Тема уроку. Контрольна робота з теми «Початкові хімічні поняття» (І).
Навчально-освітня мета. Визначити рівенть навчальних досягнень учнів з першої частини теми «Початкові хімічні поняття», виявити проблеми у сприйнятті і засвоєнні матеріалу з метою подальшого корегування знань, навичок та вмінь учнів.
Тип уроку: урок контролю та коригування знань.
Навчальне обладнання: картки із завданнями контрольної роботи, Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Оголошення теми, мети уроку та мотивація навчальноі діяльності учнів на уроці.
ІІІ. Виконання учнями завдань контрольної роботи
Учням роздано картки із завданнями контрольної роботи,яку вони виконують у зошитах для контрольних робіт.
Контрольна робота з теми «Початкові хімічні поняття (І)»
І варіант |
ІІ варіант |
І рівень (3 бали) |
|
|
|
Фізичні тіла |
Речовини |
|
|
Чисті речовини |
Суміші |
|
|
металів |
неметалів |
ІІ рівень (3 бали) |
|
|
1 Атом – це … |
|
2 Йон – це …. |
|
3 Властивості речовини – це … |
ІІІ рівень (3 бали) |
|
|
1 Атом деякого хімічного елемента має 16 електронів. Запишіть його символ, назву , визначте заряд ядра цього елемента, кількість протонів та нейтронів. Який заряд отримає йон цього елемента, якщо атом притягне 2 електрони? |
|
2 Який хімічний елемент «важчий»: Нітроген чиСіліцій, у скільки разів? |
IV рівень(3 бали) |
|
Опишіть план розділення суміші крейди, залізних ошурків та цукру на чисті речовини. На яких властивостях речовин базуються запропоновані вами методи розділення суміші? |
Опишіть план розділення суміші тирси, мідних ошурків та кухонної солі на чисті речовини. На яких властивостях речовин базуються запропоновані вами методи розділення суміші? |
IV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання.
Повторити назви і символи хімічних елементів та обчислити відносну атомну масу 5 елементів-металів та 5 елементів-неметалів.