Урок математики в 2 класі на тему "Пряма. Відрізок. Їх побудова."

Про матеріал
План-конспект відкритого уроку з математики в 2 класі (за підручником О.Гісь, І.Філяк)
Перегляд файлу

                                                                                «Затверджено»   

Керівник фахового об’єднання

                                                                      вчителів початкових класів

                                                                                Олена ХОТОМЧЕНКО

                                                                    _____________________

                                                                                ___________.20___ року

 

 

Конспект відкритого уроку

з математики в 2-Б класі на тему:

Пряма. Відрізок. Їх  побудова.

 Дата проведення 26.11.2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Підготувала:

                                                                          вчитель початкових класів

                                                                    Альона КОВАЛЬЧУК

 

 

 

Дніпро-2024

 

Тема уроку:  Пряма. Відрізок. Їх  побудова.

Мета: засвоїти математичні поняття «відрізок», «пряма»; навчити визначати властивості цих фігур; вчити креслити і порівнювати відрізки; розвивати винахідливість, логічне  мислення, зорову пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.

Обладнання:  мультимедійний комплект.

Хід уроку

  1. Організація класу

1.1.Створення позитивного психологічного клімату класу. Слайд 1

  1. Актуалізація опорних знань

      - Для плідної праці на уроці пропоную виконати «Математичну розминку». Давайте допоможемо гусінь  відновити послідовність чисел.

Загальнонаціональна хвилина мовчання

    3. Мотивація навчальної діяльності.

       - Погляньте на екран. Сьогодні до нас завітала Мар’янка. Вона хотіла зобразити на малюнку свої літні канікули використовуючи геометричні фігури та лінії. Назвіть,  які  лінії та фігури вона використала. Слайд 3.

        - Отже ви, діти, часто використовуєте різноманітні лінії та точки для створення малюнків.

  1.      Вивчення нового матеріалу.

   4.1. Бесіда.

    -  До речі , точки та лінії – це найпростіші геометричні фігури. І не лише ми – люди, їх використовуємо для створення зображень. Природа – це дивовижний творець та майстер. Розгляньте зображення тварин, де природа використала точки та лінії. Слайд 4.

  •          Які найпростіші геометричні фігури ви побачили ?
    1.           Математична казка. Слайд 5.
  •          Діти, у мене для вас цікаве завдання – Математична казка. Але деякі слова загубились і ви повинні прочитати її за допомогою малюнків. Я буду читати, а ви називаєте геометричні фігури зображені малюнками.

  •          Діти, хто допоміг Лінії стати веселішою? Які друзі з’явились у лінії?
    1.           Робота з підручником. Пригадай. Слайд 7

- Діти, Пам’ятайко хоче щоб ми пригадали правило, яке ми вивчали в 1-му класі.

  •          Давайте накреслимо пряму  лінію. В зошитах відступіть 2 клітинки  вниз від напису Класна робота, прикладіть лінійку та вирівняйте її за рядком клітинок. Простим олівцем починаємо креслити від позначки «0» на лінійці. Ведемо пряму лінію до позначки 10 см. Слайд 8

  •          Візьміть олівці червоного та зеленого кольору. Зеленим кольором поставте три точки, що лежать на прямій лінії, червоним кольором 2 точки, які не лежать на прямій.  Слайд 9

  •          Поставте червону точку. Проведіть пряму так, щоб точка

опинилася над прямою.

  •          Поставте зелену точку. Проведіть пряму лінію так, щоб точка опинилась зліва від прямої.

      - Отже, точка може лежати на прямій, або не лажати на ній. На одній прямій можна поставити безліч точок.

Рухлива вправа.

 

4.4.Дай відповіді на питання. Слайд 13-14

- Діти, Дмитрик та Артемко позначають міста точками, а дороги  — прямими лініями. Допоможіть розібратись, хто з них правильно говорить.

  •          Сільки прямих можна провести через одну точку? Чия відповідь правильна? Чому?

       Дмитрик каже: «Одну пряму».

       Артемко каже: «Безліч прямих».

  •          Скільки прямих можна провести через дві точки? Поясни, чия відповідь правильна.

 Дмитрик каже: «Одну пряму».

Артемко каже: «Безліч прямих».

 

       - Діти, а що ви знаєте про відрізок? Прочитайте правило в підручнику на ст.. 57. Слайд 15.

 - Виміряйте довжину відрізка який утворили краплинки меду в пыдручнику на ст. 57. Слайд 16.

 

        - Давайте порівняємо довжини синього та червоного відрізків. На скільки довжина червоного відрізка більша від довжини синього? Яким виразом можемо це записати? Слайд 17

  1.      Закріплення вивченого. Інтерактивні вправи. Слайди 18-19

5.1. Вправа «Знайди відповідність» Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок»

  1.           Вправа «Знайди відповідність» Промінь, відрізок, пряма»

  1.      Підсумок
  •          Діти, ви чудово впорались із завданнями. Навчились розрізняти  найпростіші геометричні фігури. Які найпростіші геометричні фігури ми сьогодні вивчали? Чим відрізяється відрізок від прямої лінії?

Дякую за плідну роботу на уроці.

 

  1.      Домашнє завдання : Ст.56, 57 повторити правила.

 

  1.      Рефлексія. Слайд 20
  •          Давайте відкриємо «Загадкові листи» та дамо відповіді на питання

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 листопада
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку