Урок " Контрольна робота №8 з теми «Десяткові дроби та дії з ними» 5 клас

Про матеріал

Контрольна робота №8 з теми «Десяткові дроби та дії з ними»

Варіант 1

1. ( 1 бал). Порівняти десяткові дроби:

а) 37,347 і 37,4 б)4,999 і 3

2. ( 1 бал). Виконати додавання:

а) 7,98 + 34, 865 б) 41 + 5,005

Перегляд файлу

Контрольна робота №8 з теми «Десяткові дроби та дії з ними»

Варіант 1

1. ( 1 бал). Порівняти десяткові дроби:

а) 37,347  і 37,4           б)4,999  і  3

2. ( 1 бал). Виконати додавання:

а) 7,98 + 34, 865          б) 41 + 5,005

3. ( 1 бал). Виконати віднімання:

а) 42,56 – 8,674           б) 65 – 6,084

4. (1 бал). Округлити:

а) до десятих: 6,498 ;  4,635

б) до сотих: 14, 765;  43,321

5. (1 бал). Виконати множення:

а)2,86 · 12       б)0,075 · 2,4

6. (1 бал). Виконати ділення:

а) 36,61 : 0,7       б) 25,662 : 5,46

7. (2 бали). Обчисліть значення виразу:

0,4 (27,4 – 19,1) + (18,9 – 0,07) 0,7.

8. ( 2 бали ). Розв’яжіть рівняння:

 56,4- ( 2х – 3,86) = 40,26

9. ( 2 бали). Обчисліть:

За  перший день туристи пройшли 0,2 маршруту. За другий день вони подолали відстань 20 км, а за третій день закінчили маршрут, пройшовши ще 16 км. Яка довжина маршруту?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №8 з теми «Десяткові дроби та дії з ними»

Варіант 2

1. ( 1 бал). Порівняти десяткові дроби:

а) 39,467  і 39,5           б)4,999  і  3

2. ( 1 бал). Виконати додавання:

а) 5,68 + 37, 687          б) 56 + 6,006

3. ( 1 бал). Виконати віднімання:

а) 41,46 – 8,674           б) 35 – 6,049

4. (1 бал). Округлити:

а) до десятих: 6,684 ;  4,836

б) до сотих: 27, 845;  17,822

5. (1 бал). Виконати множення:

а)3,59 · 11        б) 0,298 · 4,1

6. (1 бал). Виконати ділення:

а) 2,5: 0,05    б) 3,051 :0,27

7. (2 бали). Обчисліть значення виразу: 

(2,8 : 0,01+ 28,77 : 0,1) : 8

8. ( 2 бали ). Розв’яжіть рівняння:

 93,8 – ( 3х – 7,39) = 41,19

9. ( 2 бали). Обчисліть:

На трьох шкільних ділянках було зібрано 80 кг овочів.   З першої ділянки зібрано капусту, яка  становить 0,18 від всієї маси овочів капуста. З другої ділянки – морква, маса якої становить 0,55 решти маси. А з третьої ділянки зібрали столові бурячки.  Яку масу столових бурячків зібрали зі шкільної ділянки? 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Данилець Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шемчук Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
46275
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку