Урок з математики в 2 класі з використанням технології «Навчання в русі»
Тема. Закріплення випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд
Мета. Повторити і закріпити прийоми усного додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати увагу, уяву, математичне мовлення, мислення учнів; виховувати бажання допомагати птахам взимку.
Хід уроку
- Діти, подивіться, будь ласка у вікно.
Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі
Поля причепурила
Пухнастим снігом вкрила
Вгадайте: хто вона
Звичайно ж це ….(Зима)
дихальні вправи збагачують кров киснем, який несе вона до нашого мозку. І мозок тоді буде краще працювати, а нам це дуже потрібно, особливо на уроці математики.
Тож швиденько встали. Наша перша вправа «Вітерець». Обрали свою улюблену літеру, зробили глибокий вдих і видихнули на літеру, імітуючи вітерець. Зробили так ще двічі. (Літери в класі постійно прикріплені на нитках і звисають зі стелі).
Сіли на місця. Відкрили зошити, записали число, класна робота.
(На дошку вішаю плакат з цифрами)
Швиденько встали. Завдання виконуємо хором
Вправа дихальної гімнастики.
Розслабте плечі, підніміть голову. Поставте руки на рівні пояса, стиснувши їх у кулачки.
На вдиху різко опускаємо ручки вниз до підлоги. Віджимаємо кулачки і розчепірюємо пальчики .
Робимо вдих на 8 рахунків
Повертаємось у вихідне положення, повільно видихаючи.
3-4 секунди відпочинемо і зробимо вправу ще 2 рази.
Гра «Кучугури» ( на дошці висять сніжинки з прикладами, діти їх розв’язують , вибігають і знімають сніжинку)
згадаємо додавання і віднімання в межах 20. В таку гру ми з вами грали , тому її правила ви знаєте, а для наших гостей я поясню.
Діти шикуються в дві шеренги між рядами навпроти один одного.
(Учень кидає м’яч сусіду . який стоїть навпроти і говорить приклад. Дитина ловить м’яч, дає правильну відповідь і кидає м’яч наступному учню навпроти.)
спустимося з гірки, розв’язуючи наші приклади.
Але спочатку вправа дихальної гімнастики «Катання з гірки»
(Діти роблять глибокий вдих і на видиху промовляють «Ух-х-х-х»)
Гра «Спустимося з гірки». ( на правій дошці – гірка з прикладами)
По команді вчителя вибігає до дошки і записує результат.
Вправа дихальної гімнастики «Морозець»
(Діти дихають на долоньки, наче зігрівають їх).
Фізкульхвилинка «Австралійський дощ»
пташки хочуть взимку їсти. Я знаю , що ви майструєте для них годівнички.
Завдання «Допомога пташкам»
Знайти до якої годівнички прилетить пташка. Робота в групах. Діти біля дошки розв’язують приклад на годівничці і пташку з відповіддю садять на потрібну годівничку. (Все це біля дошки по 4 учні в групах)
року. І атрибутом цього свята є новорічна ялинка. У нас теж є така ялинка, яку ми зараз прикрасимо іграшками. У вас на партах ялинкова прикраса, розв’яжіть приклад на ній і прикрасьте нашу ялинку.(Хто справився встає і по команді вчителя вішає іграшку на ялинку) Іграшку вішаємо на число, яке є на ялинці і відповідає відповіді прикладу. Працюємо в парах.
На ваших партах відривні календарики , які ведуть відлік - а скільки ж днів залишилось до Нового року. Кожен з вас розв’яже приклад прямо на календарику. Хто справився з завданням - встає.
отримати подарунки, які принесе Дід Мороз та Снігурка. На зворотній стороні вашого календарика написано номер задачі, яку ви повинні розв’язати, щоб отримати подарунок вже в кінці нашого уроку.
Відкриваємо підручник. Читаємо вголос задачу.
Аналіз і запис задачі.
Вправа дихальної гімнастики «Де пахне» (Діти вдихають носиком , шукаючи по запаху мандаринку, що повісили на ялинку.)
завдання обрати собі яблучко і порівняти вираз на ньому. Виконавши правильно завдання ви знімете з нього чари.
(Діти підбігають до дошки, беруть яблучко, працюють в парах . Записавши вираз встають. Вибіркова перевірка.)
яблучка. Правильно. Це фрукти ,які є у нас зимою і які мають багато корисних вітамінів. Я дякую вам за урок і даю подарунок від Діда Мороза і Снігуроньки – яблучка, з яких ви зняли чари.
(Вчитель пригощає дітей і гостей на уроці яблуками).
1