Схема плану-конспекту уроку іспанської мови
План-конспект уроку (№ 3 у 6-А класі) Тема: La cocina ucraniana Підтема: Los verbos servir y pedir Цілі: Практична/ні: формувати лексичну компетентність; формувати граматичну компетентність; формувати фонетичну компетентність. Освітні: поглибити знання учнів з теми «La cocina ucraniana»; залучати учнiв до культури іспанської мови; ознайомитися з відмінюванням дієслів servir і pedir . Розвивальні: розвивати мовленнєві здібності учнів; розвивати довільну увагу, пам'ять, мовну здогадку учнів. Виховні: виховувати самостійність; прищеплювати любов до праці. Обладнання уроку: підручник В. Редька для 6 класу (6-й рік навчання), мультимедійна презентація.
План уроку Початок уроку Час (хв.) І Організаційний момент 2 ІІ Мовленнєва/фонетична зарядка 3 Основна частина уроку ІІІ - IV 35 Заключна частина уроку VII Пояснення домашнього завдання 2 VIII Підсумки уроку 3
|
|
Хід уроку |
|
Етап |
Зміст роботи |
Етап 1. Організація класу Мета: оголошення теми, завдань уроку. Прийом: вступне слово вчителя. |
Maestra: Buenos días, queridos alumnos. Es una alegría veros aquí. ¿Están todos presentes? ¿Quién falta hoy en la clase? ¿Qué fecha es hoy? (Alumnos: Sí, hoy todos están presentes. Hoy es jueves, 1 de diciembre) M: Muy bien. En esta clase vamos a hablar de la cocina ucraniana y aprender a conjugar los verbos pedir y servir. ¡Empezamos! |
Етап 3. Фонетична зарядка Мета: підготувати органи артикуляції до вимови Прийом: індивідуальне читання скоромовки вголос |
M: Primero vamos a leer un trabalenguas. Prestad mucha atención a la pronunciación. (Los alumnos leen el trabalenguas por turno)
|
Етап 4. Введення нових ЛО Мета: підготувати учнів до роботи, ознайомити учнів з новими ЛО Прийом: повторення за вчителем; переклад нових ЛО |
M: Ahora vamos a ver las siguientes palabras: la cocina ucraniana, los platos, fruta, verdura, carne, ser rico, ser variado. Decidme qué palabras no conocéis. (Los alumnos traducen y conocen unas cuantas palabras nuevas)
|
Етап 5. Навчання читання Мета: читання тексту вголос Прийом: читання та переклад текстів |
M: Ahora vamos a hacer el ejercicio 5. En este ejercicio tenéis que leer y traducir las frases. (Los alumnos leen y traducen las frases)
|
Етап 6. Навчання ММ Мета: активізація нових ЛО в мовленні Прийом: ведення монологу |
M: La siguiente tarea será hablar de la cocina ucraniana utilizando las frases del ejercico previo. (Los alumnos relatan sobre cómo es la cocina ucraniana) |
Етап 7. Ознайомлення з новою ГС Мета: Ознайомити учнів з новою ГС Прийом: виконання вправ з ГС |
M: Vamos a aprender cómo se conjugan los verbos pedir y servir. Mirad el siguiente recuadro:
Ahora hacemos el ejercicio:
|
Етап 8. Повідомлення домашнього завдання |
M: La tarea de casa para la clase siguiente es hacer el ejercicio 6 en la página 101. Y también aprender de memoria las palabras nuevas. |
Етап 9. Підсумки уроку |
M: En esta clase hemos aprendido el vocabulario de la cocina ucraniana y hemos conjugado los verbos pedir y servir. Gracias por vuestro trabajo. La clase está terminada. Podéis estar libres. ¡Hasta pronto! |