Зміст
Вступ ……………………………………………………………………….7-8
Letter Dd………………………………………………………………….10-12
Letter Oo………………………………………………………………….13-15
Letter Gg………………………………………………………………….16-18
Exercise 1………………………………………………………………….…19 Letter Cc….………………………………………………………………20-22 Letter Aa………………………………………………………………….23-24
Letter Tt…………………………………………………………………..26-28 Exercise 2………………………………………………………………….…29
Letter Bb………………………………………………………………….30-32
Letter Ee………………………………………………………………..,,,.33-35
Letter Nn……………………………………………………………….....36-38
Exercise 3………………………………………………………………….…39
Letter Ii…………………………………………………………………....40-42
Letter Kk………………………………………………………….….…...43-45 Letter Ss…………………………………………………………………..46-48
Exercise 4………………………………………………………………….…49 Letter Rr…………………………………………………………………..50-52
Letter Ll…………………………………………………………………..53-55
Letter Ff…………………………………………………………………..56-58
Exercise 5…………………………………………………………………….59
Letter Hh………………………………………………………………….60-62
Letter Mm………………………………………………………………...63-65
Letter Pp…………………………………………………………………..66-68
Exercise 6…………………………………………………………………….69
Letter Uu………………………………………………………………….70-72
Exercise 7…………………………………………………………………….73
Вступ
Одним із завдань навчання молодших школярів іноземної мови є розвиток уміння читати нескладні автентичні тексти та розуміти їх. Процес оволодіння цим умінням починається з навчання техніки читання, засвоєння якої на початковому етапі та вдосконалення її в наступних класах є обов’язковим складником навчання читання англійською мовою.
Проміжними завданнями у початковому процесі навчання читання англійською мовою є оволодіння графікою англійської мови, засвоєння буквено-звукових і звуко-буквених відповідностей, правильне і швидке читання вголос ізольованих слів.
Цей посібник завдань пропонує використання методу фоніксів, який вчить «прочитувати» літери, тобто вимовляти характерний для літери звук, який вона виробляє. Схожі методи застосовуються при навчанні учнів читанню рідною мовою: спочатку вимовляти букву за буквою, а потім складати їх у слова, адже такий спосіб навчання близький і зрозумілий для них.
Найбільший обсяг роботи з формування навичок техніки читання виконується протягом першого року навчання: учні запам’ятовують конфігурацію літер, вчаться розпізнавати їх, озвучувати, писати, асоціювати з ключовими словами , алфавітом в малюнках тощо. Засвоєння назви літери не є обов’язковим компонентом, оскільки це створює додаткові труднощі і уповільнює формування механізму читання. Передусім, це труднощі орфографічної системи англійської мови – часті невідповідності між літерою і звуком, графічним і звуковим образом слова (26 літер алфавіту дають 104 графеми, при чому одна і та ж графема може вимовлятися по-різному (breadspeak). Тому на самому початку достатньо знати лише звуковий варіант тієї чи іншої літери. Для голосної це може бути варіант її читання у відкритому (закритому) складі, для приголосних – той варіант, який першим подається у підручнику. Всі інші варіанти читання літер вводяться поступово.
Посібник враховує тісний зв’язкок письма з читанням, оскільки їх основою є
Learn letters Kk, Ii, Ss
IS, IN, KID, KIT, SIT, DID, KISS, SIT, SAT, SET, SAND, COCK, TEST, SEND, NEST, DESK, SICK, STAND, KITTEN is, in, kid, kit, sit, did, kiss, sit, sat, set, sand, cock, test, send, nest, desk, sick, stand, kitten
Learn letters Rr, Ll, Ff
if, of, ill, bit, red, rag, doll, flag, frog, flat, fat, hill, bell, lot, leg, rabbit, black, fall, roll, rolf a frog
AM, PAM, HAM, HAT, PAT, MAP,
MAT, MILK, FILM, MAD, HOP,
PEN, PINK, PIG, POT, CAP,
CAMP, LAMP, PLAN, TOP, STAMP, MOP, TRAM
am, pam, ham, hat, pat, map, mat, milk, film, mad, hop, pen, pink, pig, pot, cap, camp, lamp, plan, top, stamp, mop, tram
a pig
Learn letter Uu
BUS, BUT, CUT, NUT, RUN, DUST, FUN, GUN, HUNT, CUP, MUM, SUN, PLUM, DRUM, MUD, MUG, BUN, BUG, JUG, HUG bus, but, cut, nut, run, dust, fun, gun, hunt, cup, mum, sun, plum, drum, mud, mug, bun, bug, jug, hug
Learn letter Xx, Jj, Vv
SIX, BOX, JAM, JOB, VET, VAN, SEVEN, OX, FOX, JOG, BOX, NEXT, JAG, JET, JUMP, VEST, VISIT, AXE, MIX, JUMP, JOB six, box, jam, job, vet, van, seven, ox, fox, jog, box, next, jag, jet, jump, vest, visit, axe, mix, jump, job
Learn letter Qq, Yy, Ww, Zz
WET, WEB, ZED, ZIP, DAY, MAY, TOY, BOY, QUEEN, QUILT, WELL, WEST, ZOO, SWIM, TWENTY, YOLK, YES, BUZZ, YELLOW, FIZZY, QUIZ wet, web, zed, zip, day, may, toy, boy, queen, quilt, well, west, zoo, swim, twenty, quiz, yolk, yes, buzz, yellow, fizzy