Дана розробка уроку дає можливість у формі гри повторити з дітьми матеріал який вони отримали в попередньому класі. Діти активно приймають участь і навіть не помічають, як швидко проходить урок. Головне що їм весело, вони виправляють один одного та роблять самостійно висновки.
Гусєва – Ніколаєва Тетяна Анатоліївна
Криворізька загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 101
Інгулецький район, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг
Телефон 0989417391
Електронна адреса: t3a1n0y8a@gmail.com
Репортаж з країни невивчених уроків
Математична казка для учнів 5-х класів
І ведучий. Добрий день шановні хлопчики та дівчата!
ІІ ведучий. Ми ведемо репортаж з Країни Невивчених Уроків, куди потрапив ледар Віктор Перестукін.
І ведучий. Наша мобільна знімальна група супроводжує героя в його подорожі!
ІІ ведучий. А ось і він зі своїм вірним котом Кузею! (Виходить Перестукін з котом)
Кузя. Хазяїне ! Хоч трішечки води! Я помираю!
Перестукін. Зараз Кузю, нап'ємось водички газованої - он бачиш продають!
Кузя. Скажіть, а скільки коштує ваша вода?
«Плюс». Наша вода продається не за гроші, а за правильні відповіді.
«Мінус». От скажіть, чому дорівнює 9х5?
Перестукін. ...на п'ять , на п'ять. О - 32!
«Плюс». Нам так не здається! Діти, допоможемо Віктору! А - 7х9?
Перестукін. (думає, моргає дітям, щоб допомогли).
Кузя. Я кіт, кіт не повинен знати таблицю множення - дайте мені води безкоштовно.
«Мінус». Ми неграмотних котів безплатно не поїмо.
Кузя. Ой, ну я вас дуже прошу, запитайте у хазяїна щось легеньке!
«Плюс». Ну добре - 2х2?
Перестукін. 4 (бере склянку, п'є, дає попити коту)
Кузя. (ховається за спину Віктора) Ой заховай мене! Ой я боюсь! Я бачу ноги!
Перестукін. Чиї ноги Кузю?
Кузя. В тому й справа, що нічиї!
Перестукін. А де ж усе останнє? (ноги топчуться на місці) Вибачте, ви що, живі ноги?
Кузя. Це небезпечні ноги! Вони втекли від свого хазяїна!
Ноги. (б'ють кота) Кіт. А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-А-АА-А!
Робітник. (підходить до ніг) Не ходи далеко товаришу, заблудишся.
Перестукін. Що з ними трапилося?
Кіт. Його трамвай перерізав?
Робітник. Ні, його перерізав учень 4-го класу Віктор Перестукін. Коли він розв'язував задачу, то отримав відповідь « Щоб викопати яму треба 1,5 робітників». От і маємо!
« Плюс».Треба правильно розв'язувати задачу!
« Мінус». Допоможіть діти! Розв'яжіть задачу « Шість робітників викопали три ями». Скільки робітників викопають одну яму? (відповіді дітей)
Ноги. Спасибі вам, ви великі математики!
Робітник. Як зустрінете Перестукіна, передайте йому, що він ледар!
Кузя. (єхидно) Я передам, я його знаю.
Швачка. Ой допоможіть! Ой, випустіть мене звідси!
Віктор. Хто там?
Швачка. Мене засудили і відправили в тюрму, бо я не змогла пошити 27 костюмів з 28 метрів тканини!
«Плюс». Хто ж дав тобі таке завдання?
Швачка. Віктор Перестукін!
«Мінус».. Давайте діти поможемо швачці. Скільки костюмів можна пошити, якщо на 1 костюм йде 3 м. тканини? ( відповіді дітей)
Швачка. Дякую діти ! А Перестукіну зіш'ю костюм з 1 м., як він і казав!
(З'являється велосипедист) Велосипедист. Ой, помираю на ходу! Я не можу виконати страшне завдання Перестукіна.
Перестукін. Та я вас не знаю!
Велосипедист. Ану швидко вирішуй задачу правильно, бо буде тобі погано!
(Перестукін читає)
Велосипедист. Розв'язуй, взнаєш як вираховувати метри з людини та гнати мене зі швидкістю 100км./год!
Перестукін. Не виходить задача!
Велосипедист. Як це НЕ ВИХОДИТЬ!!? (біжить за двієчником)
(на зустріч виходять дідусь і бабуся)
Бабуся. Ой, як я втомилась! Я пройшла 1000 кілометрів!
Дідусь. 60 років назад я вийшов назустріч своїй сестрі. Сьогодні я повинен з нею зустрітися. (обіймаються)
«Плюс». Хто ж розлучив вас на довгі роки?
Бабуся. Віктор Перестукін.
Дідусь. Він розв'язував задачу «Сестра і брат вийшли назустріч один одному з сіл, які були на відстані 12 км. один від одного і йшли зі швидкістю 3км/год кожен. Через скільки ж вони зустрінуться?»
Бабуся. Допоможіть розв'язати задачу діти!
Бабуся і дідусь. От і дякуємо, ми знову молоді.
І ведучий.Ми показали 1 день з життя Перестукіна Віктора.
ІІ ведучий. Тяжке та небезпечне існування ледаря і нероби!
І ведучий. Воно сповнене неприємних зустрічей з героями задач, які неправильно розв'язані.
ІІ ведучий. Тож давайте любити математику!!!