Урок "маса, кілограми"

Про матеріал
Тема: Маса. Кілограм Мета: Дати учням уявлення про зважування предметів. Вчити додавати та віднімати іменовані числа, виражені в кілограмах.
Перегляд файлу

Математика

Тема: Маса. Кілограм

Мета: Дати учням уявлення про зважування предметів. Вчити додавати та віднімати іменовані числа, виражені в кілограмах.

Обладнення: підручник, зошит.

Хід роботи

І. організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станемо чемно —

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  •           Сьогодні тема нашого уроку, маса. Кілограми. Але перед початком уроку, давайте проведемо математичний диктант. В зошитах записуємо
  1. Перший доданок 4, другий доданок 6, знайдіть суму? (4+6=10)
  2. Зменшуване 8, від*ємник 5, знайдіть різницю? (8-5=3)
  3. На скільки більше 6 за 4? ( на 2)
  4. Число 8 збільшити на 1? (8+1=9)
  5. Число 5 зменшити на 2? (5-2=3)
  6. Чому дорівнює зменшуване якщо від*ємник і різниця дорівнює 5? (10-5=5)
  •           Молодці!

III.  основна частина

Починаємо працювати за підручником сторінка 67. Сьогодні будемо говорити про масу та кілограми.

  •           Що таке маса?
  •          Як і довжину,  масу предмета вимірюють. Масу предметів вимірюють у кілограмах. Але початку  міркою була – гривня, потім   фунт, пуд. Але ці мірки були у різних місцях різні. Як же так виходить, що коли ми приходимо у магазин, продавець нас розуміє і важить продукти скільки скільки ми захочемо. Якою міркою для вимірювання маси він користується? І тоді люди прийшли до єдиної мірки вимірювання маси – кілограм. А для вимірювання маси на терезах використовують гирі (показати гирі  1 кг, 2кг, 3кг,5кг.) На письмі кілограм умовно позначають кг. Умовну позначку пишуть без крапки .(На дошці учитель вивішує умовну позначку «кг»)
  •          Сьогодні ми будемо умовно порівнювати маси, тобто кілограми. Перше завдання порівняти, що важче:

  •          Хто в кожній парі важчий?( слон, порося).
  •          Переходимо до наступного завдання. В цьому завданні треба порівняти це завдання ми будемо записувати в зошит.

4+2=6(кг)

Відповідь: 6 кг маса покупки.

Молодці!

Для того щоб виконати це завдання потрібно визначити чия маса більша. (9кг>1кг). Потім визначаємо на скільки лисичка важча за білочку, тобто шляхом віднімання ( 9-1=8). Ось ми і знайшли відповідь на питання: на 8 кг лисичка важча ніж білочка.

Останнє наше завдання це обчислення, запишіть приклади в 2 стовпчика.

Домашнє завдання зошит сторінка 4

IV. Підсумок уроку

  1. Що сьогодні вивчали на уроці?
  2. Що було важкого?
  3. Чи цікаво було на уроці?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку