Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок літературного читання у 4 класі на тему: «Сучасні українські письменники. Лариса Дениченко «Як диварлики віднайшли у собі гідність».»

Про матеріал
При вивченні творчості сучасних українських письменників на літературному читанні я користуюся «Хрестоматією сучасної української дитячої літератури для читання 3, 4 класів» серії «Шкільна бібліотека». Пропоную конспект уроку на тему: Лариса Дениченко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» .
Перегляд файлу

Тема. Сучасні українські письменники. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність».

 

Мета. Ознайомити учнів з творчістю Л. Денисенко. Формувати навички правильного й свідомого читання вголос та мовчки; доброзичливе ставлення до друзів.

Розвивати вміння правильно оцінювати поведінку персонажів.

Виховувати доброзичливість, бажання допомагати один одному.

 

Обладнання: портрет Л. Денисенко, картки з прислів'ями, запис пісні «Дружба».

 

Очікування:

   - формування навичок мовчазного читання;

   - вміння аналізувати вчинки головних героїв прочитаного твору;

 

Хід уроку

 

I. Організацій на частина.

 

II. Актуалізація опорних знань.

1. Вправа «Дерево очікувань».

- Діти, які ваші очікування від уроку?

2. Вправа «Мозковий штурм».

- Кого з сучасних письменників ви знаєте?

- Які їх твори ви читали?

III. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Творчість Катерини Денисенко.

2. Читання казки.

3. Словникова робота.

(Гідність. Репутація. Тлумачний словник.)

4. Складання інтелектуальної схеми твору.

 

IV. Фізкультхвилинка (динамічна).

(Рухи під музику.)

 

V. Осмислення, узагальнення,   систематизація знань.

1. Вибіркове читання.

- Де мандрівник натрапив на Країну Диварликів?

- Звідки взялися диварлики?

- Хто завітав у гості до диварликів?

- Що було написано у листі, якого виловила Леся з моря?

- Від кого було це посилання?

- Що написали диварлики  сиріткам?

- Чи подякували сирітки диварликам?

-Чи віднайшли в собі гідність диварлики та сиротинці?

2. Читання ланцюжком.

3. Робота в парі.

(Запитання до прочитаного.)

4. Робота в групах.

Обери прислів'я до прочитаного:

Дружба дружбою, а служба службою.

З добрим дружись, а лихих стережись!

Хто до кого пристає, таким і стає.

З добрим поживеш - добра переймеш, а з лихим зійдешся- того й наберешся.

 

VI. Підсумок уроку.

- Чого навчає нас казка Катерини Денисенко «Як диварлики віднайшли в собі гідність».

 

VII. Домашнє завдання.

Скласти план до казки ( I група ).

Читати казку в особах (II група ).

Переказувати казку ( III група )

Малюнок до казки (IV група).

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
5333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку