22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок: Лексична тема: «Jacek choruje». Введення нових лексичних одиниць.

Про матеріал
Тема уроку: Лексична тема: «Jacek choruje». Введення нових лексичних одиниць. Мета: навчити вимовляти слова та вирази пов’язані з чостинами тіла, формувати навички логічно будувати висловлювання за змістом прочитаного, удосконалювати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу з опорою на зразок, розвивати вміння працювати з різноманітними засобами навчання, розвивати вміння вести групову бесіду, розвивати самостійність у праці, виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами. Тип уроку: засвоєння нового матеріалу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План – конспект

з польської мови

за темою «Jacek choruje».

Введення нових лексичних одиниць.

 

 

 

 

 

 

Вчитель

Спеціалізована школа № 252

Імені Василя Симоненка

Буніна В. Я.

 

 

 

 

М.Київ


 

Тема уроку: Лексична тема: «Jacek choruje». Введення нових лексичних одиниць.

Мета: навчити вимовляти слова та вирази пов’язані з чостинами тіла, формувати навички логічно будувати висловлювання за змістом прочитаного, удосконалювати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу з опорою на зразок, розвивати вміння працювати з різноманітними засобами навчання, розвивати вміння вести групову бесіду, розвивати самостійність у праці, виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами.

Тип уроку: засвоєння нового матеріалу.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Засвоєння нового матеріалу:

  1. Робота над діалогом:

А. читання в парах.

 Tekst:

To jest Jacek Kowalski. Jacek to syn pana Jana. Dlaczego Jacek leży? Leży, bo nie jest zdrowy. Ma kater i kaszel. Jacek jest chory. Leży i czyta.

Co robi pani Kowalska? Pani Anna telefonuje. Pan Nowak słucha. Pan Nowak to lekarz.

Pan Nowak jest już tutaj. Ogłąda gardło. Mówi : - Gardło jest czerwone.

Pan Nowak pisze. Zapisuje lekarstwo: syrop na kaszel.

Pani Anna kupuje lekarstwo. Płaci i wychodzi.

Jacek pije lekarstwo. Jakie jest lekarstwo? Jest słodkie, ale nie jest smaczne. Kto lubi lekarstwo?

 

Б. робота на розуміння змісту прочитаного. Намалювати ілюстрації до прочитаного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота на освоєння нової лексики: перевести подані слова використовуючи малюнок що запропонований

___________________________SŁOWNICZEK_____________________________

 

CZĘŚCI CIAŁA


bok __________

brew_________

broda ________

brzuch_______

czoło ________

dłoń _________

głowa ________

kark __________

kolano ________

łokieć _________

łydka __________

noga __________

oko (l.m. oczy) ______

palec (l.m. palce) ____

paznokieć (l.m. paznokcie) _________

pierś ______________

pięta ______________

plecy ______________

policzek (l.m. policzki) __________________

ramię (l.m. ramiona) __________________

ręka (l.m. ręce) __________________

rzęsa (l.m. rzęsy) __________________

stopa _____________

szyja _____________

ucho (l.m. uszy) _____

udo _____________

usta ______________

wąsy ______________

włosy _____________

ząb (l.m. zęby) ______


 

1

 

 

 

 

ІІІ. Формування умінь та навичок:

  1. Розучування вірша:

Wierszyk:

Głowa, ramiona, kolana, pięty

Kolana, pięty, kolana, pięty.

Uszy, oczy, usta, nos.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia:

  1. Proszę utworzyć zdania z podanych elementów:

nie jest zdrowy; jest chory; ma katar i kaszel

Janek leży, bo .....  .

lekarstwo; syrop

 

Lekarz zapisuje ....... .

 

Na kaszel; na katar

To lekarstwo jest ......  .

Ten syrop jest ......  .

  1. Proszę powtarzać dialogi, zastępując wyróżnione zdania odpowiednio przekształconymi zdaniami podanymi w ramkach:

 

Jacek pije syrop; Jacek pije lekarstwo; Jacek nie jest wesoly

A: Dlaczego Jacek leży?

B: Leży, bo jest chory. Ma katar i kaszel.

Jacek nie jest zdrowy; Jacek ma katar; Jacek ma kaszel; Jacek ma katar i kaszel

A: Dlaczego pani Anna kupuje lekarstwo?

B: Kupuje lekarstwo, bo Jacek jest chory.

 

  1. Proszę zmieniać pytania korzystając z ramki A. Oraz odpowiadać na nie z pomicą zwrotów zawartych w ramce B.:

A: Dlaczego Jacek nie jest wesoły?

B: _________________________


A.

Dlaczego Jacek leży?

Dlaczego Jacek pije lekarstwoź?

B.

chory; ma kaszel i katar; nie jest zdrowy


 

A: Czy Jacek jest zdrowy?

B: Tak, _____________________


A.

Czy Ola jest zdrowa?

Czy Ola jest chora?

Czy Jacek jest wesoły?

Czy Ola jest wesoła?

B.

Tak, _____________________

Nie, _____________________

Tak, _____________________

Nie, _____________________


 

ІV. Підбиття підсумків:

  1. Розповідь вірша
  2. Фронтальне опитування вивчених слів.

V. Домашнє завдання:

Підготуватися до словникового диктанту

Записати слова у словник

Вправа 4


 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку