Урок "Кут. Прямий кут"

Про матеріал
Мета: ознайомити з поняттям «кут» та його елементами; вчити креслити кути, розпізнавати прямі кути в побуті; актуалізувати знання про геометричні фігури; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до вивчення математики, охайність, старанність, самостійність.
Перегляд файлу

Тема. Кут. Прямий кут. Розпізнавання кутів. Обчислення зна­чень виразів. Розв’язування задач.

Мета: ознайомити з поняттям «кут» та його елементами; вчити креслити кути, розпізнавати прямі кути в побуті; актуалізувати знання про геометричні фігури; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до вивчення математики, охайність, старанність, самостійність.

Обладнання: ілюстративний та роздавальний матеріал, лінійка, простий олівець, картки із завданнями.

ХІД УРОКУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

Вправа “Бажання”.

  •    Давайте закриємо очі та подумки побажаємо одне одному щось гарне і приємне.

2. Мотивація навчальної діяльності

— Ви вже знаєте, що в математиці є розділ з назвою геометрія.

  •    Згадайте, які фігури ви знаєте.
    1. Оголошення теми уроку

- На сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо такі поняття як: «пряма», «промінь», «відрізок», геометричні фігури. А також дізнаємось, яка геометрична фігура є кутом, дізнаєтесь про елементи кута і будемо вчитися креслити та позначати кути буквами.

4. Усні обчислення

Діти обчислюють вирази на «рибках» і прикріплюють до відповідного відеречка.

5. Каліграфічна хвилинка

Прописати число 3.

6. Повторення геометричних фігур: точка, пряма, промінь, відрізок.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Ознайомлення з кутом

  • Вчитель малює на дошці точку, з якої виходять два промені

Ви знаєте, як називається ця фігура? А чи хотіли б дізнатися? Це кут.

Кут – це геометрична фігура, утворена двома променями зі спільним початком. Промені — це сторони кута. Точка, що є початком цих променів, — вершина кутаю (діти повторюють)

  • Види кутів – гострий, тупий, прямий.

2.Практична робота «Будуємо кут»

Давайте побудуємо кут за допомогою кольорових олівців. Візьміть будь-які два олівці та на парті Викладіть кут

3. Кут в житті.

- А де ж ці кути зустрічаються нам у житті?

 Кути можна побачити і на дошці, і на телевізорі, і на парті.

 Ключ відлітаючих птахів теж утворюють кут.

 Кути використовуються і в будівництві, більшість дахів так і побудовані.

Отже, зробимо висновок, куди б ми не подивилися, всюди нас оточують кути.

4. Формування вмінь позначати кут буквами.

  • Робота в зошиті

Наступне наше завдання буде – накреслити кут. Виконуєте завдання чітко за мною. Приготуйте олівець та лінієчку.

  • Креслити будемо в зошитах.
  • Давайте назвемо точку.
  • Тепер залишилось тільки побудувати кут, для цього проведіть рівненько по клітиночці під лінієчку промінь в одну сторону починаючи від вершини. А потім знову від вершини будуємо промінь в іншу сторону.
  • Тож яку фігуру ми креслили? (кут)
  • Що ми на ній позначали? (сторони та вершину)
  •  Фізкультхвилинка

5. Формування вміння розв'язувати задачі

  • У першому бідоні 30 л молока, а в другому – на 6 л більше. Скільки всього літрів молока у двох бідонах?

Про що ідеться в задачі? Скільки л молока у першому бідоні? У другому? Що питається в задачі?

Визначаємо головні слова, записуємо коротку умову. Розв’язуємо задачу.

  • Задача 3 ст.52 розв’язуємо усно.

6.Формування обчислювальних навичок.

Підручник ст.52 завдання 4.

  • Робота на картках.

Отримують наліпки.

    ІІІ.  ПІДСУМОК УРОКУ

— Що нового дізналися на уроці?

      Рефлексія.

Вправа «Емоційна ромашка».

 

docx
Додав(-ла)
Пушкалюк Яна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 лютого
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку