Урок математики "Поняття "задача". Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел.

Про матеріал
За допомогою цього конспекту ви зможете провести цікавий і ефективний урок, на якому учні познайомляться з поняттям "задача" і почнуть освоювати цей важливий розділ математики.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики, 1 клас

Тема: Поняття «задача». Зв'язок умови і запитання. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел.

Мета: Сформувати уявлення учнів про задачу як математичний виклад ситуації, що потребує розв’язання; ознайомити з елементами задачі (умова, запитання, розв’язання, відповідь); навчити виділяти ці елементи в простих задачах. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння аналізувати і узагальнювати.

Очікувані результати навчання: лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) [2 МАО 1-4.2-1]; лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2- 2];лічить до 100 в прямому і зворотному порядку [2 МАО 1- 4.2- 2]; знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3- 3]; розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах [2 МАО 2-4.3-5] ; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання [2 МАО 2-2.3-1].

Обладнання: підручник з математики, картки із задачами, малюнки з сюжетними картинками до задач, предмети для моделювання задач.

                           Хід уроку

I. Організаційний момент.

Привітання, перевірка готовності до уроку.

Мотивація: Сьогодні ми вирушимо у цікаву математичну подорож, де дізнаємося багато нового і цікавого.

II. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок:

Повторення складу чисел у межах 10.

Розв’язання простих прикладів на додавання і віднімання.

Гра "Хто швидше?" (на закріплення складу чисел)

III. Пояснення нового матеріалу.

Бесіда:

Що таке задача? (відповіді дітей)

Де ми зустрічаємося із задачами у повсякденному житті? (приклади: у магазині, під час гри тощо)

Яка мета задачі? (знайти відповідь на запитання)

Розбір елементів задачі:

За допомогою сюжетної картинки або розіграної ситуації розглядаємо, з яких частин складається задача:

Умова (що відомо)

Запитання (що потрібно дізнатися)

Розв’язання (як дізнатися)

Відповідь (відповідь на запитання)

Закріплення:

Розбір кількох простих задач з підручника.

Спільне складання простих задач за картинками.

IV. Первинне закріплення.

Робота в парах:

Діти отримують картки із задачами.

Завдання: прочитати задачу, визначити її елементи, розв’язати.

Перевірка виконання завдання.

V. Підсумок уроку.

Що нового дізналися на уроці?

Які елементи має задача?

Для чого потрібно вміти розв’язувати задачі?

Можливі варіанти задач для 1 класу:

У Саші 5 яблук, а у Маші – 3. Скільки яблук у дітей разом?

На гілці сиділо 7 птахів. 2 птахи полетіли. Скільки птахів залишилося?

У вазі було 10 квітів. Поставили ще 2 квіти. Скільки квітів стало у вазі?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 вересня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку