Урок "Контрольна робота ( тестові завдання). Давня українська література( 11-15ст.)"

Про матеріал

Шановні колеги,пропоную вашій увазі контрольну роботу з української літератури для учнів 9 класу, яка містить два варіанти завдань з чотирма рівнями навчальних досягнень.

Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота №2( тестові завдання). Давня українська література( 11-15ст.)

Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, уміння акумулювати отриманні знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.

Тип уроку: урок контролюй корекції знань

                                                                                         Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Пояснення вчителем питань, які стосуються проведення тематичної контрольної роботи

ІV. Завдання до виконання роботи

                                                                     Варіант 1

                                 Початковий рівень

1. Місце зібрання води («Про створення світу») Бог назвав...

А Морем.

Б Озером.

В Річкою.

Г Ставком.

2. На думку Господа («Про потоп на землі»), Ной був...

А Розумним і винахідливим.

Б Праведним.

В Хитрим і підступним.

Г Ледачим.

3. У давнину казали («Про перших людей Адама і Єву»), начебто всю нашу землю створив великий, всемогущий Бог...

А Перун.

Б Зевс.

В Ягве.

 Г Посейдон

                                                                                          Середній рівень

1. Події у творі «Про Вавилонську вежу» відбувалися...

А Перед Всесвітнім потопом.

Б Наприкінці минулого століття.

В Коли всі люди говорили однією мовою.

Г Незабаром після створення світу.

2. У результаті бурі, яку послав Ягве на землю («Про Вавилонську вежу»)...

А Вчинився потоп.

Б Вежу було знищено.

В Вітер порозносив людські слова.

Г Загинуло багато майстрів будівництва веж.

3. За що старший син дорікав батькові? («Притча про блудного сина») Бо старий:

А 3 неповагою ставився до наймитів.

Б Був жадним і хитрим.

В 3 радістю прийняв блудного сина.

Г Не дозволяв йому одружитися на бідній дівчині.

                                                                                       Достатній рівень

1.Про що йдеться у « Притчі про блудного сина»?

2.Чим саме вразило вас оповідання про чорноризця Прохора?

                                                                                        Високий рівень

Написати твір- мініатюру на одну з тем:

1. Милосердя — це помилка людської душі чи обов’язок кожного?

2. Люби свого ближнього, як самого себе                                                                             

                                                                                                      Варіант 2

                                                                             Початковий рівень

1. День, на який було створено («Про створення світу») «земну звірину за родом її, і худобу за родом її».

А Третій.

Б П'ятий.

В Шостий.

 Г Четвертий.

2. Скільки днів і ночей ішов дощ, затоплюючи землю? («Про потоп на землі»)

А Сорок.

Б Сім.

В Сто.

 Г П’ятдесят

3. Перед потопом («Про потоп на землі») Бог звелів Ноєві збудува­ти...

А Літак.

Б Корабель.

В Багатоповерховий дім.

Г Вежу.

                                                                              Середній рівень

1. У який колір було пофарбовано верх вежі? («Про Вавилонську вежу»)

А Синій.

Б Червоний.

В Жовтий.

Г Жовтогарячий.

2. Як зреагував Ягве на будівництво людьми вежі? (« Про Вавилон­ську вежу»)

А Виявив байдужість.

Б Зацікавився цією спорудою.

В Намагався їм допомогти у цій нелегкій справі.

Г Не сподобався йому їх намір.

3. Ознака характеру старшого сина із «Притчі про блудного сина». А Швидкість.

Б Роздратованість.

В Урівноваженість.

Г Повільність

                                                                         Достатній рівень

1. Про що йдеться у « Притчі про сіяча»?

2. Які риси характеру головного героя оповідання про чорноризця Прохора вас приваблюють?

                                                                           Високий рівень

Написати твір - мініатюру на одну з тем:

1. Люби Господа Бога твого всім серцем твоїм.

2. Літописці — справжні патріоти рідного краю.

 

 

 

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання: Підготувати доповіді про роль православних братств, Острозької та Києво-Могилянської академії у розвитку української літератури; І. Вишенського — мислителя, богослова, полеміста (на вибір);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку