«Затверджено»
Керівник фахового об’єднання
вчителів початкових класів
Олена ХОТОМЧЕНКО
_____________________
___________.20___ року
Конспект відкритого уроку
з математики в 2-Б класі на тему:
Пряма. Відрізок. Їх побудова.
Дата проведення 26.11.2024 р.
Підготувала:
вчитель початкових класів
Альона КОВАЛЬЧУК
Дніпро-2024
Тема уроку: Пряма. Відрізок. Їх побудова.
Мета: засвоїти математичні поняття «відрізок», «пряма»; навчити визначати властивості цих фігур; вчити креслити і порівнювати відрізки; розвивати винахідливість, логічне мислення, зорову пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.
Обладнання: мультимедійний комплект.
Хід уроку
1.1.Створення позитивного психологічного клімату класу. Слайд 1
- Для плідної праці на уроці пропоную виконати «Математичну розминку». Давайте допоможемо гусінь відновити послідовність чисел.
Загальнонаціональна хвилина мовчання
3. Мотивація навчальної діяльності.
- Погляньте на екран. Сьогодні до нас завітала Мар’янка. Вона хотіла зобразити на малюнку свої літні канікули використовуючи геометричні фігури та лінії. Назвіть, які лінії та фігури вона використала. Слайд 3.
- Отже ви, діти, часто використовуєте різноманітні лінії та точки для створення малюнків.
4.1. Бесіда.
- До речі , точки та лінії – це найпростіші геометричні фігури. І не лише ми – люди, їх використовуємо для створення зображень. Природа – це дивовижний творець та майстер. Розгляньте зображення тварин, де природа використала точки та лінії. Слайд 4.
- Діти, Пам’ятайко хоче щоб ми пригадали правило, яке ми вивчали в 1-му класі.
опинилася над прямою.
- Отже, точка може лежати на прямій, або не лажати на ній. На одній прямій можна поставити безліч точок.
Рухлива вправа.
4.4.Дай відповіді на питання. Слайд 13-14
- Діти, Дмитрик та Артемко позначають міста точками, а дороги — прямими лініями. Допоможіть розібратись, хто з них правильно говорить.
Дмитрик каже: «Одну пряму».
Артемко каже: «Безліч прямих».
Дмитрик каже: «Одну пряму».
Артемко каже: «Безліч прямих».
- Діти, а що ви знаєте про відрізок? Прочитайте правило в підручнику на ст.. 57. Слайд 15.
- Виміряйте довжину відрізка який утворили краплинки меду в пыдручнику на ст. 57. Слайд 16.
- Давайте порівняємо довжини синього та червоного відрізків. На скільки довжина червоного відрізка більша від довжини синього? Яким виразом можемо це записати? Слайд 17
5.1. Вправа «Знайди відповідність» Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок»
Дякую за плідну роботу на уроці.