Урок-квест у 8 класі на тему "Розв'язування задач на послідовне з'єднання провідників"

Про матеріал
Урок розв'язування задач на послідовне з'єднання провідників у формі квесту для зацікавлення учнів. Адже квест – це змагання, в якому потрібно послідовно одне за одним виконати всі завдання. І це схоже на послідовне з’єднання провідників.
Перегляд файлу

Тема: Розв’язування задач. 8 клас

Мета: формувати вміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач на послідовне з’єднання провідників; розвивати вміння аналізувати, культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментуванням розв’язування задач; виховувати вміння орієнтуватися в різних ситуаціях, спілкуватися з учасниками гри, працювати в команді; дотримуватися режиму зорового навантаження, своєчасно виконувати гімнастику для очей та фізкультхвилинку.

Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, соціальної та громадської (активно працювати у групах, приймати виважені рішення).

Тип уроку: формування умінь і навичок, урок – квест.

Обладнання: картки.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

       На минулих уроках ми вивчали послідовне з’єднання провідників. Сьогодні ми повторимо закони послідовного з’єднання провідників і проведемо урок у вигляді квесту. Адже  квест – це змагання, в якому ми повинні послідовно  одне за одним виконати всі завдання. І це схоже на послідовне з’єднання провідників.

 

Всі гравці отримують план квесту.

План:

Станція «Електричне коло»

Станція «Калейдоскоп»

Станція «Задач»

Станція «Ребусів»

Станція «Кінцева»

 

І станція « Електричне коло».

Назвіть елементи електричного кола, зображені на малюнку:


 

 

 

 

 

 

 


 

 

ІІ станція «Калейдоскоп»

Серед поданих карток виберіть ті, що стосуються послідовного з’єднання.

 

Елементи кола розташовані послідовно один за одним

 

 

I = I1 + I2

 

Одні кінці всіх провідників приєднуються

 до однієї точки електричного кола, а інші кінці до іншого

 

U = U1 + U2

 

I = I1 = I2

 

R = R 1 + R2

 

U = U1 = U2

 

 

ІІІ. Розв’язування задач.

ІІІ станція «Задач»

  1. Дві лампи з’єднані послідовно. Напруга в колі 220 В. Напруга на першій лампі – 100 В. Чому дорівнює напруга на другій лампі?

 

  1. Сила струму в колі – 0,5 А. Які покази вольтметрів ( рис.1) ? Яка загальна напруга на ділянці кола?

 

 

 

 

3. У коло ввімкнено три провідники (рис. 2) опором: R1 = 120 Ом, R2 = 60 Ом, R3 = 50 Ом. Яка напруга між точками АВ, якщо покази вольтметра —12 В.

 

 

 

ІV станція «Ребусів»

 

,,             3 2 1

Картинки по запросу стіл     МУР   

 

 Відповідь: струм.

 

Картинки по запросу пірат     О      ,,         

 

Відповідь: опір.

 

 

                                                              

,,,  

 

 

Відповідь: напруга.

ІV. Підсумок уроку.

V станція «Кінцева»

На цьому наш квест закінчується. Всі дійшли до фінішу і справилися із завданням. За це отримуєте оцінки.

V. Д/з.

Повторити § 31, на с.166 Вправа 31( 2, 3*)

 

Фізика: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / [В.Г.Бар’яхтар, Ф.Я.Божинова, С.О.Довгий, О.О.Кірюхіна] ; за ред. В.Г.Бар’яхтара, С.О.Довгого. – Х. : Вид-во «Ранок», 2016

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 31. Послідовне з’єднання провідників
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
1564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку