Урок контролю і корекції знань з теми: «Членистоногі. Молюски. Паразитичні черви»
І варіант
І рівень
(кожне завдання оцінюється по 1 б.)
-
Укажіть тварину, яка має незамкнену кровоносну систему:
-
Тигр
-
Дощовий черв’як
-
Бджола
-
Скат
-
Укажіть органи віділення ракоподібних
-
Метанефридії
-
Мальпігієві судини
-
Нирки
-
Зелені залози
-
Клас молюсків, які здатні утворювати перли
-
Двостулкові
-
П’явки
-
Головоногі
-
Черевоногі
-
Молюск, який має легеню
-
Каракатиця
-
Восьминіг
-
Мідія
-
Ставковик
-
Укажіть речовину, з якої скалається покрив Членистоногих
-
Целюлоза
-
Глікокалікс
-
Муреїн
-
Хітин
-
Укажіть представника Круглих червів
-
Дощовий черв’як
-
Аскарида людська
-
П’явка
-
Ехінокок
ІІ рівень
(кожне завдання оцінюється по 1,5 б.)
-
Установіть відповідність між тваринами-збудниками захворювань та шляхами зараження
-
При вживанні сирої води чи немитих овочів
-
Через укус кліща
-
При споживанні недостатньо провареної яловичини
-
При сирої або недостатньо просмаженої їжі
-
Котяча двоустка
-
Бичачий ціп’як
-
Аскарида людська
-
Енцефалітний кліщ
-
Установіть відповідність між типами ротових органів та рядами комах
-
Лускокрилі
-
Двокрилі
-
Твердокрилі
-
Перетинчастокрилі
-
Гризучо-лижучий
-
Сисний
-
Гризучий
ІІІ рівень
(правильно виконане завдання оцінюється у 3 бали)
-
Опишіть цикл розвитку та пристосування до паразитизму бичачого ціп’яка.
Урок контролю і корекції знань з теми: «Членистоногі. Молюски. Паразитичні черви»
ІІ варіант
І рівень
(кожне завдання оцінюється по 1 б.)
-
Укажіть ряд комах із неповним перетворенням
-
Лускокрилі
-
Таргани
-
Двокрилі
-
Твердокрилі
-
Укажіть органи віділення комах
-
Метанефридії
-
Мальпігієві судини
-
Нирки
-
Зелені залози
-
Перли утворені з
-
Перламутру
-
Вапняку
-
Кремнезему
-
Крохмалю
-
Черепашка молюсків складається переважно з:
-
Хітину
-
Кремнезему
-
Вапняку та рогоподібної речовини
-
Крохмалю
-
Укажіть орган, який допомагає молюскам перетирати їжу
-
Шлунок
-
Радула
-
Язик
-
Зуби
-
Уперше кровоносна система виникла у:
-
Сисунів
-
Круглих червів
-
Стьожкових червів
-
Кільчастих червів
ІІ рівень
(кожне завдання оцінюється по 1,5 б.)
-
Установіть відповідність між тваринами-збудниками захворювань та шляхами зараження
-
При вживанні недостатньо просмаженої риби або сирої ікри
-
Через немиті руки, переважно у дітей
-
При споживанні недостатньо провареної яловичини
-
При контакті із шерстю собаки або кішки
-
Стьожак широкий
-
Ехінокок
-
Аскарида людська
-
Гострик
-
Установіть відповідність між класом та представником типу Молюски
-
Двостулкові
-
Черевоногі
-
Головоногі
-
Устриця
-
Равлик
-
Бджола
-
Каракатиця
ІІІ рівень
(правильно виконане завдання оцінюється у 3 бали)
-
Опишіть цикл розвитку та пристосування до паразитизму аскариди людської.