2 клас
Тема: Мої друзі.
Підтема: Ми – друзі. Розвиток мовлення.
Мета: повторити дії англійською мовою, особові займенники, вчити складати речення про себе за зразком, розвивати вміння сприймати англійську мову на слух, мовлення, пам’ять, мислення, виховувати культуру мовлення.
Обладнання: підручник, картки, аудіо та відео матеріал.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting.
Учитель разом з дітьми співає пісню-привітання. (відео супровід) “Hello! Hello! How are you?”
Warming up.
T: Сьогодні в нас на уроці багато гостей. (Вчитель дістає іграшкового пса на ім’я Бафл, та його друзів тигра Тигрулю, та ведмедика Бена. Представляє їх. Учні виходять до дошки й ведуть діалог з іграшковими персонажами).
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Pre-listening task
А) Розмова вчителя з учнями про малюнки у вправі.
Б) Слухання реплік та повторення. Власне читання реплік.
2. Фізкультхвилинка. (Гра «Саймон каже». Вчитель каже та показує жестами слова, учні виконують лише те, що каже вчитель, а не робить жестами.)
3. Повторення дій та вивчення нових слів за картками. (draw, read, sing, ride a bike, run, watch TV, cartoons, holidays, books, dogs).
4. Складання речень за картками та зразком вчителя на дошці.
Наприклад: We are friends. We … together. We like… .
5. Робота на аркушах паперу. (Вчитель роздає учням картки з малюнками, які вони повинні підписати особовими займенниками. Перед виконанням вправи вчитель разом з дітьми повторюють особові займенники, показуючи рухами на себе, сусіда тощо.)
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Homework. Робочий зошит Впр. 2 с.21 (п.); підручник Впр. 1 с. 26 (чит.)
Підведення підсумків уроку