Тема: Моє шкільне життя.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів з лексикою за темою «Моє шкільне життя» та забезпечити її активізацію в серії мовних та мовленнєвих вправ; продовжити навчання мовної здогадки; навичок аудіювання.
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;
виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.
Плужнянська загальноосвітня санаторна школа
Хмельницької обласної ради
Тема уроку:
«My School Life. Моє шкільне життя»
Підготував:
вчитель англійської мови
Козлюк Ольга Юріївна
Плужне – 2018 р.
Урок № 20
Клас: 6
Дата:____________
Тема: Моє шкільне життя.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів з лексикою за темою «Моє шкільне життя» та забезпечити її активізацію в серії мовних та мовленнєвих вправ; продовжити навчання мовної здогадки; навичок аудіювання.
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;
виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.
Тип уроку: формування вмінь і навичок
Методи: пояснення, «ланцюжок», ігрова діяльність, парна робота, фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, «незакінчене речення», пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «знайди помилку»;
Обладнання: підручник, зошит, словник, презентація, кросворд “English”, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал, ілюстрації ;
Основні поняття: Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science, creature, culture, globe, literature, fascinating, divide, multiply, subtract .
Procedure
I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T. Good morning, boys and girls!
Ps. Good morning, good morning!
Good morning to you!
Good morning, good morning ,
We are glad to see you!
T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.
2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we’ll speak about your school life, learn new words, read the text and do many exercise! Let’s go! Be active!
4. Уведення в іншомовну атмосферу
Фонетична зарядка
T. But first we must train our tongues. Повторюйте за мною слово, якщо почуєте звук:
[ a: ]: farm, London, country, garden, funny, path, cart.
[ au ]: road, owl, cow, ocean, town.
[ ei ]: whale, flowerbed, mountain, favourite, today.
[ i ]: live, hill, sea, bridge, windmill, eagle, field, city.
She sells sea shells on the seashore. I’m sure.
II. Основна частина уроку
Учні ознайомлюються з лексикою уроку за допомогою презентації “Subjects”
T: Repeat after me and translate
6. Game “What is this lesson??”
На дошці прикріплені картинки, учням роздані слова «music, geography, maths, Ukrainian, art».
Їм потрібно утворити відповідність, прикріпивши відповідний підпис до картинки на дошці.
Music
Geography
Maths
Art
Ukrainian
7. Розвиток навичок говоріння
«Мікрофон»
Exercise 1, p.48
T: Read the names of the subjects and say which ones you have this year.
8. Ознайомлення з новою лексикою уроку
Пошукове завдання
Vocabulary box p. 49
Слова записані на дошці учні шукають переклад у словниках і записують на дошці. Потім повторюють за вчителем слова англійською і перекладають.
9. Physical Activity
Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні махають один одному рукою.
Учні сідають, повторюючи слова.
Stand up, sit down (встати і сісти)
Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)
Point to the window, (показати пальчиком на вікно)
Point to the door, (показати пальчиком на двері)
Point to the board, (показати пальчиком на дошку)
Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)
Stand up, sit down (встати і сісти)
Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)
10. Розвиток навичок аудіювання
Exercise 2, p.48
Teacher read the text, children listen and say true words than translate sentences by sentences.
Незакінчене речення. Робота в парах
Учитель роздає картки із незакінченими реченнями із вправи 2, с.48. учні знаходять речення і записують у зошити. Вчитель контролює правильність виконання завдання.
Card №1
Card №2
12. Розвиток навичок говоріння
«Знайди помилку»
Exercise 3, p.49
T: Correct the wrong sentences.
13. Розвиток навичок письма
З’єднай і запиши
Exercise 4, p.49
Add ×
Subtract :
Multiply +
Divide -
14. Домашнє завдання
ІІ – рівень VB p. 49 – вивчити слова.
ІІІ – рівень Exercise 3, p. 49.
15. Підбиття підсумків уроку
Crossword “English”
T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!
Cl. Thank you teacher. Goodbye!