урок математика за підручником Листопад

Про матеріал
ознайомити дітей із поняттям десяток; закріпити склад числа 10 удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння;
Перегляд файлу

                    Математика

Тема: Десяток. Робота над задачами.

Мета: ознайомити дітей із поняттям десяток; закріпити склад числа 10 удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння;

Тип – уроку: комбінований.

Хід роботи

  1. Вступна частина

Організація класу

Всі сідаєм тихо діти

Домовляймось не шуміти

На уроці не дрімати

І активно працювати

Повторення вивченого, шляхом математичного диктанту.

-В зошиті записуємо число та класна робота, та виконуємо математичний диктант, записуючи тільки відповіді в зошит, а потім всі разом перевіримо.

  1. Перший доданок 5, другий доданок 4, яка буде сума? (9)
  2. Знайдіть перший доданок, якщо перший 3, а їх сума дорівнює 10? (7)
  3. Чому дорівнює сума трьох двійок?(6)
  4. Задумане число збільшили на 2 і отримали 7. Яке число задумали?(5)
  5. Зменшуване 7, від*ємник 3. Яка їх різниця?(4)
  6. Яке число потрібно відняти від числа 5, щоб отримати 2?(3)
  7. Запишіть яке число менше на 1 ніж 9?(8)
  8. Запишіть яке число йде після 9?(10)
  •          Давайте перевіримо відповіді? (вчитель на дошці пише відповіді, діти перевіряють в своїх зошитах).

Мотивація навчальної діяльності

Мама донечці і сину

Роздавала апельсини.

П*ять – Андрію й Олі – п*ять.

Тож давайте рахувать.

Скільки ж то всіх апельсинів

Дала мама доньці й сину?(10 або 1 десяток)

Повідомлення теми уроку: Десяток. Робота над задачами.

  1. Основна частина

Знайомлення з десятком.

  •          В стаканчику стоїть 9 олівців, якщо до них додати ще 1, скільки утвориться?(10 або 1 десяток)

Робота за підручником стр.73

 

Давайте порахуємо скільки ґудзиків на малюнках?( 10 або по іншому можна сказати 1 десяток, тобто 10=1 десяток)

Переходимо до наступного яблучка.

Перше завдання треба порахувати десятками ґудзики але не від 1 до 10, а саме десятками.(1-десяток, 2-десяток,3-десяток,4-десяток тож скільки десятків маємо (4) так правильно)

Наступне завдання також рахуємо десятками (3-десятка). Давайте подумаємо що ще лічать десятками?(олівці, ручки).

Третє яблучко.

Полічіть скільки монет у першому гаманці?(10) їх можна обміняти на 10 грн.

В п*ятому яблучкі задача, запишемо до зошита її.

Вчитель читає задачу, визначаємо умову її(банці-4кг, діжечці-на 6 кг більше) та яке питання( скільки кг меду в діжечці?)

Розв*язок(4+6=10(кг), відповідь: 10кг.)

  1. Заключна частина

 Закріплення вивченого

1) гра закінчи речення

Число 1 десятка і 5 одиниць – це 15

Число 1 десятка і 7 одиниць – це 17

Число 1 десятка і 3 одиниць – це 13

2)гра «На фермерському подвір’ї»

порахуйте свійських тварин на фермі

10 гусок і 2 гусаки;

10 сірих і 7 білих гусенят;

10 курок і 3 півня;

10 жовтих і 5 сірих курчат;

10 качок і 4 качури;

10 кіз і 8 козенят.

Діти відповідають усно: 12,17,13,15,14,18.

Рефлекція

Вправа «Мікрофон».

- Чи сподобався урок?

- Чого навчилися?

- Що було складно?

- Які завдання були цікаві.

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку