Урок " Мої іграшки. Якого кольору іграшка "

Про матеріал
Формування навиків діалогічного та монологічного мовлення, введення та закріплення нових лексичних одиниць
Перегляд файлу

1клас     Тема 4     Мої іграшки 

Урок 3. Якого кольору твої  іграшки

Мета: формувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу у різних видах діяльності;

  • Розвивати інтонаційний слух, слухову і зорову пам'ять;
  • Практикувати учнів у вживанні фраз: This is… I have got a doll.
  • Залучати школярів до інсценування та рольових ігор з метою розвитку мовлення

-Познайомити з буквами Oo, Pp

Хід уроку

  1. Привітання

- Вірш «Good morning!»

 - привітання у парах

2. Фонетична розминка з демонстрацією ЛО на картках

Сьогодні до нас знову завітав Mr Tongue. Він вирішив прибрати кімнату і вийшов на подвір’я вибивати килимок d-d-d-d. Погода була чудовою. На голубому небі (blue),світило жовте (yellow) сонечко. Кругом лежав білий

( white)сніг. Дерева було чорні (black) та коричневі( brown). Лише ялиночки стояли зелені( green) та свіжі. На вулицю вийшов погуляти хлопчик з гарним червоним ( red)м’ячиком та дівчинка з лялькою у рожевій( pink) сукні. Всі були зачудовані прекрасним зимовим ранком. Wow!

3.Підведення до нової теми

Ви теж любите гратися? Do you like to play?

Every day, every day

Little children like to play!

The topic of our lesson today is “Toys”

4. Засвоєння нових знань

- введення нових ЛО впр 1.

- робота у парах: діти отримують іграшки або малюнки і розповідають один одному про них, звертаючи увагу на колір іграшок

I have got a brown teddy-bear. And you?

I have got a doll.

- рахунок до 10: ігри з числами

- взяти вказану картку, порахувати дані предмети, назвати пропущені числа у ряду

5.  Фізкультхвилинка  

Clap, clap clap ( 12345678910)

Roll, roll, roll ( 12345678910)

Boxing ( 12345678910)

6. Вивчення вірша впр 3( ЕНМК)

7. Введення букв

 - Демонстрація карток, назва букви, звук ( ЕНМК)

The О says о

The  О says о

Every letter makes a sound

The Р says р

The Р says р

- обведення дітьми букв у підручнику

Письмо : написати букви та списати слова з вивченими буквами

7. Підсумок уроку

 - назвати іграшки за малюнками

- розказати, які іграшки є у тебе

 

 

 

 

1 клас Тема 4 Урок 6  Твої іграшки, час оповідання

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Ознайомити учнів із новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні. Практикувати учнів у вживанні  структури «І see...» . Продовжувати навчати учнів діалогічного та монологічного мовлення. Повторити вивчені раніше літери. Формувати навички письма. Тренувати пам'ять та увагу. Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник,  картки з літерами, кольорами, іграшками

Хід уроку

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Учні разом із вчителем повторюють вірш-привітання, вивчений на попередніх уро­ках

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми з вами будемо розмовляти про наші іграшки. Ви вивчите нові слова та нову пісню, пограєте в ігри та ро­зіграєте діалоги. Також ми повторимо літери, вивчені на минулих уроках,  будемо вчитись їх писати. Починаємо наш урок. Let's start our lesson.

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Літери та слова».

Учитель поділяє клас на дві команди, розкладає на столі картки  з літерами, вивченими на попередніх уроках, (літерами донизу) та пояснює правила гри. Потім бере одну з карток, показує учням літеру, а вони мають назвати слово, що почина­ється з цієї літери. Команда, яка першою дала правильну відповідь, отримує один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. Наприклад, учитель показує літеру С. Р-. Kite!

4. Основна частина уроку

1.Тренування у вимові звуків.

Т: Спочатку ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. По­вторюйте за мною. Repeat after me.

Учитель вимовляє звуки по 2—3 рази, учні повторюють.

Т: [s], [і:], [t], [аі].

Потім учитель вимовляє слова, учні повторюють.

Т: [s] — star, see, sing;

[ai] — sky, kite, tiger;

[t] — tree, teddy, cat, mat, tiger;

[i:] — see, tree, three.

2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1)Впр. 1 (с. 50).

а) Учитель прикріплює картки з зображеннями іграшок (зірки, прапорця, подарун­ка, тигра, дерева)  до дошки, називаючи їх. Учні повторюють назви іграшок по 2—3 рази. Потім учитель показує картки, учні хором називають іграшки.

Б) Учитель указує на малюнки і вимовляє речення за зразком, поданим у впр1. Учні повторюють. Потім учитель показує малюнки, учні самостійно вимовляють речення ланцюжком. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

  3. Навчання діалогічного та монологічного мовлення.

1.Відгадати іграшку

- Is it a..?

-Yes, it is. No, it is not

2. Учні ланцюжком виходять до дошки та розповідають про іграшки на малюнку

I see a… It is..

 4. Фізкультхвилинка. Вивчення пісні

5.Навчання письма

-Гра «Знайди пари»

Друковані та писані літери

-Гра «Напиши літеру».

Учитель поділяє клас на дві команди і називає літери, які були вивчені на поперед­ніх уроках. Учні двох команд ланцюжком виходять до дошки й записують їх. За кожну правильно записану літеру команда отримує один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.

7. Навчання читання: слова на картках

1. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Скажіть, будь ласка, чи сподобався вам сьогодні урок? Що вам сподобалося більше за все? Чого ви навчились? Учні по черзі відповідають. 2. Закінчення уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doll

Dress

Hat

Bed

Doll’s house

Car

Plane

Train

Robot

Umbrella

Bell

Toy

Bike

 

 

docx
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку