Урок контролю і корекції знань з теми: «Членистоногі. Молюски. Паразитичні черви»

Про матеріал
Тестова робота для перевірки засвоєння матеріалу учнями з тем: "Членістоногі. Молюски. Паразитичні черви."
Перегляд файлу

Урок контролю і корекції знань з теми: «Членистоногі. Молюски. Паразитичні черви»

І варіант

І рівень

(кожне завдання оцінюється по 1 б.)

  1. Укажіть тварину, яка має незамкнену кровоносну систему:
  1.       Тигр
  2.      Дощовий черв’як
  3.      Бджола
  4.       Скат
  1. Укажіть органи віділення ракоподібних
  1.       Метанефридії
  2.      Мальпігієві судини
  3.      Нирки
  4.       Зелені залози
  1. Клас молюсків, які здатні утворювати перли
  1.       Двостулкові
  2.      П’явки
  3.      Головоногі
  4.       Черевоногі
  1. Молюск, який має легеню
  1.       Каракатиця
  2.      Восьминіг
  3.      Мідія
  4.       Ставковик
  1. Укажіть речовину, з якої скалається покрив Членистоногих
  1.       Целюлоза
  2.      Глікокалікс
  3.      Муреїн
  4.       Хітин
  1. Укажіть представника Круглих червів
  1.       Дощовий черв’як
  2.      Аскарида людська
  3.      П’явка
  4.       Ехінокок

ІІ рівень

(кожне завдання оцінюється по 1,5 б.)

 

  1. Установіть відповідність між тваринами-збудниками захворювань та шляхами зараження
    1. При вживанні сирої води чи немитих овочів
    2. Через укус кліща
    3. При споживанні недостатньо провареної яловичини
    4. При сирої або недостатньо просмаженої їжі
  1. Котяча двоустка
  2.   Бичачий ціп’як
  3. Аскарида людська
  4.   Енцефалітний кліщ
  1. Установіть відповідність між типами ротових органів та рядами комах
    1. Лускокрилі
    2. Двокрилі
    3. Твердокрилі
    4. Перетинчастокрилі
  1.    Гризучо-лижучий
  2.     Сисний
  3.     Гризучий

ІІІ рівень

(правильно виконане завдання оцінюється у 3 бали)

  1. Опишіть цикл розвитку та пристосування до паразитизму бичачого ціп’яка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок контролю і корекції знань з теми: «Членистоногі. Молюски. Паразитичні черви»

ІІ варіант

І рівень

(кожне завдання оцінюється по 1 б.)

  1. Укажіть ряд комах із неповним перетворенням
  1.      Лускокрилі
  2.       Таргани
  3.    Двокрилі
  4.       Твердокрилі
  1. Укажіть органи віділення комах
  1.      Метанефридії
  2.       Мальпігієві судини
  3.    Нирки
  4.       Зелені залози
  1. Перли утворені з
  1.      Перламутру
  2.       Вапняку
  3.    Кремнезему
  4.       Крохмалю
  1. Черепашка молюсків складається переважно з:
  1.      Хітину
  2.       Кремнезему
  3.    Вапняку та рогоподібної речовини
  4.       Крохмалю
  1. Укажіть орган, який допомагає молюскам перетирати їжу
  1.      Шлунок
  2.       Радула
  3.    Язик
  4.       Зуби
  1. Уперше кровоносна система виникла у:
  1.      Сисунів
  2.       Круглих червів
  3.    Стьожкових червів
  4.       Кільчастих червів

ІІ рівень

(кожне завдання оцінюється по 1,5 б.)

 

  1. Установіть відповідність між тваринами-збудниками захворювань та шляхами зараження
    1. При вживанні недостатньо просмаженої риби або сирої ікри
    2. Через немиті руки, переважно у дітей
    3. При споживанні недостатньо провареної яловичини
    4. При контакті із шерстю собаки або кішки
  1.           Стьожак широкий
  2.   Ехінокок
  3. Аскарида людська
  4.   Гострик
  1. Установіть відповідність між класом та представником типу Молюски
    1. Двостулкові
    2. Черевоногі
    3. Головоногі
  1.    Устриця
  2.     Равлик
  3.     Бджола
  4.     Каракатиця

ІІІ рівень

(правильно виконане завдання оцінюється у 3 бали)

  1. Опишіть цикл розвитку та пристосування до паразитизму аскариди людської.

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку