Урок математики у 1 – А класі. Тема: Число і цифра 6.

Про матеріал
Тема: Число і цифра 6. Мета: ознайомити учнів із утворенням числа 6 та цифрою 6, вчити називати сусідів числа, писати цифру 6; розвивати логічну та мовленнєву компетенції, увагу, мислення; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Урок математики у 1 – А класі.

Тема: Число і цифра 6.

Мета: ознайомити учнів із утворенням числа 6 та цифрою 6, вчити називати сусідів числа, писати цифру 6; розвивати логічну та мовленнєву компетенції, увагу, мислення; виховувати любов до природи.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: лічильний матеріал, лего, малюнок осені,   фізкультхвилинка, мікрофон, презентація.

Структура уроку

  1.      Організація класу до уроку.
    1.           Привітання

Дружно візьмемось за руки ,

     І приступим до науки.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Хочем все на світі знать.  

  1.           Гра «Мікрофон»

- Починається урок…математики.

- До уроку я приготував…підручник, зошит, пенал.

- На уроці сидітиму тихо.

- Буду слухати…уважно.

-Писатиму …каліграфічно.

- Зошит …триматиму правильно

-Рахуватиму…швидко

- Відповідатиму …чітко

-Діти, а яка зараз пора року?

-Сьогодні до нас на урок завітала осінь, яка принесла нам багато цікавих завдань.

2. Актуалізація опорних знань.

2.1. Розшифрування слова

Осінь дещо цікаве принесла для нас, але ви дізнаєтесь що саме коли розставите числа у порядку зростання, від найменшого до найбільшого, а під цифрами заховались літери. Прочитаємо, яке слово утворилось?

0

1

2

3

4

5

л

и

с

т

о

к

 

  •          Поділіть його на склади.
  •          Скільки голосних звуків? Назвіть їх.
  •          Скільки приголосних? Назвіть їх.
  •          То що принесла нам осінь?

2.2. Усний рахунок

- Є різні види листочків.

- Порахуйте кленові листочки.

 Картинки по запросу кленові листочкиКартинки по запросу кленові листочкиКартинки по запросу кленові листочкиКартинки по запросу кленові листочки

  •          Порахуйте дубові листочки.

Картинки по запросу дубові листочкиКартинки по запросу дубові листочкиКартинки по запросу дубові листочкиКартинки по запросу дубові листочкиКартинки по запросу дубові листочки

  •          Яких більше? На скільки.
  •          А що люди люблять збирати в лісі восени?
  •          Порахуйте грибочки.

Картинки по запросу грибочок малюнокКартинки по запросу грибочок малюнокКартинки по запросу грибочок малюнок

  •          А чи любите ви збирати гриби? Осінь цікавиться чи можна збирати всі гриби у лісі? Чому?

2.3. Робота в парах. (1 пара біля дошки)

- Осінь хоче перевірити, чи ви знаєте числа, які ви вивчили?

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

  •          То які числа ми вивчили?
  •          Назвіть сусідів числа 2, 3, 4.
  •          Яке число передує числу 5, 3.
  •          Яке число стоїть за числом 1, 4?

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Утворення числа 6. Робота з Лего.

- У вас на партах є Лего.

- Поставте на парту 5 цеглинок зліва, докладіть справа ще 1 цеглинку.

- Порахуйте скільки є цеглинок.

- То, яке число утворилось?

- Складіть числовий вираз.

- Який результат числового виразу?

- Як ви гадаєте, яку геометричну фігуру можна скласти з 6 цеглинок?

3.2. Повідомлення теми уроку.

- Отже сьогодні будемо вивчати число і цифру 6.

3.3.Робота з підручником. (с.33 з.1)

1) Скільки є сніжинок?

- За наступною групою малюнків складіть запитання починаючи словом «скільки».

- Яку годину показує годинник?

2) Поглянемо на друковану цифру 6.

- На що вона схожа?

Цифра 6 – немов замок:

Знизу -  круг, вгорі гачок.

  •          А тепер подивимось ще на що може бути схожа цифра 6.

Картинки по запросу цифра 6 презентаціяПохожее изображениеПохожее изображение

  •          Розглянемо рукописну цифру 6. З яких елементів вона складається?

(Цифра 6 складається з великого лівого і малого правого півовалів. Починають писати цифру трохи нижче за верхній правий кут клітини. У правому верхньому кутку клітини роблять заокруглення, пишуть великий лівий півовал, торкаються середини нижньої сторони клітини, ведуть лінію вгору, заокруглюючи її ліворуч, трохи вище за середину клітини.)

  •          Написання цифри в повітрі під рахунок «раз-і, два-і»
  •          Написання цифри в зошиті.

3.4. Робота в зошиті з друкованою основою. (с.33)

1)Написання цифри 6 в зошиті 2 завдання.

Фізкультхвилинка.

  •          Напишіть всі цифри. Які ми вчили за зразком. (123456)
  •          Скільки чисел ми вивчили?

2) Самостійна робота 1 з.

- Закресліть зайві предмети. У кожній групі має бути тільки 6 предметів.

- Скільки закреслили рукавичок? 2

- Скільки закреслили листочків? 1

- Скільки закреслили кружечків? 2

Молодці! Осінь дуже задоволена вашою роботою. Тому щоб закріпити всі наші знання пропонує попрацювати у групах.

4. Закріплення вивченого матеріалу.

4.1. Робота в підручнику 5 завд. Творче завдання.

Скажіть що це за комахи?

Порахуйте скільки є сонечок?

Поділіть їх на дві групи двома способами.

4.2. Робота в групах

1 група

Знайди помилку

2 + 2 = 3                      3 + 3 = 6

2 + 4 = 5                      6 – 2 = 4

5 + 1 = 5                      6 – 1 = 5

2 група

Обчисли вирази

5 + 1 =                       6 – 1 =

4 + 1 =                       6 – 2 =

4 + 2 =                       3 + 2 =

3 група

Порівняй >  < =

1  .  2               3  .  6

4  .  2               5  .  6

6  .  3               2  .  4

4 група

Знайди правильний результат

1 + 3 =                         1

4 – 2 =                         2

5 + 1 =                         3

6 – 1 =                         4

6 – 5 =                         5

2 + 1 =                         0

5 група

Обчисли вирази тільки на суму чисел

4 + 2 =           3 – 1=

6 – 2=           4 + 1 =

3 + 3 =          6 – 3 =

6 група

Обчисли вирази тільки на різницю чисел

4 + 2 =           6 – 1=

6 – 2=            5 + 1 =

3 + 3 =           6 – 3 =

7 група

Віднови числовий ряд

 

2

 

4

 

 

Презентація груп.

4.3. Цікаві завдання.

- Осінь на кінець принесла ще одне цікаве завдання.

Чебурашка, крокодил Гена та шапокляк чекали поїзда 6 годин. Скільки годин чекали поїзда кожен із них?

5. Підсумок уроку.

  •          То яке число ми сьогодні вивчили?
  •          Скільки чисел ми уже вивчили?
  •          Які сусіди числа 6.
  •          Хто сьогодні вам приносив завдання?
  •          Сьогодні ви гарно працювали.
  •          Дякую за урок.

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

Відновіть числовий ряд.

1

 

3

 

 

 

 

 

 

 

  

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 листопада
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку