Урок математики в 2 класі на тему: "Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення"

Про матеріал

Тема. Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення

Мета. Формувати в учнів уявлення про те, що зв'язок між діями множення і

ділення є основою складання таблиць ділення. Скласти таблицю

ділення на 2. Вчити розв'язувати задачі на ділення.

Розвивати обчислювальні навички.

Виховувати інтерес до уроків математики.


Перегляд файлу

Тема. Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення

 

Мета. Формувати в учнів уявлення про те, що зв'язок між діями множення і  

             ділення є основою складання таблиць ділення. Скласти таблицю   

             ділення на 2. Вчити розв’язувати задачі на ділення.

Розвивати обчислювальні навички.

Виховувати інтерес до уроків математики.

 

 

Обладнання: роздатковий матеріал, мультимедійна дошка, презентація, ППЗ «МАТЕМАТИКА 2КЛАС.»

 

 

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку

1.Вірш

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі,

Діти просто молодці.

2.Енергінізатор «Сонечко»

У кожного з вас на парті лежить промінчик. Ми будемо всі разом із цих промінчиків складати сонечко сподівань.

Чого ви очікуєте від цього уроку?(Діти дають відповідь і прикріплюють промінчики на дошку)

Я теж хочу прикріпити свій промінчик.

Сподіваюсь, що ви будете старанними, активними, працьовитими.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитися з дією ділення.

Складемо і вивчимо таблицю ділення на 2.

Навчимося розв’язувати задачі на ділення.

 

  1. Актуалізація опорних знань

Каліграфічна хвилинка

(робота виконується з використанням мультимедійної дошки)

Розпочнемо урок з каліграфічної хвилинки.

Та спершу розв’яжемо задачу.

 

 

 

 

Послухайте і пригадайте особливості написання цифри 4.

Напишіть 1 рядок цифри 4.

 

2. Робота в групах. «Зашифроване ім'я»

Сьогодні до нас  завітали гості з Лісової школи.

Хто це, ви дізнаєтесь, коли виконаєте завдання .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки гостей до нас завітало?

Що ви знаєте про равлика?

Що ви знаєте про божу корівку?

Чому її так називають?

 

3. Повторення вивченого на минулому уроці

(використання мультимедійної дошки)

Вам цікаво, що наші гості нам хочуть розповісти?

Давайте уважно послухаємо.

 

То чому ми навчилися на минулому уроці?

Як з прикладу на множення скласти два приклади на ділення?

Назвіть, які приклади можна скласти.

4. Самостійна робота

(використання мультимедійної дошки)

Перевірка «МІКРОФОН».

5. «Квітуча галявина». Робота з віялами

(використання мультимедійної дошки)

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Складання таблиці ділення на 2. слайд1
  2. Робота над вивченням таблиці

А)читання таблиці вголос

Б) вибіркове читання

3. Робота в парах. «Відновлення таблиці».слайд2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка

(використання мультимедійної дошки)

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Розв’язування задачі на ділення

(використання мультимедійної дошки)

  1. Робота в групах. Розв’язування задач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Робота з геометричним матеріалом. Об'єднання в групи за довжинами смужок             

Сонечку і Равлику дуже сподобалось, як ви працювали і вони вирішили подарувати свої портрети. Та в дорозі портрети розсипались. Складіть їх.

 

  1. Підсумок уроку

1.«Коло ідей»

2. «Незакінчені речення»

 

  1.     Повідомлення домашнього завдання

Диференційовані завдання від Сонечка

(діти обчислюють приклади і отримують листи з домашнім завданням)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мотас Лариса
    Дякую за чудову розробку уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
7111
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку