Урок математики "Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Розв’язування задач"

Про матеріал
План-конспект уроку з математики на тему "Десяток. Повтореннятаблицьдодавання і віднімання чисел у межах 10. Розв’язування задач" за підручником: Богданович М.В, Лищенко Г.П. Математика: Підруч. для 1 кл.- К.: Освіта, 2012.
Перегляд файлу

Урок: Математики         

Тема:Десяток. Повтореннятаблицьдодавання і віднімання чисел у межах 10. Розв’язування задач

Мета: Ознайомитиучнів з десятком — новою лічильноюодиницею;

Вдосконалюватиобчислювальнінавичкипід час розв’язання задач і

прикладіву межах 10; розви­ватимислення;

Виховуватиінтерес до математики.

Обладнання:  план-конспект, презентація, предметнімалюнки, опорнітаблиці.

Література:Богданович М.В, Лищенко Г.П. Математика: Підруч. для 1 кл.- К.: Освіта, 2012.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Постановка завдань уроку
  1. Діти, сьогодні нашим завданням буде:
  • Ознайомитись з поняттям «десяток»;
  • Додавати й віднімати чисела;
  • Розвязувати цікаві завдання.
  1. Повторення вивченого матеріалу

3.1 Математичний диктант

- Перший доданок 2, другий 8. Знайти суму.

-  6 збільшити на 3.

-  10 зменшити на 6.

-  5 плюс 4.

-  9 мінус 8.

-  На скільки 5 менше 8?

-  На скільки 7 більше 4?

  1. Усні обчислення
  • У Марійки було 3 рожевих стрічки і 2 жовтих. Скільки всього стрічок було у Марійки?
  • У гості до Галинки завітало 7 друзів. Вона поклала на стіл 5 ложок і 7 виделок. Скільки ложок ще необхідно покласти?
  1. Вивчення нового матеріалу

5.1 Робота за підручником (с. 84)

Завдання 1

Повторення чисел першого десятка.

-Спишіть, заповнюючи пропуски.

-Оберітьнайкращу цифру і відзначтеїї короною. («Конкурс красунь»)

5.2 Робота з демонстраційнимматеріалом

-Скількигрибочківпоклали до кошика? (8)

-Додамо до них ще 1 грибочок. Скількигрибочків стало в кошику? (9)

- Як дізналися? (8 + 1 = 9)

-Додамо до них ще 1 грибочок. Скількигрибочків стало в кошику? (10)

- Як дізналися? (9 + 1 = 10)

5.3Утворення числа 10

Завдання 2

-Скількибілихквадратиків? Скількиблакитних?

-Скількивсьогоквадратиків?

- Як утворили число 10?

Якщовзяти 10 паличок і зв’язатиїхупучок, то ми отримаємо 1 десяток па­личок.

- Десять одиниць — це десяток.

- Є предмети, якілегшерахувати десятками: яйця, ґудзики, горіхи.

5.4 Фізкультхвилинка

- Нахилилися вперед, нахилилися назад,

І направо, і наліво, щоб нічого не боліло,

1,2,3,4 – набираємося сили!

Нахилились, повернулись і сусіду усміхнулись.

5.5 Робота над задачами

Завдання 5

-Повторітьпитаннязадачі.

-Книжок у Петрика станебільшечименше? Чому?

-Запишітьрозв’язуваннязадачі.

- Дайте повнувідповідь на питаннязадачі.

- Чим схожізадачі? (Числовимиданими.)

- Чим відрізняються? (Розв’язанням, відповіддю.)

Завдання 7

-Розгляньтемалюнки.

-Скільки на першомумалюнкувідрізків? а скількипроменів?

-Скільки на другому малюнкувідрізків? а скількипроменів?

- На якомумалюнкувідрізківбільше? Чому?

  1. Підсумокуроку

- На чотирьох лотках лежить по десятку яєць. Скількивсьогояєцьле­жить на лотках?

     - Чому ви навчились на сьогоднішньому уроці?

docx
Додано
25 січня 2020
Переглядів
1317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку