Урок-квест для учнів 6 класу «Географічний лабіринт»

Про матеріал
Розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість,розвивати вміння працювати в команді,розвивати інтерес до вивчення географії у 6 класі .
Перегляд файлу

Урок-квест для учнів 6 класу «Географічний лабіринт»

 

Квест може бути використаний як підсумковий урок з географії.

 

Мета:

  • формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетентностей;
  • формувати вміння застосовувати набуті знання в нестандартній ситуації;
  • розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість;
  • розвивати вміння працювати в команді;
  •  розвивати інтерес до вивчення географії. 

Правила гри:

Клас об’єднується у дві команди.

Команди обирають собі назву та капітана.

Капітани отримують маршрутні листи із зупинками.

Старт у кабінеті географії, на кожній зупинці учні виконують завдання, отримують смайлик. Перемагає та команда яка дізнається пароль та отримає ключ до сейфу з призом.

Підготовка до квесту.

Учитель заздалегідь готує завдання, домовляється з вчителями які будуть ці завдання оголошувати на відповідних зупинках.

Хід гри

Конкурс «Збери літери»

Я  зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер

Р , і, к, а, м, о. е, с, т, в, п, з, в, і, а, о.

Водойма яка має витік, гирло, притоки (ріка)

Частина Світового океану, що врізається в суходіл або відокремлена від інших частин океану островами та підвищеннями підводного рельєфу, у якій унаслідок її відокремлення формуються специфічні риси гідрологічного режиму. (море)

Частина суходолу, оточена з усіх сторін водою.(острів)

Невелика частина суходолу, яка вдається у водні простори, сполучаючись з материком або великим островом.(півострів)

Частина океану або моря, що глибоко вдається у суходiл, але має вiльний зв’язок з океаном.(затока)

Вузька частина водного простору, що сполучає двi сусiднi водойми i роз’єднує дiлянки суходолу.(протока)

Конкурс «Інформаційний»

Команда отримує таке завдання розв’язати кросворд.

 

 

Г       1

 

 

 

 

 

 

2

І

 

 

 

 

3

 

Д

 

 

 

 

4

Р

 

 

 

 

 

5

О

 

 

 

 

6

 

 

 

С

 

 

 

 

7

 

Ф

 

 

 

 

 

8

 

 

Е

 

 

 

9

 

 

Р

 

 

10

А

 

 

 

 

                                                                                      

 

1.Місце,де річка впадає в інший водний об’єкт.(Гирло)

2.Природний, водний потік,що протікає у зниженій ділянці місцевості.(Річка)

3.Межа,між водозбірними басейнами двох річок.(Вододіл)

4.Одиниця вимірювання солоності води.(Проміле)

5.Частина океану ,яка відокремлена від нього частиною суходолу.(Море)

6.Прилад для дослідження глибоководних частин океану.(Батискаф)

7.Одне з морів північної півкулі.(Бофорта)

8.Найнижчий рівень води в річці.(Межинь)

9.Природна заглибина на суходолі заповнена водою.(Озеро)

10.Частина моря чи океану, яка сильно врізається в суходіл.(Затока)

Зупинка «Олімпійська»

Конкурс «Олімпійський» .

Завдання, набивати м’яч), говорячи назви географічний об'єктів гідросфери . Кожний учень повинен набити не менше 6 разів.

Конкурс . «Най …най…най у світі»

1.Найбільший океан … .

2.Найменший океан ….

3. Найтепліший океан … .

4.Найхолодніший океан… .

5.Найбільше море   … .              

6. Найдовша річка                              

 7.Найглибше озеро  

8.Найбільше озеро … .

9. Найсолоніше море              

 10.Найпотужніша тепла течія… .

Конкурс «Що зайве»

Визначте географічний об'єкт, який не підходить до цієї групи.

Жовте, Чорне, Біле, Ніл.

Байкал, Вікторія, Ялпуг, Чад.

Дніпро, Західний Буг,Дністер, Конго.

Аравійський, Кримський, Мадагаскар, Індостан.

Конкурс «Мандрівники»

На карті знайти кольорові річки і моря і показати їх.

Конкурс «Цифроград»

Дано картки з цифрами. Треба відгадати, що ці цифри означають.

178,7 млн. км² - (площа Тихого океану)

91,7 млн. км² - ( площа Атлантичного океану)

14,1 млн. км² - ( площа Північного Льодовитого океану)

76,2 млн. км² - (площа Індійського океану)

11022 м – ( Маріанська западина)

8742 м- (Пуерто-Рико)

6671 м – (довжина Нілу)

7,2 млн. км² - (Басейн Амазонки).

Конкурс «Цікавинок»

Географічні об'єкти, які носять імена дослідників

Ф.Магелан – Магелланова протока.

Ф.Дрейк – протока Дрейка.

А.Тасман – острів Тасманія.

Г.Гудзон – Гудзонова затока.

В.Берінг -  Берінгова протока.

Д.Лівінгстона – водоспад Лівінгстон.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

Команда 1 _________________________

Конкурс1 «Збери літери »

 

Конкурс  2 «Інформаційна»

 

Конкурс 3 «Олімпійська»

 

Конкурс  «Най …най…най у світі»»

 

Конкурс «Що зайве»

 

Конкурс «Мандрівники»

 

Конкурс «Цифроград»

 

Конкурс «Цікавинок»

 

 

 

 

                 

 

 

docx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку