Урок математики у 5 класі: "Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами."

Про матеріал
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами. Розв’язування задач практичного змісту, використовуючи математичні методи у життєвих ситуаціях;
Перегляд файлу

Тема: Розвязування задач на всі дії з натуральними числами.

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: удосконалити вміння розвязувати задачі, що передбачають застосування правил і властивостей дії із натуральними числами.
  • ключові компетентності:
  • спілкування державною мовою – розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач, грамотно висловлюватись рідною мовою;
  • математична компетентність – розвязувати задачі практичного змісту, використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях;
  • компетентності у природничих науках і технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розвязати засобами математики;
  • ініціативність та підприємливість – використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

«Цифри не правлять світом,

але вони показують, як живе світ.»

Й.В.Гете

«Математика це мова природи.»

                                                          Д. Гіббс

Хід уроку

І Організаційний етап.

ІІ Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірка завдання заданого за підручником.

 

  1. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою і взаємооцінюванням.

 

 

І варіант

ІІ варіант

Розвязати рівняння:

х *  16  = 240

х : 19 = 11

16 9: х = 13

Розвязати рівняння:

14 * х = 210

209 : х = 11

х : 15 = 15

 

І варіант

ІІ варіант

х = 15

х = 209

х = 13

х = 15

х = 19

х = 225

 

 

ІІІ Удосконалення знань і вмінь. Розвязування задач.

  1. Робота з підручником: № 490.
  2. Додаткові завдання:
    • Вторинна переробка 1 т паперу зберігає близько 6 т деревини. Підрахуйте, скільки збережеться  деревини, якщо ви здасте 40 кг макулатури?
    • Як зміниться кількість вуглекислого газу за 1 урок, якщо у класі 20 учнів і кожен з них протягом однієї хвилини виділяє у процесі дихання 250 мл вуглекислого газу?
    • 1 га соснового лісу 20-річного віку вбирає за рік 9350 кг вуглекислого газу і виділяє 7200 кг кисню, що достатньо для дихання 200 чоловік. Скільки кілограмів кисню потрібно за рік для дихання учнів вашого класу?

IV Підбиття підсумків уроку, рефлексія «Мікрофон».

  • на уроці я

дізнався…

зрозумів…

навчився…

  • найбільші труднощі я відчув…
  • я змінив своє ставлення до…
  • на наступному уроці я хочу…

V Домашнє завдання.

Повторити п. 18

Розвязати №№ 494, 498.

Підручник: Математика 5, А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір, Харків, «Гімназія», 2018.

 

doc
Додано
22 січня 2020
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку