Мета:
Повторити алгоритмом множення десяткових дробів , навчити множити на 10, 100, 1000 і т.д. а також на 0,1;, 0,01, 0,001 і т.д, розвивати логічне мислення,навички множення за правилами, виховувати охайність при записах, культуру розумової праці.
Обладнання: завдання для усного рахунку.
Хід уроку
1.Актуалізація опорних знань
.-Як помножити десятковий дріб на десятковий дріб?
1.1. Виконати усно.
а). 2,3∙2= б). 7∙0,05= в)1,4∙3= г)3,2∙3
2. Повідомлення теми.Пояснення нового матеріалу.
2.1 Виконати множення.Встанови закономірність.
а). 5,32∙10= б). 5,32∙100= в) 5,32∙1000
г). 695,3∙0,01 д). 9,67∙0,1 е)2020,4∙0,001=
Учні самостійно виводять два правила.
3.Робота з підручником А Г.Бевз .
3.1.№913.з коментарем.
3.2.№ 918 Біля дошки
3.3.Знайти значення виразу,якщо х=10; х=100., х=0,01.
3.4.Знайти об’єм куба,якщо довжина ребра 0,1 см. (0,001см3)
3.5.Знайти площу квадрата ,якщо довжина його сторони10 см.(100см2)
Зауваження учителя .
В разі утруднень при виконанні множення на розрядну одиницю шляхом перенесення коми можна виконувати множення за загальним правилом.
Звернути увагу на завдання , де кому потрібно перенести на більшу кількість знаків, ніж є у числі.
4.Розв’язування вправ на повторення.
а). 20,1∙48= Б). 2,5∙14= в) 5,09∙3,7= г) 0,24∙53= д). 0,036∙0,025=
5.Підсумок уроку. Виставлення і мотивація оцінок.
6. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 34.Виконати №914,№919.