Урок математики Пошуки скарбів

Про матеріал
Узагальнити знання школярів з теми "Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд», розвивати математичні здібності учнів, виховувати старанне ставлення до навчання,перевірка умінь застосувати вивчене у знайомих і змінених (нових) ситуаціях. Очікувані результати: -дотримується режиму розумової праці під час виконання навчальних завдань; -дотримується правил поведінки на уроці; - співпрацює в команді; - може обчислити вартість покупки; -знаходить периметр геометричної фігури; -володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд; -порівнює іменовані числа; -обґрунтовує вибір арифметичної дії, якою розв'язується задача; -визначає час за годинником;
Перегляд файлу

 

Тема: Закріплення знань,  умінь і навичок  з теми «Додавання і віднімання двоцифрових чисел  з переходом через розряд».

    Гра: «Пошуки скарбів»

Мета: узагальнити знання школярів з даної теми, розвивати математичні здібності учнів, виховувати старанне ставлення до навчання,перевірка умінь застосувати вивчене у знайомих і змінених (нових) ситуаціях.

Очікувані результати:

-      дотримується режиму розумової праці під час виконання навчальних завдань;

-      дотримується правил поведінки на уроці;

-  співпрацює в команді;

-  може обчислити вартість покупки;

-      знаходить периметр геометричної фігури;

-      володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з   переходом через розряд;

-      порівнює іменовані числа;

-      обґрунтовує вибір арифметичної дії, якою розв'язується задача;

-      визначає час за годинником;

 

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок учнів.

Форма уроку: урок - гра.

Обладнання: мультимедійна дошка, відео, предметні картки ,карта скарбів,солодощі, годинник.

Етапи уроку:

 1. Актуалізація мотивації навчання учнів. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку.

2. Осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій.

 Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

3. Підсумок уроку.  

 


 

 

 

 

 

Хід уроку:

І . Організаційний момент.  Актуалізація мотивації навчання учнів.

Повідомлення теми, цілей і завдань уроку.

Вчитель розповідає учням,що знайшов на робочому столі  на комп”ютері нову папку,яка підписана «Запрошення у подорож за скарбами» і пропонує переглянути матеріали цієї папки. Вмикається відео1.(Звернення пірата Чорний Сем до учнів класу)

Пірат.Моє послання для найкмітливіших і винахідливих. До вас звертається пірат і капітан корабля «Чорний Сем»

 У житті кожної людини настає той період  або випробування,під час якого вона  може зрозуміти: «Як багато я знаю?» , «Чого  я навчився?» і «Чи допоможуть саме ці знання  мені  в легкі і важкі моменти   мого життя?».

Саме це сьогодні кожен з вас зможе зрозуміти.

Я проведу вас тим же шляхом,яким пройшли я із своїми 5 товаришами ,щоб знайти на острові скарб ,який залишив у спадок мені мій прадід.

Вчитель Ну що,діти,вирушимо в подорож в пошуках скарбів?

Наша задача  уважно слухати завдання пірата і правильно їх виконувати.

Тож вирушаємо.

ІІ.  Осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

 

 (Діти слухають аудіозапис монологу  пірата і отримують перше завдання)

 

(1завдання) Пірат. Отже, вирушаємо у подорож !

Враховуючи наш досвід, необхідно  вирішити декілька важливих питань з правильного використання ваших коштів.

Для ведення бортового журналу вам знадобиться лінійка ,олівець і папір . Порахуйте скільки коштуватиме ця покупка,бо решта коштів буде витрачена на оренду човна,яким ви дістанетесь до острова.

     

    Діти самостійно,при необхідності з допомогою вчителя виконують завдання. 69+12+15= 96грн                 

(2 завдання) Пірат.Наступне завдання:перед вашими очима   декілька  човнів,але не кожен з них витримає вантаж вашої кількості людей і сундук. Потрібно виміряти периметр кожного човна і вибрати човен у якого найбільший периметр. Порівняйте периметри і виберіть найбільший.

(Діти обчислюють периметр човнів і обирають найбільший.)

  (3 завдання)Пірат  Молодці,човен обрано,ви можете вирушати до острова.

Поки ми пливли на човні всі розмови були тільки про скарб. У сундуку знаходиться 90 золотих монет. Було прийнято рішення всі монети поділити порівну.Я сказав ,що кожен учасник подорожі отримає 15 золотих. Це було правильно і справедливо. Запитання для вас:

 Якщо із 90 золотих я отримаю  15 ,то скільки золотих залишиться ?

 90-15= 75.(Учні виконують завдання)

 Вчитель Діти,давайте перед висадкою на острів розімнемося.(Руханка)

Висаджуємося на острів і слухаємо далі Чорного Сема.

(4 завдання) Пірат   Коли ми прибули на острів на нас чекало непросте завдання. З’ясувалося,що на острові було декілька сундуків і тільки в одному золоті монети. На карті шлях до сундуків було складено за допомогою стрілок годинника. Мій прадід був дуже вимогливий і в ніякому разі не віддав би скарб людині,яка любить гроші більше за знання.

Тож завдання таке : на карті прокладені маршрути за напрямком великої стрілки годинника  Деякі маршрути дуже схожі і справжній маршрут відкриється нам в останню мить. Якщо ми помилимося,то повернемося додому  з порожнім сундуком.

(Діти виконують завдання)

 

 (5 завдання) Пірат  Я не помилився обираючи саме вашу команду. І на вас чекає скарб. Знайти його ви зможете розгадавши загадку.

(На  екрані фото дітей класу)

 0-02-05-11b9e4cba31ec05e49ea282fc71710ff438076c842004fb5e28aec116c0503d0_6aadcab62b218c6b

Єгор, Даніл,  Олександр Т.,  Софія,  Тимур,  Олександр Р.

Ваш скарб знаходиться у шафі учня,який

а)не стоїть між Софією і Олександром Р.,(не Тимур)

б)не має рожевих кросівок;(не Софія)

в) не стоїть у ряду першим зліва;(не Єгор)

г)Не одягнений у піджак;(не Даніл)

д)не в білій сорочці.(не Олександр Р.)

наш скарб у шафі... Олександра Терещенко.(Діти знаходять скарб)

ІІІ.  Підсумок уроку.Мої розумні шукачі скарбів ,ви не просто виконали завдання, але й отримали  знання, що знадобляться кожному  у повсякденному житті.

Давайте повернемося і пригадаємо,які знання нам допомогли  в досягненні мети.(З допомогою вчителя робимо висновок)

-Зможу порахувати вартість покупки і порахувати решту,яку потрібно отримати.

-Зможу виміряти і знайти периметр геометричної фігури зі сторонами.

-Зможу визначати час за годинником.

Вчитель. Тепер ви розумієте,що на уроках математики ми отримуємо знання необхідні в повсякденному житті.

Рефлексія

1.На уроці мені особливо сподобалося...

2.Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому уроці я...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
26 січня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку