Урок La cocina ucraniana

Про матеріал
Схема плану-конспекту уроку іспанської мови для 6 класу за темою La cocina ucraniana Підтема: Los verbos servir y pedir
Перегляд файлу

Схема плану-конспекту уроку іспанської мови

 

 

План-конспект уроку (№ 3 у 6-А класі)

Тема: La cocina ucraniana Підтема: Los verbos servir y pedir

Цілі:

Практична/ні: формувати лексичну компетентність; формувати граматичну компетентність; формувати фонетичну компетентність.

Освітні: поглибити знання учнів з теми «La cocina ucraniana»; залучати учнiв до культури іспанської мови; ознайомитися з відмінюванням дієслів servir і pedir .

Розвивальні: розвивати мовленнєві здібності учнів; розвивати довільну увагу, пам'ять, мовну здогадку учнів.

Виховні: виховувати самостійність; прищеплювати любов до праці.

Обладнання уроку: підручник В. Редька для 6 класу (6-й рік навчання), мультимедійна презентація.

 

План уроку

        Початок уроку                                                  Час (хв.)

І Організаційний момент                                                    2

ІІ Мовленнєва/фонетична зарядка                                     3

        Основна частина уроку

ІІІ - IV                                                                                   35

        Заключна частина уроку

VII Пояснення домашнього завдання                                 2

VIII Підсумки уроку                                                             3

 

Хід уроку

Етап

Зміст роботи

Етап 1. Організація класу

Мета: оголошення теми, завдань уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

Maestra: Buenos días, queridos alumnos. Es una alegría veros aquí. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy en la clase? ¿Qué fecha es hoy?

(Alumnos: Sí, hoy todos están presentes. Hoy es jueves, 1 de diciembre)

M: Muy bien. En esta clase vamos a hablar de la cocina ucraniana y aprender a conjugar los verbos pedir y servir. ¡Empezamos!

Етап 3. Фонетична зарядка

Мета: підготувати органи артикуляції до вимови

Прийом: індивідуальне читання скоромовки вголос

M: Primero vamos a leer un trabalenguas. Prestad mucha atención a la pronunciación.

(Los alumnos leen el trabalenguas por turno)

IMG_256

 

Етап 4. Введення нових ЛО

Мета: підготувати учнів до роботи, ознайомити учнів з новими ЛО

Прийом: повторення за вчителем; переклад нових ЛО

M: Ahora vamos a ver las siguientes palabras:

la cocina ucraniana, los platos, fruta, verdura, carne, ser rico, ser variado. Decidme qué palabras no conocéis.

(Los alumnos traducen y conocen unas cuantas palabras nuevas)

 

 

 

Етап 5. Навчання читання

Мета: читання тексту вголос

Прийом: читання та переклад текстів

M: Ahora vamos a hacer el ejercicio 5. En este ejercicio tenéis que leer y traducir las frases.

 (Los alumnos leen y traducen las frases)

 

Етап 6. Навчання ММ

Мета: активізація нових ЛО в мовленні

Прийом: ведення монологу

M: La siguiente tarea será hablar de la cocina ucraniana utilizando las frases del ejercico previo. (Los alumnos relatan sobre cómo es la cocina ucraniana)

Етап 7. Ознайомлення з новою ГС

Мета: Ознайомити учнів з новою ГС

Прийом: виконання вправ з ГС

M: Vamos a aprender cómo se conjugan los verbos pedir y servir. Mirad el siguiente recuadro:

Ahora hacemos el ejercicio:

 

 

 

 

Етап 8. Повідомлення домашнього завдання

M: La tarea de casa para la clase siguiente es hacer el ejercicio 6 en la página 101. Y también aprender de memoria las palabras nuevas.

Етап 9. Підсумки уроку

M: En esta clase hemos aprendido el vocabulario de la cocina ucraniana y hemos conjugado los verbos pedir y servir. Gracias por vuestro trabajo. La clase está terminada. Podéis estar libres.

¡Hasta pronto!

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку