Урок математики. Тема. "Додавання чисел. Знак +"

Про матеріал
Урок - подорож. Завдяки цікавої форми викладу дозволяє закріпити вивчений матеріал та ознайоми дітей зі змістом операції додавання та математичним знаком +. Урок насичений різними видами роботи учнів.
Перегляд файлу

Математика

Тема. Додавання чисел. Знак +

Мета. закріпити поняття «рівність», «нерівність», «більше», «менше», «дорівнює»; ознайомити учнів із арифметичною дією додавання; учити пов’язувати практичну дію об’єднання елементів двох множин із додаванням; формувати розуміння того, що в результаті додавання отримуємо більше число; ознайомити учнів зі знаком додавання; учити їх писати цей знак; розвивати логічне мислення учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку

І Організація класу

Ось всіх до класу він скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш…  (урок)

ІІ Актуалізація опорних знань

Нічне небо прикрашають

Мерехтять вони, палають

Безліч складено казок

Про красунь нічних - …(зірок)

  •          Ми продовжуємо здобувати знання з математики. І сьогодні за новими знаннями ми помандруємо до зоряного неба на космічній ракеті. По дорозі нам траплятимуться різні завдання та випробовування. Долаючи які ми здобуватимемо нові знання та закріплюватимемо, те що знаємо.
  •          Порахуймо  зворотній відлік до старту разом: три, два, один – старт!
  •          І ще не встигли ми відлетіти , як на нашому шляху з’являється космічний житель і він хоче перевірити на скільки ми з вами знаємо математику.
  1. Робота в групах. Зірочки розсипалися і потрібно їх скласти по порядку: 12345, а можливо хтось зможе розташувати зірки в зворотному порядку.

 

  1. Я показую число, а діти називають наступне число, попереднє число, сусідів числа.
  2. Гра з лєго «>   <   =» (Вчитель показує пари чисел, а діти показують відповідну цеглинку)

 

  1. Робота в групі. З’єднай цифру з відповідним малюнком.
  •          Молодці! Довели, що ви старанні і гарно розбираєтеся в математиці.

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ

  •          Наші нові друзі, космічні жителі хотять познайомити нас із ще однією зіркою на математичному небі . Це знак «+». Отже, на уроці ми  з’ясуємо, що він означає, навчимося його писати та використовувати його у прикладах.

 

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

  •          З неба впало три блакитні зірки та дві жовті.
  •          Скільки блакитних зірок? 3 (під зірками прикріплюється число 3)
  •          Скільки жовтих? 2 (Під жовтими прикріплюється число 2)
  •          Скільки всього зірок? (Діти рахують – 5 )
  •          Що ми зробили з зірками? (об’єднали )
  •          У математиці говорять, що об’єднати – це додати. А щоб позначити це на письмі використовують знак «+». Читаємо так : до трьох додати два буде 5.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

 

  1. Каліграфічна хвилинка. Написання знаку «+» у зошиті.

 

  1. Закріплення уявлення про дію додавання. Робота за підручником ст 20, завд 1,2. Складання і записування прикладів на фліпчарті та зошитах.

 

 

ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА ДЛЯ РУК

  1. Робота в парах. Складання виразів за малюнками. Читання їх

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

 

  1. Геометричне завдання.
  •          А тепер  зобразімо наш космічний корабель. У вас на столі лежать геометричні фігури. Пригадаймо їх назви: прямокутник, трикутник, круг, а тепер з цих геометричних фігур викладімо нашу ракету за зразком. Діти з ООП розмальовують розмальовку-ракету.

 

ЗАКРІПЛЕННЯ

  •          З яким знаком познайомилися?
  •          Яку дію він означає?(об’єднання)
  •          Складіть і прочитайте приклад за малюнком.
  •          Молодці.

 

РЕФЛЕКСІЯ

  •          Діти, у вас на столах є зірки. Пропоную обрати ваш колір і приклеєти на наше зоряне небо:
  •          Червоні
  •          Жовті
  •          Сині

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку