Урок "Лічба предметів. Поняття "один і багато""

Про матеріал
Після уроку учні зможуть: - розуміти та розкривати на конкретних прикладах сутність поняття "один і багато"; - закріплення понять вивчених на попередніх уроках; - застосовувати на практиці форми суджень відносно вивченої теми.
Перегляд файлу

Проектування

image0pi€HT0BaHe на визначення обсягу image уроку, постановки мети, конкретизацй i коректування навчальних завдань,  створення програми imageспрямованоТ на дидактичних, виховних та розвивальних завдань уроку з 3MiCT та форму управляючихimage

1)    Дата проведення заняпя

Номер за тематичним планом -

2)    Тема imageПоняття «один i багато».

З) Мета

Дидактична (навчальна):

imageпредмети i image бачити Тх у показувати один предмет i багато, предмети за певними ознаками i навчати Тх навички          Вправляти в imageцифр.

Розвивальна:

Розвивати imageта образне мислення, пам'ять, увагу, стимулювати розвиток imageмоторики рук та розвивати навички взаемодопомоги, стимулювати творчий   до розв'язання завдань обдарованихimage

imageВиховна: Формувати в життево

почутгя власноТ думки.

image4) image переважае моделююча (застосування    час практики),      застосовуеться проблемно-пошуковапошук imageшляху розв'язання поставленого завдання), кооперованого навчання (робота в imageгрупах) — image5) Обладнання

MamepiaJl:     з малконками до завдань, Ha6ip геометричних

     Роздапжовий Mamepiaa: Ha6ip геометричних           палички.

      У                              зошит,

image

6) Схематичний план уроку

imageI. Самовизначення до 2 хв. II. imageзнань i      2-3 хв. III. Постановка учбовоТ6-7 хв.

IV.                                                                                                                                                                                                                                                                     Побудова проекту виходу з проблемно? ситуацй

4-5 хв.

V.                                                                                                                                                                                                                                                                        imageЗ хв.

image6-7 хв. VII.       2 хв.

imageVIII.                                                                                                       2-3 хв.

IX, Включення в систему знань i повторення.

5-6 хв.

Х. imageуроку).

3-4 хв.

результати зможуть:


та розкривати на конкретних прикладах cyTHicTb поняття «одинбагато»; imageпонять вивчених на уроках; image застосовувати на image форми суджень вивченоТ теми.

Тип уроку:

image

Етапи уроку

3MicT

image

1. imageмомент

(самовизначення доimage

1.                     робочого

«Станьте BCi piBHeHbk0. Поправте одяг. Чи в ycix е все для уроку математики? Так, тепер BCi до навчання. Тихенько сядьте.»

imageimageми спробуемо тих знань, що були оках, а також

 

2.

imageзнань i проблематики в

image

1. Гра <<Зайвий предмет».

imageНа Ha6ipH0MY    виставлено ряди у верхньому ряду? У нижньому? Що можна сказати про Тх imageЯка     «зайва»? Чому?

Вправи з

2.

Перед вами два столики. Перша група   за перший   на якому багато kY6p•IkiB i один м'ячик. Друга — туди, де багато image i один kiHb.

 

 

 

Вчитель пропонуе       взяти imageщо сподобалася.

-    У кого кубик?

-    У мене! У мене! У мене! - У кого м'ячик?

-    У мене!

-    У кого ще? Чому         Hi у кого не мае м' яча?

-    BiH був один, а багато.

ться kiHb i солдатики.

image

З.      Постановка учбовоТ (порушення проблем).

1. Поняття «один», «багато».

Послухайте     Л. Савчука i Ha3BiTb сестричок сонечка.

«А у сонця е сестрички,

I веселе в нього личко.

-                                    Чи можна image         на He6i? Чому?

imageсонечок на He6i? * Одне!

на полях? image у птаха? на деревах?

-                                    Багато!

-                                    А як ми скажемо про маму для дитини?

-                                    Одна!

-                                    Про що ще можна сказати: багато?

imageкраплинки, травинки, дерева в

-                                    Про що можна сказати: один, одна, одно?

-                                    Сонце, Земля, мама, i т.д.

image2. Робота з таблицями. Вчитель       з малюнками понятгя: попереду, позаду,     поруч,         над, на, вниз , вго i, п аво, посе

 

4.     Побудова проекту виходу i3 утруднення

image

школярами нового знання)

1.

imageУ кожного учня Ha6ip геометричних -         один трикутник i багато

2. Робота з таблицею.

Давайте зазирнемо до image двох подружок. Вони imageimage для того, щоб пограти разом.

-    imageу подружок?

-    Багато!

Давайте спробуемо об'еднати в групи Ti

що мають   ознаки за п инципом <<багато».

image

таблиця.


image


 

 

*                   Багато         книжок i т.д.

*                   Але серед   е тауа, що image у одному

*                   Одна коляска, один кавун i т.д.

З. Гра «Весела

Вчитель читае     а        викладають паличок,     речей купив папуга Гоша.

«У папуги

Було трохи грошей.

BiH на них c06i купив:

imageпальто i бриль,

Й парасольку на додачу.

BCix нових речей c06i на дачу?»

imageКлас групи. Перша група працюе з         музиканта i нот, а друга — собачка i

Висновок по p060Ti оголошуеться одним представником кожноТ      и.

5.

image

йдуть по колу в

imageСтаренька шила Для гарноТ

IMiTYk0Tb рухи старенькоТ:

Старенька неуважна

Взяла нитки та голку.

Старенька imagei ниточки сукала.

imageпо image         imageimage то на         то на H03i:

Та на

imagePi3Hi шиють

повертаються один за одним. Кладуть руки учню, що стоТть попереду, i стрибають по колу на      H03i:

Старенька yci

Пошила для право;

Стрибае на правих

Чекае щоб зшила старенька

image

С. Шавлова

 


image

image


 

6 .        Первинне

imageimage           MOBi.

в

Робота з

1.                 image

а) Поняття «один», «багато». Розгляньте малюнок. Чого на малюнку багато? Що зображено в одному

б) Вправи на вироблення                  навичок.

Намалювати в зображено на довшому

2. Фронтальна робота з

Учитель     на      малюнок akBapiYMa з   у яких вставляе зображення 9 рибок. Одна рибка        в akBapiYMa.

-                  рибок у akBapiYMi?

-                  Дев'ять (багато)! -          рибок в imageimage* Одна!

imageТх буде разом, коли вони BCi в akBapiYMi? * Десять!

   image        проводиться       робота       за

image

малюнками: пташка i пташенята у коза i козенята в i т.д.

«Математика, 1 клас»,

7.

image

Хмарка сонечко закрила, cpi6Hii зронила.

Ми Ti пошукаемо, У позбираемо.

Пострибаемо як зайчата.

imageяк пташата.

Потанцюемо ще

imageЩоб спочили ручки,

  Bci             От чудово!

  А тепер до          знову!

 

  8.     image

  робота             й

image за зразком.

imageimageПеред вами малюнок етажерки з imageщо стоТть у kiMHaTi познайомилися image прибирання, поклавши м'ячики та кубики на

Клас

imageПерша група кладе червоний м'яч робота, кубик праворуч, а

середню полицю.

Друга група кладе кубик image робота,

м'яч — праворуч, а червоний на нижню полицю.

виконання роботи проводиться взаемна

image

виконання завдання.


image

image


9.          Включення

нового знання систему наявних знань повторення.

в

i

1. - Bci тварини, про яких ми почули imageживуть на Наш добрий знайомий фермер показуе нам своТх найкращих курочку та         З якоТ сторони     фермера знаходиться курочка, а з яко? * Праворуч!

imageПослухайте       що пропонуе наш господар:

Курка             каже:

«Друже, бачу ти погладшав дуже... » згодився: «Угу».

I подибав на вагу.

Став Петько двома ногами затяг три

-                 imageОго-го, - гукнув, - ану, Стану на одну... зараз        важить?»

-                 три!

2. Робота в

а) письмове виконання вправи image2,3. малюють за зразком imageimage сонечка або гриби i розфарбовують Тх в четвертому

image

«Робочий зошит з математики 1класу», стор. 5.

image

обговорення imageimage image          наступноТ

на та

- Отже давайтеimage

imageЯка частина заняття вам сподобалася? У що ви ще         пограти? Пригадайте     картинки         багато та один предмет.

Вдома спробуйте imageimage image         або загадки про один предмет imageнамалювати про це свою картинку i принести на нас пний ок.

 

imageВ уроку можна запропонувати домашне завдання творчого характеру, а саме: розфарбувати малюнки image для стимуляцй творчоТimage

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 березня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку