Урок квест з математики для 2 класу

Про матеріал
Урок-квест " у пошуках скарбу". «Повторення таблиць множення і ділення на 5. Розв’язування задач.».
Перегляд файлу

Урок-квест

Тема. «Повторення таблиць множення і ділення на 5. Розв’язування задач.».

Мета:

формувати вміння застосовувати таблиці множення, розв’язувати задачі;

відпрацювати навички усного рахунку;

розвивати вміння спостерігати, аналізувати, діяти за алгоритмом, робити висновки;

розвивати логічне і творче мислення;

виховувати самостійність, навички самоконтролю;

продовжувати виховання комунікативних здібностей і взаєморозуміння через організацію спільної діяльності (робота в групі);

виховання почуття взаємоповаги, взаємодопомоги.

Обладнання:, інструкція до квест-гри, конверти із завданнями, предметні малюнки,презентація

 

Хід уроку

І Організація класу.

Сьогодні наш урок  трохи незвичний.

У світ математики ще один крок

Допоможе зробити нам квест-урок

Це час міркувань, наполегливиий час

Й завдання давно вже чекають на вас.

Сьгодні в нас цікава гра-

Змагатись буде дітвора

В умінні міркувати, дружно й плідно працювати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, сьогодні у нас урок незвичний, урок – мандрівка, урок – гра, ми будемо подорожувати. Мета цього уроку повторювати все те, що вивчали на протязі останніх місяців на уроці математики. Куди ми помандруємо, ви здогадаєтесь самі, коли відгадаєте загадку. 

 

Його не вичерпать нікому,

І не засипати піском,

На ньому не зробити стежку,

Щоб іти пішком.

Воно безкрає, синє,

А хвилі все біжуть,

І кораблі красиві,

По водній гладі йдуть.                               

Ми відправляємось на пошуки скарбів у морську мандрівку.

Чи всі добре  підготувалися і готові до подорожі?

( Перевірка домашнього завдання)

Вибери вираз яким розв'язували  домашню задачу.

15 : 3              15 + 5         15 * 5

Дівчаток у шаховому гуртку …..

Які з чисел є відповідями прикладів, що  ви розв язали вдома

45,  46,  50,  0, 1

Каліграфічна  хвилинка. Математичний зоровий диктант

 2  4 2 ∙ 5        5 ∙ 3        5 ∙ 6       5 ∙  5         5    9                       4    3      5    8       5 ∙  7                            5    4

( перевірка   за слайдом)

 1.Ми всі не можемо всі разом сісти на один корабель, тому скарби будемо шукати вирядивши  у плавання  декілька пошукових експедицій. Нам треба сформувати команди

 Задача   ( на слайді )

16  матросів розмістилися  по  4  чоловіки  на один  корабель. Скільки кораблів відправилося у плавання?

Розминка

Матем вікт.   Квитки на корабель.

  • Числа при множенні  називаються;
  • Якщо від суми відняти один з доданків , то отримаємо…
  • Якщо поділимо добуток на один з множників…
  •  Щоб отримати половину потрібно поділити на 2
  • 3 збільшити на 3 …
  • Щоб отримати третину ділимо на ….
  • Три кути і три вершини  має 
  • 2 збільшити в 3 рази
  •  Назви най більше одноцифрове число
  • Івапко спіймав 4 рибини, а Петрик в 2 рази більше скільки рибин у  Петрика
  •  За партою сидить 2 учні, в класі 9 парт. Скільки учнів в класі.
  •  Бабуся роздала 15 яблук 5 дітям по 3 кожному скільки  діток смакували яблуками.
  • Скільки коліс у 5 машин?
  • -Скільки ніг у 7 папуг?
  • -Скільки очей у 2 мишок?
  • -Скільки вух у 5 зайців?

Роздивіться свій квиток і займіть місця на кораблях

 (Кожен з учнів отримує оцінювальну картку.)

3.Правила квесту.

Інструкція до квест-гри

1.     Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.

2.     По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.

3.     Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди. За завданням підходить тільки 1 учень.

4.     Прислухайтеся до порад товариша.

Допомагайте один одному.

.

5. За галас  чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.

6. Під час гри заборонено застовувати фізичну силу.

7. ( на дошці  конверти із завданнями для кожної команди)

Працюйте дружно та завзято.

Прислухайтеся до порад товариша.

Допомагайте один одному.

Не галасуйте, не сваріться.

 

Після  успішного  виконання завдання один з членів команди підходить за новим завданням і  пересуває  корабель  своєї команди по карті.

1  Конверт

Розв'яжіть приклади і дізнайтеся назву своєї команди

5 * 3 +12  А   (11  - 8) ∙ 3  Р     5 ∙ 6 + 8   Б

5*4 – 5  Я   5 ∙ 3 – 7      З             (48 – 46) ∙ 2  К

5*6 +30  к   5    4 – 13  Б     5 9 + 11    А

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-2.jpghttp://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-4.jpghttp://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-2.jpg5*5 +25 м   5 ∙ 8  - 23  И     5 ∙ (35 – 30) Р

 

 

5 ∙ 6 +40   А

5 ∙ 3 – 14 К

70  -  5∙ 8  Й

5 ∙ 7 + 34 А

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-4.jpg12 : 4 =

 

 

  1. Конверт.

Добери потрібні числа ( картка вклей)

 

 

 

 

 

3. конверт.

Розв'яжіть задачу

№669 на с.102

 

Конверт 4

Задача. І варіант

У трюми корабля  завантажили 

5 діжок з солониною, а діжок з питною водою у 4 рази більше?

Скільки діжок з питною водою на кораблі?

Скільки всього діжок на кораблі?

 

Задача. ІІ варіант

На корабель завантажили 5  мішків   з макаронами,  а мішків  з крупами  в  3 рази більше.

Скільки мішків з  крупами на кораблі?

Скільки  всього мішків  на кораблі ?

 

 Задача. ІІІ варіант

На палубу завантажили 12 ящиків картоплі ,а ящиків  з цибулею в 3 рази менше.

Скільки завантажили ящиків з цибулею ?

Скільки всього  ящиків з овочами завантажили на палубу?

Задача. ІV варіант

Один рибалка спіймав 18 кг риби, а другий у 3 рази менше.

Скільки риби наловив  другий рибалка ?

Скільки всього риби наловили рибалки?

Команда. Що виконала всі завдання отримує  пазл.

Підсумок уроку

Складання пазлу і читання прислів'я.

Отже  найкращий скарб це знання,

а свою частину скарбу ви отримаєте підрахувавши фішки – це ваша оцінка за працю на уроці

Домашнє завдання

 № 672, 673

 

 

docx
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
2929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку