Урок-квест "Хочемо, щоб усі жили в мирі"

Про матеріал

Урок-квест містить виховні аспекти стосовно мирної тематики. Дана тема подана у формі квесту по класній кімнаті та школі де заховані завдання для 2 команд позначені відповідними кольорами. Завдання спонукають до проявлення індивідуальних особливостей та їх розвитку, спонукають до командної роботи.

Перегляд файлу

1-й урок-квест «Хочемо, щоб усі жили в мирі»

 

Мета: пеpевірити знання учнів про Україну; продовжувати знайомити дітей із державними і народними символами, розвивати мовлення, їхній світогляд, пізнавальний інтеpес до історії свого народу, своєї країни; формувати позитивну громадську думку щодо євроінтеграційного курсу України; сприяти вихованню творчої особистості; виховувати повагу до української культуpи, почуття гордості за свою Батьківщину, патріотизм, людяність, любов до  України, прагнення миру в усьому світі.

Обладнання:роздрукована символіка миру, кросворд, кульки, роздатковий матеріал, запис пісні Тіни Кароль «Україна – це ти»

Форма проведення : патріотичний квест для учнів 5-6 класів

Категорія учасників: середні класи (5-6 кл).

Хід заняття:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація

Вчитель: Вітаю вас із початком нового навчального року, зі Святом Знань!!! Хочу побажати вам кожного дня дізнаватися щось нове, цікаве та корисне, із настроєм ходити до школи. Бажаю щоб канікули були довгими та веселими! Свята яскравими та пам’ятними. Оцінки та подарунки були бажаними. А батьки та вчителі завжди мали гарний настрій ;-)

Пропоную і вам записати та озвучити побажання на навчальний рік один одному(на клейких долоньках навколо смайла). Сформувати колаж із побажань.

ІІІ. Оголошення теми та мети заняття

Хочеться вам прочитати шкільний твір дитини з Мар'їнки : «… Нажаль, трагедія під назвою «війна» не оминула і нашу державу. Збройний конфлікт триває і до сих пір  у нас на Сході України.

Чотири роки я та мої однолітки живемо та навчаємося «під прицілом». Ніхто на мирних територіях не зрозуміє, як це щодня йти до школи через зруйновані будівлі, або під час уроку за сигналом спускатися до сховища, як лягати спати, не знаючи, чи настане завтра.

У мене є лише одна заповітна мрія – прокинутися вранці і почути жадану фразу: «Війна в Україні закінчилася»».- Обговорення. Які думки виникають після почутого?

ІV.Проведення квесту. Умови :

  1. Оберіть собі цукерку (оранжевий та зелений кольори(як варіант жеребу)) – об’єдналися у 2 команди.
  2. Придумали назву та девіз, обрали капітана та секретаря. Представлення.
  3. І.Перше завдання в кульках кольору команди. Далі на  карті –схемі позначаємо пункти які пройшли - завдання секретаря.

ІІ. На стінах їх багато

Треба гарно поливати

Інакше можуть позасихати

І обов’язково хтось буде кричати (Скласти пазли, тематика «Мир») 1 б

ІІІ. Вміщує речей багато

Буде вам допомагати

Якщо там порядок тримати (Містить зображення учасників АТО із нашого населеного пункту – розповісти про них) 1 б

IV.Є в кожному класі

Школяру в запасі

Синя, сіра і блакитна

І одразу всім помітна (Розгадати ребус, тематика «Мир» або національна символіка) 1 б

V.Кожен з вас її давно знає

Всім вона допомагає

Підмітає, прибирає

І завдання ваше має (Скласти розрізані слова з прислів’я, тематика «Мир») 1 б


В мирі, що в морі.

Солом’яний мир, кращий за залізну бійку.

Хто сіє мир, посіє щастя.

Лад в родині – мир в країні.

Мир будує – війна руйнує.

Квіти потребують сонця, а люди – миру.


 

VI. Кросворд. Завдання розгадуємо по черзі.

Завдання: розгадати кросворд

«Україна»

1. Дерево – символ мужності, сили на Україні (дуб).

2. Український воїн у минулому (козак).

3. Один із символів нашої держави (прапор)

4. Збірка віршів Т.Г.Шевченка (Кобзар).

5. Столиця України (Київ).

6. Квітка-символ України (Барвінок).

7. Гори України – (Карпати)

 

1

У

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Р

 

 

4

 

 

 

А

 

 

 

5

 

Ї

 

6

 

 

 

 

Н

 

 

 

7

 

 

 

А

 

 

 

За  кожну правильну відповідь команді 1 б, якщо не знають відповіді право відповісти переходить до іншої команди.

  1. Підсумки квесту. Асоціація до слова «МИР». Запишіть слова та фрази на голубах (макет із голуба клейкий), які спадають на думку коли чуєте це слово. Озвучують, приклеюючи на блакитний фон.

 Звучить пісня Тіни Кароль  "Україна – це ти",   доки учні працюють.

  1. Нагородження

 

  1. Енергізатор «Я - зірка» (Звучить тихо легка музика)

Сядьте зручніше й заплющіть очі. Зробіть два глибоких вдихи й видихи. Уявіть, що над вами висить золота зірка. Це ваша зірка. Вона піклується, щоб ви були щасливими. Відчуйте її тепло. Уявіть, що ви теж випускаєте промінці ясного світла й це світло йде до всіх дітей у класі. Тепер надішліть своє світло людям, яких немає в цій кімнаті : батькам, знайомим друзям які далеко. Попрощайтеся із зіркою та розплющіть очі.

 

 

VI Підсумок заняття

Вчитель. Усі ви сьогодні були активними, кмітливими, спритними. Тож усі ми маємо об’єднатися в одну команду – українців, які багато знають про рідну країну, шанують її символи, завжди підтримують одне одного! Як  заповідав великий Тарас, бережіть волю і незалежність України, поважайте  свій народ і його мелодійну мову. Шануйте  себе і свою гідність, і шановані будете іншими. Усі ми, громадяни України, не байдужі до долі своєї Батьківщини, маємо пам’ятати: саме в єдності наша сила!

 

Колаж гарного настрою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

Долонька для побажань

 

 

 

 

 

Зображення для пазла

 

 

 

 

 

 

 

 

В мирі, що в морі.

Солом’яний мир, кращий за залізну бійку.

Хто сіє мир, посіє щастя.

Лад в родині – мир в країні.

Мир будує – війна руйнує.

Квіти потребують сонця, а люди – миру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ребуси(по три на команду)

2

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шундрина Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
2733
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку