Проектування
0pi€HT0BaHe на визначення обсягу
уроку, постановки мети, конкретизацй i коректування навчальних завдань, створення програми
спрямованоТ на дидактичних, виховних та розвивальних завдань уроку з 3MiCT та форму управляючих
1) Дата проведення заняпя
Номер за тематичним планом -
2) Тема Поняття «один i багато».
З) Мета
Дидактична (навчальна):
предмети i
бачити Тх у показувати один предмет i багато, предмети за певними ознаками i навчати Тх навички Вправляти в
цифр.
Розвивальна:
Розвивати та образне мислення, пам'ять, увагу, стимулювати розвиток
моторики рук та розвивати навички взаемодопомоги, стимулювати творчий до розв'язання завдань обдарованих
Виховна: Формувати в життево
почутгя власноТ думки.
4)
переважае моделююча (застосування час практики), застосовуеться проблемно-пошуковапошук
шляху розв'язання поставленого завдання), кооперованого навчання (робота в
групах) —
5) Обладнання
MamepiaJl: з малконками до завдань, Ha6ip геометричних
Роздапжовий Mamepiaa: Ha6ip геометричних палички.
У зошит,
6) Схематичний план уроку
I. Самовизначення до 2 хв. II.
знань i 2-3 хв. III. Постановка учбовоТ6-7 хв.
IV. Побудова проекту виходу з проблемно? ситуацй
4-5 хв.
V. З хв.
6-7 хв. VII. 2 хв.
VIII. 2-3 хв.
IX, Включення в систему знань i повторення. |
5-6 хв. |
Х. |
3-4 хв. |
результати зможуть:
та розкривати на конкретних прикладах cyTHicTb поняття «одинбагато»; понять вивчених на уроках;
застосовувати на
форми суджень вивченоТ теми.
Тип уроку:
Етапи уроку |
3MicT |
|
|
1. (самовизначення до |
1. робочого «Станьте BCi piBHeHbk0. Поправте одяг. Чи в ycix е все для уроку математики? Так, тепер BCi до навчання. Тихенько сядьте.»
|
|
|
2.
|
1. Гра <<Зайвий предмет».
2. Перед вами два столики. Перша група за перший на якому багато kY6p•IkiB i один м'ячик. Друга — туди, де багато |
|
|
Вчитель пропонуе взяти - У кого кубик? - У мене! У мене! У мене! - У кого м'ячик? - У мене! - У кого ще? Чому Hi у кого не мае м' яча? - BiH був один, а багато. ться kiHb i солдатики. |
|
З. Постановка учбовоТ (порушення проблем). |
1. Поняття «один», «багато». Послухайте Л. Савчука i Ha3BiTb сестричок сонечка. «А у сонця е сестрички, I веселе в нього личко. - Чи можна
на полях? - Багато! - А як ми скажемо про маму для дитини? - Одна! - Про що ще можна сказати: багато?
- Про що можна сказати: один, одна, одно? - Сонце, Земля, мама, i т.д.
|
|
4. Побудова проекту виходу i3 утруднення школярами нового знання) |
1.
2. Робота з таблицею. Давайте зазирнемо до - - Багато! Давайте спробуемо об'еднати в групи Ti що мають ознаки за п инципом <<багато». |
таблиця. |
|
* Багато книжок i т.д. * Але серед е тауа, що * Одна коляска, один кавун i т.д. З. Гра «Весела Вчитель читае а викладають паличок, речей купив папуга Гоша. «У папуги Було трохи грошей. BiH на них c06i купив:
Й парасольку на додачу. BCix нових речей c06i на дачу?»
|
Висновок по p060Ti оголошуеться одним представником кожноТ и. |
5. |
йдуть по колу в
IMiTYk0Tb рухи старенькоТ: Старенька неуважна Взяла нитки та голку. Старенька
Та на
повертаються один за одним. Кладуть руки учню, що стоТть попереду, i стрибають по колу на H03i: Старенька yci Пошила для право; Стрибае на правих Чекае щоб зшила старенька С. Шавлова |
|
6 . Первинне
|
в |
1. а) Поняття «один», «багато». Розгляньте малюнок. Чого на малюнку багато? Що зображено в одному б) Вправи на вироблення навичок. Намалювати в зображено на довшому 2. Фронтальна робота з Учитель на малюнок akBapiYMa з у яких вставляе зображення 9 рибок. Одна рибка в akBapiYMa. - рибок у akBapiYMi? - Дев'ять (багато)! - рибок в
малюнками: пташка i пташенята у коза i козенята в i т.д. |
«Математика, 1 клас», |
|
7. |
Хмарка сонечко закрила, cpi6Hii зронила. Ми Ti пошукаемо, У позбираемо. Пострибаемо як зайчата.
Потанцюемо ще
Bci От чудово! А тепер до знову! |
|
||
8. робота й
|
Клас
середню полицю. Друга група кладе кубик м'яч — праворуч, а червоний на нижню полицю. |
виконання роботи проводиться взаемна виконання завдання. |
9. Включення нового знання систему наявних знань повторення. |
в i |
1. - Bci тварини, про яких ми почули
Курка каже: «Друже, бачу ти погладшав дуже... » згодився: «Угу». I подибав на вагу. Став Петько двома ногами затяг три - - три! 2. Робота в а) письмове виконання вправи |
«Робочий зошит з математики 1класу», стор. 5. |
обговорення |
на та |
- Отже давайте
Вдома спробуйте |
|
В уроку можна запропонувати домашне завдання творчого характеру, а саме: розфарбувати малюнки
для стимуляцй творчоТ