Тема: Трикутники навколо нас.(5 клас)
Мета дидактична: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників; формувати вміння самостійно застосовувати знання до вирішення практичних завдань;
Мета виховна: виховувати взаємоповагу, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, уміння вислухати інших, активність, дисциплінованість, любов до рідної Батьківщини.
Корекційно-розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, мовний розвиток, зорово-слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань
Форма проведення: урок з використанням проектних технологій.
Обладнання: ноутбук, проектор, презентація, роздатковий матеріал(конверти з трикутниками різних видів), лінійка, косинець.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Доброго дня, діти! Сьгодні у нас на уроці гості, тож давайте зігріємо їх своєю доброю посмішкою. Посміхніться і один одному, і будьте готові до роботи.
Девізом нашого уроку я обрала слова знаменитого математика Рене Декарта:
НЕДОСТАТНЬО МАТИ ДОБРИЙ РОЗУМ, ГОЛОВНЕ – ЦЕ РАЦІОНАЛЬНО ЗАСТОСОВУВАТИ ЙОГО.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
(за правильними відповідями, якщо є питання, відповідаю на них)
IIІ. Актуалізація опорних знань
Відповіді: - які існують види трикутників;
- як знайти периметр трикутника;
- як побудувати трикутник певного виду;
- чому дорівнює сума кутів трикутника.
ІV. Систематизація та узагальнення знань.
Відкрийте конверти, знайдіть і покажіть трикутники, що відповідають заданому виду:
(зачитую КАЗКУ)
Всі погодилися. Рано вранці трикутники відправилися в далеку подорож. На дорозі мандрівників зустрілася Річка, яка сказала: “ Перепливуть мене лише ті, у кого всі кути гострі ”.
Частина трикутників залишилися на березі, інші перепливли і відправилися далі. Перегородила дорогу їм висока Гора, яка сказала, що дасть пройти лише тим, у кого хоч би дві сторони рівні.
Ті, що здолали другу перешкоду, продовжили дорогу. Дійшли до великого обриву, де був вузький Міст. Міст сказав, що пропустить тих, у кого всі сторони рівні. По Мосту пройшов лише один трикутник, який першим дістався до царства і був проголошений Королем.
Питання:
(Слайд 6) - самостійно
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(«Запорізький марш»)
V. Захист проектів «ТРИКУТНИКИ НАВКОЛО НАС»
VІ. Підсумок уроку.
VІІ. Домашнє завдання (Слайд 7)
VІІІ. РЕФЛЕКСІЯ (Слайд 8)