Урок-контрольна робота з біології у 7 класі на тему «Різноманітність тварин»

Про матеріал
Розробка контрольної роботи з біології у 7 класі на тему «Різноманітність тварин»
Перегляд файлу

Контрольна робота  1 «Різноманітність тварин» 7 клас

1 варіант

1 рівень(0,5 балів кожне питання)

  1. Наука, що вивчає різноманіття тварин:

а) морфологія,    б) етологія,     в)  систематика,     г)ентомологія

 

      2. Процес захоплення твердих часток клітиною:

а) адаптація,   б) фагоцитоз,    в)  линяння,    г)  диморфізм

 

     3.Середовище існування гідри:

а)  повітряне,    б)  водне,  г) ґрунт,   д)  інші організми

 

     4. Травної системи не мають:

а)  паразитичні тварини,   б) членистоногі,  в) молюски,  г) хижаки

 

2 рівень(2 бали кожне питання)

 

5.Встановити відповідність між системами органів та назвою органа:

А  травна                                1 залози

Б   нервова                             2 стравохід

В  опорно-рухова                  3 мозок

Гстатева                                 4 скелет

                                                5 трахеї

 

6. Встановити відповідність між групою тварин та представником

А Павуки                                                       1 восьминіг

Б Молюски                                                    2 сонечко

В Ракоподібні                                               3 каракурт

Г Комахи                                                       4 креветка

 

3 рівень(3 бали кожне питання)

 

7. Порівняти групи членистоногих за особливостями їх зовнішньої будови

ознаки

комахи

павуки

Відділи тіла

 

 

Вусики

 

 

Ротові органи

 

 

Очі

 

 

Кількість ніг

 

 

Крила

 

 

 

 

8. Назвати  паразитичних та кровосисних членистоногіх. Як можна запобігти зараженню цими організмами?

 

 

 

 

Контрольна робота  1 «Різноманітність тварин» 7 клас

2 варіант

1 рівень(0,5 балів кожне питання)

1. Наука, що вивчає будову тварин:

а) морфологія,    б) етологія,     в)  систематика,     г)ентомологія

 

2. Процес пристосування організмів до середовища існування:

а) адаптація,   б) фагоцитоз,    в)  линяння,    г)  диморфізм

 

3. Середовище існування павука-сріблянки:

а)  повітряне,    б)  водне,  г) ґрунт,   д)  інші організми

 

4. Дихальної системи не мають:

а)  дощовий черв’як ,   б) річковий рак,  в) молюски,  г) хижаки

 

2 рівень(2 бали кожне питання)

 

5.Встановити відповідність між системами органів та назвою органа:

А  травна                               1 серце

Б  видільна                            2 зябра

В  дихальна                           3 нирки

Г  кровоносна                       4 мозок

                                               5 шлунок

 

6. Встановити відповідність між групою тварин та представником

А Кишковопорожнинні                               1 омар

Б Кільчасті черви                                         2 тарган

В Ракоподібні                                               3 медуза аурелія

Г Комахи                                                       4 медична п’явка

 

3 рівень(3 бали кожне питання)

 

7. Порівняти групи членистоногих за особливостями їх зовнішньої будови

ознаки

комахи

ракоподібні

Відділи тіла

 

 

Вусики

 

 

Ротові органи

 

 

Очі

 

 

Кількість ніг

 

 

Крила

 

 

 

 

8. Назвати  паразитичних червоподібних огранізмів. Як можна запобігти зараженню гельмінтами?

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку