Урок "Контрольна робота з теми "Початкові хімічні поняття" (І)"

Про матеріал
Тему "Початкові хімічні поняття", яку ми вивчаємо у 7 класі, я розділила на 3 частини і після вивчення кожної частини проводжу контролююче опитування, щоб оцінити рівень знань учнів і підкорегувати упущення на наступних уроках. Тому пропоную свої матеріали, які можуть колеги повністю використати для контролюючого опитування або частинами для хімічних диктантів чи самостійних відновлюваних чи корегуючих робіт.
Перегляд файлу

Тема уроку. Контрольна робота з теми «Початкові хімічні поняття» (І).

Навчально-освітня мета. Визначити рівенть навчальних досягнень учнів з  першої частини теми «Початкові хімічні поняття», виявити проблеми у сприйнятті і засвоєнні матеріалу з метою подальшого корегування  знань, навичок та вмінь учнів.

Тип уроку: урок контролю та коригування знань.

Навчальне обладнання: картки із завданнями контрольної роботи, Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва

                            Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Оголошення теми, мети уроку та мотивація навчальноі діяльності учнів на уроці.

ІІІ. Виконання учнями завдань контрольної роботи

Учням роздано картки із завданнями контрольної роботи,яку вони виконують у зошитах для контрольних робіт.

Контрольна робота  з теми «Початкові хімічні поняття (І)»

          І варіант

     ІІ варіант

                                     І рівень (3 бали)

  1. Виписати з даного переліку: золото мідь, термометр, книжка, олівець, фарби, зошит, намисто, сіль, олія, вуглекислий газ, ноутбук

              Фізичні тіла

       Речовини

  1. Виписати з даного переліку: повітря, мінеральна вода, кисень, молоко, дистильована вода,  сірка, цукор, джерельна вода, йод, залізобетон,  срібло, йодна настоянка, алмаз

             Чисті речовини

                Суміші

  1. Написати назви та символи трьох хімічних елементів:

               металів

           неметалів

                                        ІІ рівень (3 бали)

  1. Речовина – це ….

1 Атом – це …

  1. Атом – це …..

2 Йон – це ….

  1. Відносна атомна маса елемента – це ….

3 Властивості речовини – це …

                                        ІІІ рівень (3 бали)

  1. Атом деякого хімічного елемента має 12 електронів. Запишіть його символ, назву , визначте заряд ядра цього елемента, кількість протонів та нейтронів. Який заряд отримає йон цього елемента, якщо атом втратить 2 електрони?

 1    Атом деякого хімічного елемента має 16 електронів. Запишіть його символ, назву , визначте заряд ядра цього елемента, кількість протонів та нейтронів. Який заряд отримає йон цього елемента, якщо атом  притягне 2 електрони?

  1. Який хімічний елемент «важчий»: Кальцій чи Бром, у скільки разів?

2   Який хімічний елемент «важчий»: Нітроген чиСіліцій, у скільки разів?

                                    IV рівень(3 бали)

Опишіть план розділення суміші крейди, залізних ошурків та цукру на чисті речовини. На яких властивостях речовин  базуються запропоновані вами методи розділення суміші?

Опишіть план розділення суміші тирси,  мідних ошурків та кухонної солі на чисті речовини. На яких властивостях речовин  базуються запропоновані вами методи розділення суміші?

 

IV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання.

Повторити назви і символи хімічних елементів та обчислити відносну атомну масу 5 елементів-металів та 5 елементів-неметалів.

docx
Додано
16 січня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку