1клас Тема 4 Мої іграшки
Урок 3. Якого кольору твої іграшки
Мета: формувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу у різних видах діяльності;
-Познайомити з буквами Oo, Pp
Хід уроку
- Вірш «Good morning!»
- привітання у парах
2. Фонетична розминка з демонстрацією ЛО на картках
Сьогодні до нас знову завітав Mr Tongue. Він вирішив прибрати кімнату і вийшов на подвір’я вибивати килимок d-d-d-d. Погода була чудовою. На голубому небі (blue),світило жовте (yellow) сонечко. Кругом лежав білий
( white)сніг. Дерева було чорні (black) та коричневі( brown). Лише ялиночки стояли зелені( green) та свіжі. На вулицю вийшов погуляти хлопчик з гарним червоним ( red)м’ячиком та дівчинка з лялькою у рожевій( pink) сукні. Всі були зачудовані прекрасним зимовим ранком. Wow!
3.Підведення до нової теми
Ви теж любите гратися? Do you like to play?
Every day, every day
Little children like to play!
The topic of our lesson today is “Toys”
4. Засвоєння нових знань
- введення нових ЛО впр 1.
- робота у парах: діти отримують іграшки або малюнки і розповідають один одному про них, звертаючи увагу на колір іграшок
I have got a brown teddy-bear. And you?
I have got a doll.
- рахунок до 10: ігри з числами
- взяти вказану картку, порахувати дані предмети, назвати пропущені числа у ряду
5. Фізкультхвилинка
Clap, clap clap ( 12345678910)
Roll, roll, roll ( 12345678910)
Boxing ( 12345678910)
6. Вивчення вірша впр 3( ЕНМК)
7. Введення букв
- Демонстрація карток, назва букви, звук ( ЕНМК)
The О says о
The О says о
Every letter makes a sound
The Р says р
The Р says р
- обведення дітьми букв у підручнику
Письмо : написати букви та списати слова з вивченими буквами
7. Підсумок уроку
- назвати іграшки за малюнками
- розказати, які іграшки є у тебе
1 клас Тема 4 Урок 6 Твої іграшки, час оповідання
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Ознайомити учнів із новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні. Практикувати учнів у вживанні структури «І see...» . Продовжувати навчати учнів діалогічного та монологічного мовлення. Повторити вивчені раніше літери. Формувати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати культуру спілкування.
Обладнання: Підручник, картки з літерами, кольорами, іграшками
Хід уроку
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Учні разом із вчителем повторюють вірш-привітання, вивчений на попередніх уроках
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми з вами будемо розмовляти про наші іграшки. Ви вивчите нові слова та нову пісню, пограєте в ігри та розіграєте діалоги. Також ми повторимо літери, вивчені на минулих уроках, будемо вчитись їх писати. Починаємо наш урок. Let's start our lesson.
3.Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Літери та слова».
Учитель поділяє клас на дві команди, розкладає на столі картки з літерами, вивченими на попередніх уроках, (літерами донизу) та пояснює правила гри. Потім бере одну з карток, показує учням літеру, а вони мають назвати слово, що починається з цієї літери. Команда, яка першою дала правильну відповідь, отримує один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. Наприклад, учитель показує літеру С. Р-. Kite!
4. Основна частина уроку
1.Тренування у вимові звуків.
Т: Спочатку ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me.
Учитель вимовляє звуки по 2—3 рази, учні повторюють.
Т: [s], [і:], [t], [аі].
Потім учитель вимовляє слова, учні повторюють.
Т: [s] — star, see, sing;
[ai] — sky, kite, tiger;
[t] — tree, teddy, cat, mat, tiger;
[i:] — see, tree, three.
2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1)Впр. 1 (с. 50).
а) Учитель прикріплює картки з зображеннями іграшок (зірки, прапорця, подарунка, тигра, дерева) до дошки, називаючи їх. Учні повторюють назви іграшок по 2—3 рази. Потім учитель показує картки, учні хором називають іграшки.
Б) Учитель указує на малюнки і вимовляє речення за зразком, поданим у впр1. Учні повторюють. Потім учитель показує малюнки, учні самостійно вимовляють речення ланцюжком. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
3. Навчання діалогічного та монологічного мовлення.
1.Відгадати іграшку
- Is it a..?
-Yes, it is. No, it is not
2. Учні ланцюжком виходять до дошки та розповідають про іграшки на малюнку
I see a… It is..
4. Фізкультхвилинка. Вивчення пісні
5.Навчання письма
-Гра «Знайди пари»
Друковані та писані літери
-Гра «Напиши літеру».
Учитель поділяє клас на дві команди і називає літери, які були вивчені на попередніх уроках. Учні двох команд ланцюжком виходять до дошки й записують їх. За кожну правильно записану літеру команда отримує один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
7. Навчання читання: слова на картках
1. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Скажіть, будь ласка, чи сподобався вам сьогодні урок? Що вам сподобалося більше за все? Чого ви навчились? Учні по черзі відповідають. 2. Закінчення уроку.
Doll
Dress
Hat
Bed
Doll’s house
Car
Plane
Train
Robot
Umbrella
Bell
Toy
Bike