Урок математики у 1 класі

Про матеріал
- закріпити навички читання та записування круглих чисел; - вправлятися практично додавати і віднімати круглі числа на основі заміни їх десятками; - розвивати вміння розв’язувати задачі, критичне мислення, виділяти головне.
Перегляд файлу

Тема: Додавання і віднімання круглих чисел

Мета:

Формування предметних компетентностей:

  •      закріпити навички читання та записування круглих чисел;
  •      вправлятися практично додавати і віднімати круглі числа на основі заміни їх десятками;
  •      розвивати вміння розв’язувати задачі, критичне мислення, виділяти головне.

Формування ключових компетентностей:

  •      математичної: розпізнавання проблем, які розв’язуються із застосуванням методу додавання і віднімання круглих чисел;
  •      соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах виявляти ініціативу, докладати власні зусилля для досягнення спільного результату;
  •      уміння вчитись: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;
  •      комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;
  •      інформаційної: удосконалювати вміння добувати з різних джерел інформацію.
  •      громадянської: виховувати бережливе ставлення до природи, формувати здатність екологічно мислити.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Освітні галузі: математична, природнича, здоров’язбережувальна.

 

Обладнання: картки з числами, малюнок весни, пташок, презентація

«Додавання і віднімання круглих чисел», конструктор LEGO.

Хід уроку:

І. Вступна частина

1. Організація класу

- Здрастуй, день і сонце й хмарка в небі!

- Добрий день!

- Добрий день вам, ліс, і школа й клас!

- Добрий день! Ми вітаємо вас!

 

Вчитель: - Сьогодні у нас урок математики.

                - Яким ви хочете, щоб був цей урок? (Цікавим, змістовним, навчальним, веселим)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Бесіда
  •      Діти, яка зараз пора року?
  •      Весна.
  •      Ось до нас у гості завітала Весна, вона запрошує нас помандрувати лісовими стежками і виконати завдання.

 

  1. Щоб нам потрапити до лісу ми повинні пройти стежкою чисел, назвемо їх.

Вправа «Мікрофон»

70, 80, 50, 20, 30, 10, 60, 90, 150

 

  1. Хвилинка каліграфії.
  •      Запишіть числа від найменшого до найбільшого.

 

  1. Вчитель:

-    Ось ми потрапили до лісу.

-    Які красиві дерева.

  •      Як потрібно поводити себе в лісі? (Відповіді дітей)

Усний рахунок

10+5                                25+5

20+1                                30 – 1

16 – 6                               18+2

(картки у вигляді дерев)

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель:

  •      Зараз ми зупинимось на галявині, Весна допоможе нам навчитись додавати і віднімати круглі числа.
  •      Які числа ми називаємо круглими? (Відповіді дітей)

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Перегляд презентації «Додавання і віднімання круглих чисел».
  •      Отже ми будемо додавати і віднімати круглі числа, замінюючи їх десятками.
  1. Фізхвилинка. Танцювальні рухи.
  •      Ось іде до нас весна.
  •      Все навколо ожива:
  •      Підсніжники прокидаються,
  •      Проліски посміхаються,
  •      Пташки прилітають,
  •      Діти вибігають,
  •      На луках стрибають.

 

V. Узагальнення і систематизація отриманих знань.

1. Робота з підручником.

Розв’язування прикладів на додавання і віднімання круглих чисел.

  1.     Приготували нам пташки завдання. Потрібно вставити знаки «+», «-«

50*30=20                        60*20=40

70*10=80                        50*40=90

(працюють діти в парах)

 

  1.     Фізхвилинка (зорова)

 

  1.     Розв'язування задачі №5.
  •      Ми розв’яжемо задачу.

Швидко знайдемо остачу.

Дії визначимо вірно,

В зошити запишемо каліграфічно.

 

  1.     Робота в групах. Визначити правильну відповідь за допомогою LECO.

                                                      80

1 група: 40 + 20 – 30+10+50        90

                                                       60

 

                                                        70

2 група: 10 + 50 – 30+10+40         60

                                                        80

 

                                                         60

3 група: 6 – 40 + 20 + 30 – 10         90

                                                         50

 

VI. Заключна частина. Рефлексія.

  1.     Вправа «Інтерв’ю».
  •      Чи справдились ваші очікування?
  •      Чого навчились на уроці?
  •      Що вам сподобалось найбільше?
  •      Що викликало труднощі?
  •      Як ми будемо ставитись до природи?
  •      Ось вже скоро пролунає дзвінок,

Закінчується наш урок.

За роботу, по заслузі,

 Щиро дякую вам, друзі!

(Весна роздає гостинці).

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слинько Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку