Урок миру «Хочемо, щоб усі жили у мирі»

Про матеріал
Виховання в учнів патріотичних почуттів, національної свідомості, людяності, доброти, милосердя, гордості за Україну – миролюбиву країну; розвиток розуміння, що активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави будуть гарантією незалежності та миру в Україні.
Перегляд файлу

УРОК МИРУ

ТЕМА:  Хочемо, щоб усі жили у мирі

Мета: виховання в учнів патріотичних почуттів, національної свідомості, людяності, доброти, милосердя, гордості за Україну – миролюбиву країну; розвиток розуміння, що активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави будуть гарантією незалежності та миру в Україні.

Обладнання: карта України, ватман,  декоративні паперові голуби, технічні засоби навчання, презентація.

Хід уроку

Вчитель: Дорогі діти! Ось і ще одні веселі канікули пролетіли на крилах теплого і ласкавого літа. І знову вересень, і шкільний дзвоник кличе вас до праці. Посміхніться  один  одному,  подаруйте  свої  чарівні  посмішки  нашим  батькам,  а тепер посміхніться  мені, бо ж  перший  день  осені  особливий. Сьогодні  ми з вами починаємо нову сторінку нашого шкільного життя і символом сьогоднішнього уроку буде цей птах. Так, це білий голуб, який, ви знаєте, є символом Миру.

КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА КОМАНДИ

КОМАНДА 2  ВІРШ  Україно моя!

1учень. Україно моя! Волошковий мій краю!
Котить хвилями вітер пшеничні поля,
І немає такої країни, я знаю,
Де веселкою з’єднані небо й земля.

2 учень. Де щоранку вмивається в росах калина,
І лелеки клекочуть вгорі у гнізді.
Це дар Божий, що в нас є така Україна,
Нам би мудрості й сили та жити у мирі.

3 учень. І тоді заспіваємо ми:

«Ще не вмерла Вкраїна наша і не вмре!» 

 

Звучить гімн України

ВЧИТЕЛЬ: Про мир і щастя мріють люди з давніх-давен, скільки існує людство, стільки й живе у серцях чарівна мрія про мир.

4 учень.Бо ж лише коли мир є, то можуть здійснитись усі найзаповітніші прекрасні мрії людини, її надії і помисли, тоді кожен може реалізувати себе повністю, розкрити свої здібності і таланти. Тільки зараз ми до кінця зрозуміли, яким важливим є для нас мир.       

ДІТИ СІДАЮТЬ

  ВЧИТЕЛЬ:  ТЕМА НАШОГО УРОКУ МИРУ:  «Хочемо, щоб усі жили у мирі»

Метою його є залучити громадськість до справи збереження миру, вшанувати пам’ять про загиблих, формувати потребу внести особистий вклад у збереження миру та творення добра на землі. 
 

ВЧИТЕЛЬ:  Чому ж люди в усьому світі приділяють значну увагу питанню миру?

Колаж: «Діти за мир у цілому світі !!!»

КОМАНДА № 4 ВИСЛОВИ ДІТЕЙ

              1 учень. Нема на всій Землі бажанішого слова, ніж мир, ненависнішого, ніжвійна.

 

              2 учень. Мир!  Це  слово  звучить по-різному на континентах Землі. Але скрізь воно означає прості й одвічні істини.

 

             3 учень. Мир – це життя, щастя, радість, чисте небо над головою.

 

             4 учень. Мир – це упевненість у завтрашньому дні, у своєму майбутньому.

 

             5 учень. Мир – це можливість спокійно учитися, працювати, любити і поважати одне одного.

 

             6 учень.   Мир – це свято усіх людей, свято всіх дітей. Без миру немає дитинства, немає майбутнього.

            7 учень.  З маленького миру — в собі самому, в групі, родині, державі — починається й великий  та    благодатний мир на нашій планеті.

 

             8 учень.   Мир – це дружба між Нами, це - повага один до одного, це - довіра, це - любов, це – взаєморозуміння.

 

 

КОМАНДА № 1

ВІРШ      Мир на землі – це затишок і тиша

 

1 учень. Мир на землі – це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ ,
Коли поет чарівні вірші пише 
Про незвичайний , дивовижний світ .
 

2  учень. Мир на землі – це росяні світанки , 
Краса і творчість , пісня у гаях .
Мир на землі- це вечори і ранки 
Із радістю і щастям у серцях .

 

3 учень. Мир на землі – це дім і мама, й тато ,
Й любові стільки- просто через край !
Це та земля , де щастя є багато 
І в кожній хаті – хліба коровай .
 

4 учень. Це та земля , де сміх і пісня лине ,
А діти йдуть до школи знов і знов.
Й ніколи у боях ніхто не гине,
Бо там господар – щастя і любов.

ВЧИТЕЛЬ:    Я вважаю, що для більшості людей планети Земля, мир – це повсякденна реальність. Та не всі люди живуть щасливо. Для багатьох  з них у сучасному світі спокійне життя – це лише казкова мрія. Для них, насамперед, і існує день Миру.

 

ІСТОРІЯ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МИРУ. ІСТОРІЯ САДИКО

Виступ учениці   (ПРЕЗЕНТАЦІЯ  )


 

ВЧИТЕЛЬ:   Земле! Тиха моя, скорботна моя і велика. Ти у біло – рожевому вінку весною, в смарагдовій накидці із зелених шат літом, у золотавому багрянці щедрою осінню. Земле моя рідна – це ти моя Україна! Сьогодні ти в скорботі, тому що потанула ти у мороці страхіття війни.

 

Учениця: ВІЙНА – це кровопролиття, це ненависть, це плач та сльози, це вбивство, це відчай і розпач, це неспокій, це мільйони смертей.

 

Учень:  Де правду шукати, коли брат на брата
я хочу тут жити, а не стріляти
Де правду шукати, до кого кричати
я хочу тут жити, а не вмирати.

 

ВЧИТЕЛЬ:  Чому, на вашу думку, виникають війни?

Звісно ви скажете: тому що між людьми немає злагоди; Деякі прагнуть слави; тому що один заздрить іншому; жадають помсти.


ДІТИ ВІДПОВІДАЮТЬ

 

ВЧИТЕЛЬ: Всі ваші відповіді будуть правильними, але найвірогіднішою причиною війни є моральна недосконалість і недалекоглядність людей.

 

КОМАНДА № 6

 

КОМПОЗИЦІЯ «ВІЙНА»                                        
1 учень. Ми живемо звичайним життям. Дім, сім’я, навчання, робота, відпочинок...

2 учень. До того дня, коли у наші двері постукає війна...

3 учень. Тисячі військових залишать мирне життя та вирушать захищати Батьківщину.  

4 учень. Нажаль, не всі вони повернуться живими та здоровими...

5 учень. Тисячі наляканих мирних жителів зон бойових дій залишать домівки, аби врятувати          власне життя та життя своїх дітей.

6 учень. Можливо, їм вже не буде куди повернутись...

7 учень. Тисячі мирних жителів на територіях, неохоплених полум’ям війни, забудуть про тихі сімейні вечори та спрямують всі сили на підтримку армії та біженців...

8 учень. Відлуння війни буде чутно ще довгі роки після її закінчення…

 

ДІАЛОГ «Мир і Війна»  (три учні)
Учень: 

Часу збурена ріка
Швидкоплинно мчить віками.
Раптом глянь між берегами
Кладка вигнулась хитка
Лівий берег сміх луна,
Правий смерті володіння.
Наче кривда і сумління,
Мир на кладці і Війна.

Учениця:  

Війна: Я нащадок скрути й чвар,
Грізний кожен мій удар!
Я несу неволю й смерть,
Все руйную в шкереберть.


Учениця:

Мир: Найсвітліша мрія у людей
Мир, єднання, злагода і згода.
Мир найвища з-поміж всіх ідей,
Поряд з ним завжди стоїть свобода!
Учениця:

 Війна: Я загарбників оплот,
Поневолюю народ,
Його ставлю на коліна.
Я нужденність і руїна.
Учениця:

Мир: Мир це шлях до правди і добра,
Хоч на ньому втрати і скорбота.
Мир це світла, бажана пора
Для всієї гордої спільноти.

Учениця:

Війна: Олігархи за війну,
Знають їй вони ціну,
Їм дохід несе війна,
Їх збагачує вона.
 

Учениця:

Мир: Необхідний мир планеті всій,
Добрим людям, дітям і дорослим.
Мир це оберіг усіх надій.
Миру вимагаємо і просим!

Учень: 

Мир на кладці і Війна!
Хто ж поступиться і здасться?
Переможе зло чи щастя?
Ось дилема головна.
Та незламні люди в нас,
То ж війну здолають люту,
Мужньо вистоять у скруту
І наблизять мирний час.

КОМПОЗИЦІЯ    «ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ»

Учень:    - Жінко, чого Ви плачете?.... Ваш син-герой...  Ви, що не бачите....  Ще цей хлопчина і он той...

Учениця:  - Героєм ....був мені завжди.... з тих пір коли почав   іти... з тих пір... коли сказав він мама..... я так раділа...так ридала.... Від щастя сльози проливала... так ніби знала.. ніби відчувала..... я так його тримала... так оберігала... та все ж пішов.... за іншу битись маму....мені ж залишив вічну рану... А я дзвонила, кажу : "Сину, іди додому.. бо там гинуть.... "А він: "Неправда...тут все мирно..." Мені від того було дивно..... І я його чекала... так чекала.... він вернеться.. я вірила.. я знала.... І він приїхав, не колись.., а нині.... виходжу я... дивлюсь .. моє дитя у домовині..." як справи синку? ну кажи як справи?....чого мовчиш...не хочеш подивитися на маму?     Відкрий же очі.... вставай... ти хочеш так лежати?  Втомився, певно... вирішив поспати.... Боже .. я тебе укрию.. ти ж такий холодний.. живіт запав.. напевно, ще й голодний...ходи, я вже на стіл накрила.... Ходи, тебе чекає вся родина. "... А люди кажуть, що здуріла..  що мертву так трясу дитину... Та, що ті люди... що вони там знають... Мій син-герой... ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ

Учень:  Давайте ж ми вшануємо героїв   Пошаною й хвилиною мовчання,  адже вони віддали своє життя в ім’я світлого мирного майбутнього ( хвилина мовчання)

ВЧИТЕЛЬ : Вічна пам'ять

                  Тим, хто загинув!!!

                   Вічна слава

                  Тим, хто живий!!!

 

ПІСНЯ. Ми – Україна.  Брія Блессінг

 

(ВІДЕО  НАМ ПОТРІБНЕ МИРНЕ НЕБО   (ВІЙНА НА ДОНБАСІ  МАЙДАН))

 

ВЧИТЕЛЬ: Україна завжди була дуже миролюбною державою.

КОМАНДА № 3                                                         

 1 учень.Україна ніколи не розпочинала воєн , а лише захищала свої інтереси. Українці завжди жадали жити під мирним небом і працювати на рідній землі. Раніше для нас, українців, мир – це була повсякденна реальність. На вулицях нашої неньки-України було спокійно, всі діти ходили до школи, посміхалися. Але відбулися різкі зміни, підкралося горе… На Україну напав ворог. Наша держава не готувалася до війни.

2 учень. Ми – мирні люди. Але десятки тисяч людей за покликом серця взяли зброю в руки і стали на захист рідної землі.  Нам, українцям, зараз,  як ніколи, потрібно усіма силами боротися за мир, щоб  завжди світило тепле, ясне сонечко, щоб небо було завжди чисте та голубе, щоб завжди були посмішки на обличчях у людей.

 

 3 учень. «… На жаль трагедія під назвою «війна» не оминула і нашу державу. Збройний конфлікт і до сих пір триває у нас на Сході України.

Чотири роки я та мої однолітки живемо і навчаємося « під прицілом». Ніхто на мирних територіях не зрозуміє, як це щодня йти до школи через зруйновані будівлі, або під час уроку за сигналом спускатися до сховища, як лягати спати, не знаючи, чи настане завтра.

У мене є лише одна заповітна мрія – прокинутися вранці і почути жадану фразу: «Війна в Україні закінчилася».

 4 учень. Як боляче читати такі рядки! Коли ми діти мріємо не про морозиво чи телефон, не про подорож на море чи в гори, а про спокійне мирне щасливе дитинство!

Нам випало жити у складні та великі часи. Ми сьогодні стали свідками тих подій, про які завтра напишуть в підручниках з історії. На долю нашого народу випало багато героїчного і водночас трагічного.

 5 учень. Історія України – це історія народу, який протягом багатьох століть боровся за свою незалежність. Зараз нас хочуть розділити, але ми – українці – сильна нація, і Україна – єдина країна. Кожен з нас має любити свій народ, його культуру і традиції, як це робили ті, хто загинув за нашу незалежність на Майдані  і хто відстоює  її зараз на Сході. Наша країна сьогодні втрачає своїх героїв, миротворців, гинуть і діти.

1 учень. Я з України і я більше не можу витримати війну

2 учень.  Я теж за мир на Україні!!!!!!

3 учень. Україна належить .Українцям!!!!!!!!!!!! Геть війну!!!!!!

    4 учень. СЛАВА УКРАIНI!!! Ми за мир в усьому світі!!!!

 

5  учень. Є ж такі люди на землі котрі хочуть смерті людям... але не треба судити по нашій національності, ми всі рівні і всі живемо на одній землі, тут, ще будуть наші діти жити, треба її не знищувати, а допомагати...

 

Фізкультхвилинка   «УКРАЇНО МИ ТВОЯ НАДІЯ». 

 

Вірш «Листи про мир»      КОМАНДА № 2                                          

1 учень. За вікнами осінь засипала листям стежинки,
Запрошує в казку до себе пора золота,
А юна школярка виводить слова-павутинки:
Мій любий татусю, пишу тобі нині листа.
 

2 учень. Ти в травні пішов захищати кордони держави,
А ми й голуби твої стали на тебе чекать.
На сході країни палають воєнні заграви,
І гради смертельні життя зупинити спішать.
 

3 учень. В кімнаті у нас телевізор працює невпинно,
І знов на екрані горять у вогні блокпости.

А мама шепоче: «Молімось за тата, дитино,
Щоб він і себе, й Україну зумів зберегти».
 

 4 учень. А мама печалиться, плаче в подушку до ранку,
Боятися стала осінніх вечірніх заграв,
І тулить до серця барвисту твою вишиванку,
В якій на майдані ти гідність людей захищав.
 

5 учень. Між нами, татусю, прослались листочки незримі.
В те грізне АТО від зажурених наших воріт.
Ми в класі сьогодні для тебе й твоїх побратимів
В’язали носочки, щоб вам передати на схід.
 

6 учень. В моєму листі наші спільні вітання дитячі,
То ж голубом миру назвала його дітвора.
Ми всі українці, ми всі патріоти, а значить
Своїй Україні бажаємо миру й добра.
 

7 учень. А ще я тобі посилаю веселий малюнок,
Веселку у небі, коли вже скінчилась гроза.
І голуба миру, і ніжний, гарячий цілунок,
Він трохи розплився, бо мамина впала сльоза.

8 учень. Виводить школярка для тата слова-павутинки,
Щоб гради і танки здолати його не змогли.
За вікнами осінь прибрала від листя стежинки,
Щоб наші бійці до дітей своїх швидше прийшли.

  ЧИТАННЯ   ЛИСТІВ     КОМАНДА № 5

 

       Лист 1
«Любий солдате! Мене звуть Софійка, мені 10 років і у мене була мрія стати письменницею та писати казки. Але тепер моя мрія – стати чарівницею та облетіти усю планету, щоб сказати всім: «Люди, давайте жити у мирі! Нам не потрібна війна! Нам потрібне мирне небо!»

    Лист 2
«Привіт, таточку! Привіт, рідненький! Пишу тобі листа, бо дуже вже скучив. Пам’ятаєш, як ти повів мене до 1-го класу, тоді я ще не вмів писати, а зараз вже навчився, ще й каліграфічно. Це ж як довго тебе немає! Так хочеться доторкнутися до тебе щічкою, погладити твоє волосся, почути теплі слова…»

   Лист 3
«Доброго дня, брате! Вже майже рік тебе немає вдома, нам дуже тяжко без тебе. Я стараюсь допомагати мамі, як можу, але вона кожного дня чекає тебе, дивиться у вікно, на її очах сльози, а волосся сивішає, а вона ж така молода. А ще на стовпі коло хати оселилися лелеки, це – добрий знак. Брате, тримайся, ми віримо у тебе!»

     Лист 4
«Повертайся, мій сину, живим, я прошу не багато й не мало, Кожен вечір молюсь всім святим, щоб нещастя тебе не спіткало… Сергійку, як ти, мій сину, дуже сумуємо за тобою. Переживаю, чи не хворієш там, вдягаєшся? Бачили твоє фото, схуд дуже… Хлопцям передавай привіт. Ваня пішов у другий клас, всім друзям у школі розповідає, який ти хоробрий, пишається тобою…» 

  Лист 5
«Дорогий солдате! Сподіваюся, що вам видали зимовий одяг… А моя бабуся вив’язала аж 10 пар шкарпеток та віднесла волонтерам, аби передали вам. Гроші, що назбирали з однокласниками на осінньому ярмарку, ми передали в АТО… Я особисто 2 рази перерахував кошти для армії по телефону. Повертайся, будь ласка, скоріше…» 

   Лист 6
«Любі солдати! Я знаю, наскільки вам зараз важко, і щиро бажаю усім пораненим одужання! Дуже хочу підтримати вас у цей тяжкий час, та не можу підібрати необхідні слова, адже це просто неможливо сказати словами. Це почуття тривоги за вас, адже ви ризикуєте власним життям за Україну, за український народ, за нас, дітей. Та вірте, що все буде добре! Незважаючи ні на що. Бережіть себе!» 

    Лист 7
«Любий солдате! В мене немає тата, а мій дідусь – інвалід, і окрім тебе нас з мамою немає кому захищати. Дякую тобі за те, що я можу гратися на майданчику, їсти морозиво і дивитись мультики. Коли я виросту, я хочу бути таким сміливим, як Ти! Я буду її захищати, і свою маму, і бабусю з дідусем! І тебе! Обіцяю, я не підведу. Бо я дуже люблю Україну!»
Лист 8
«Дорогий пане Президенте! Мене звуть Гнат, мені 8 років. Я дуже вірю, що скоро закінчиться війна, і я зможу знову побачити свого тата й братика Рому. Дякую, що дядько Іван повернувся додому, він хоч і не має однієї ноги, але ж він живий… Я впевнений, ви зможете нам допомогти, повернете мир на нашу землю, адже так?.. В свою чергу ми обіцяємо старанно й гарно навчатися. А у солдатів ще так багато мирних справ» 
 

ВЧИТЕЛЬ: дуже хочеться, щоб ці листи – листи про мир долетіли туди, де їх прочитають, і усі мрії про мир здійсняться. Повернуться в свої сім’ї герої-визволителі, висохнуть сльози болю на очах матерів, і дитячий сміх тисячами голосів буде лунати у наших серцях. Прийде час, і Україна знову підніметься з колін, стане вільною, квітучою, незалежною державою. Вона буде пишатися своїми синами та доньками за почуття глибокого патріотизму, за їх щиру любов і вірність.
 

ВЧИТЕЛЬ: ЩО НЕОБХІДНО РОБИТИ КОЖНОМУ ІЗ НАС  ЩОБ НАМИ ГОРДИЛИСЬ НАШІ БАТЬКИ, ДЕРЖАВА? (відповіді учнів)

ВЧИТЕЛЬ:  До вашої уваги притча «Два вовки».

1учень. Колись давно старий відкрив своєму онукові одну життєву істину:

2 учень.  У кожній людині йде боротьба, дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк представляє зло: заздрість, ревнощі, жаль, егоїзм, амбіції, брехню. Інший вовк представляє добро: мир, любов, надію, істину, доброту і вірність.

3 учень.Онук, зворушений до глибини душі словами діда, задумався, а потім запитав:

4 учень.- А який вовк в кінці перемагає?

5 учень. Старий усміхнувся і відповів:

1 учень.- Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш.

2 учень.- Як ви вважаєте що повинно перемогти? (відповіді учнів)

ПІСНЯ .Хай буде мир.  Н. Май

ВІРШ Хай буде мир віднині і довіку! 

Хай буде мир віднині і довіку!

Хай буде мир й замовкнуть війни злі.

І сльози щастя на своїх обличчях

Відчують всміхнені усюди матері.

 

Хай буде мир. Веселі будуть діти,

Спокійними скрізь стануть всі жінки

І перестануть думати ночами,

Що десь коханий гине на війні.

 

Хай буде мир й замовкнуть всі гармати.

Доволі крові, сліз, нещастя й бід…

Хай відпочине змучений боями

До праці звичний чоловічий рід.

 

“Хай буде мир! “- звертаються до Бога,

Чоло зросивши потом трударі,

Бо хочуть, щоб сміялись дзвінко діти

На нашій древній галицькій землі.

Хай буде мир віднині і довіку!

Хай буде мир й замовкнуть війни злі!

Хай у міцних обіймах всі народи

Ідуть у майбуття через віки

 

 

ПІСНЯ  Діти за мир у всьому світі - Катя Бужинская

1 учень. Ми будемо вчитись,
Щоб наша держава
Знову могутньою, сильною стала.
Хай зіркою в світі засяє єдина
Велична, прекрасна, багата Вкраїна.

 

 2 учень. Ми дружно і спільно
Почнем працювати,
Прекрасне майбутнє
Вкраїни плекати.

3 учень.Бажання миру і злагоди прагне кожен, як день перемагає ніч, так добро переможе зло, ВІДНАЙДЕ РАДІСТЬ І ЩАСТЯ.

ПІСНЯ  А я живу на рідній Україні!  Наталія Май

 

 

Вчитель:   Послухайте  біблійну легенду про емблему миру.

 

Учениця: Після всесвітнього потопу Ной випустив голуба, аби довідатися, чи спала вода на землі. Голуб повернувшись, приніс оливкову гілочку, як свідчення благодатних умов для проживання. З того часу почали вважати зображення голуба з оливковою гілочкою символом миру, добра та благополуччя. 
Збереження миру у всі часи було найважливішою проблемою.

 

ФЛЕШ МОБ  «ГОЛУБИ МИРУ»

 

Вчитель: ПРОПОНУЮ КОЖНОМУ З ВАС НАПИСАТИ НА СИМВОЛІЧНОМУ ПАПЕРОВОМУ ГОЛУБІ СВОЄ ПОБАЖАННЯ НЕНЦІ-УКРАЇНІ

Діти пишуть на паперових голубах.

Вчитель: Вітер надії понесе їх далеко-далеко. І куди б вони не потрапили, хто б не прочитав наші побажання, всі відчують, ми бажаєм миру і злагоди на всій планеті Земля. 

ДІТИ ВИХОДЯТЬ КЛЕЇТИ ПАПЕРОВИХ ГОЛУБІВ НА ПЛАКАТ

 

 

1 учень. Світ величезний. Кожен з нас є невеликою частинкою земної кулі. А якщо кожна частинка буде доброю і миролюбною, то на землі завжди буде мир.

 

 2  учень. Ми привернемо увагу усього світу, покажемо, що у важкий час, як ніколи важлива єдність і хай кожен з нас  -  крапля в океані, та разом ми зможемо подолати усі негаразди!

 

3 учень. Хай буде мир на всій землі!

Хай дім новий будується,

Хай сад новий росте в селі,

Нова зростає вулиця.

 

4 учень. Ми діти, як барвисті квіти.

Нехай пролунає над світом:

Мир для планети, щастя всім дітям!

 

5  учень. Гей веселка угорі вигнулась край неба,

Мир потрібен дітворі,

А війни не треба.

 

Всі разом.

-Для того щоб нам грати —Нам потрібен мир!

- Для того щоб все узнати—Нам потрібен  мир!

- Для того щ об підрости —Нам потрібен  мир!

- Для того щоб в світі не було війти —Нам потрібен мир!

 

6 учень. Ми, українські школярі,

звертаємось до всіх народів світу

від щедрої, квітучої землі.

 

 

7 учень. Скажімо разом:

Ні – війні,

так – МИРУ й сонцю в небі голубому!

 

 8  учень. МИР – це злагода, це – воля,

і рідна мова й пісня мами колискова!

Наші серця закликають до МИРУ!

 

9 учень. Хай буде МИР!

Хай буде людству МИР в усьому світі!

Хай буде мир у нашій рідній Україні!

 

10 учень. Я миру зичу всім вам, добрі люди! 

11 учень. ЛЮБОВІ, РАДОСТІ, ТЕПЛА

12 учень. Нехай над світом мирне небо буде

Й веселка кольорова, осяйна!

Учитель:   Діти, шануйте і любіть свою  прекрасну, рідну неньку-Україну, шануйте славні традиції, звичаї нашого народу, пам’ятайте завжди і скрізь, що ви – діти козацького роду, онуки славних пращурів великих, що не корились ні мечу, ні кулеметному вогню, а свято вірили у світле майбутнє своєї держави.

Бажаю миру кожній родині, збережімо наші сім`ї і нашу Україну!

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
6360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку