Урок математики в 5 класі
Тема: Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості
Мета:
освітня: узагальнити, систематизувати знання учнів із теми;
розвивальна: активізація розумових здібностей;
виховна: виховувати працьовитість, спостережливість,
кмітливість;
формування ключових компетентностей.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань (урок – подорож, урок - гра).
Обладнання: сигнальні картки, завдання для груп, картки самоконтролю, А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір: Підручник з математики для 5 класу.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Придбання онлайн-квитків (на дошку проецюються питання, після того, як надана відповідь висвітлюється правильна)
І так, квитки придбано. Але для того, щоб почати рухатися необхідно пройти усний тест. Готові? Тоді вперед!
Усні тести (сигнальні картки)
Яку з наступних дій треба виконати, щоб знайти невідомий компонент?
Червона Зелена Рожева Синя
IV. Закріплення вмінь і навичок.
І знову ми в дорозі. Але що це? Ми наближаємося до тунелю, щоб пройти його без перешкод треба виконати завдання.
1 група
2 група
3 група
4 група
48 + a ділиться націло на 6
Звіт груп (капітанів)
З тунелями ми впоралися і тепер можемо відпочити.
Заплющить очі. Уявіть собі, що в вас довгий ніс, поруч з вами стоїть фарба, мокніть ніс у фарбу та напишіть число 9. Мокніть ще раз у фарбу ніс та попереду числа 9 напишіть число, яке менше його на 8, потім за числом 9 напишіть число 5, після якого запишіть число, яке буде рівним першому записаному вами числу. Відкрийте очі. Яке число ви отримали? Вірно 1959. Як це число асоціюється з нашим закладом освіти? Вірно – це рік його народження.
3. Робота біля дошки
Поки ми відпочивали - втратили пильність і нас захопили в полон розбійники. Вони вимагають , щоб ми розв’язали наступні задачі підручника №466 стор.115, №505 стор.119, №511 стор.120, №604 стор.134
За вікном потяга неспокійне море, воно може атакувати нас– атакуємо його першими.
Знайти значення виразу:
(456×100+400)÷1000
V. Рефлексія
Ось і закінчилась подорож. Про ваш емоційний стан ми зможемо судити з ваших відповідей.
На початку уроку ви отримали картки самоконтролю. Заповніть їх і оцініть свою роботу на уроці. По кожному питанню виставляємо бали від 0 до 3.
Картка самоконтролю
№ |
Питання |
Бали |
1 |
Я допомагав іншим, заохочував їх до роботи |
|
2 |
Я вносив вдалі пропозиції, які були враховані в ході розв'язання |
|
3 |
Я активно працював в групі |
|
4 |
Я узагальнював думки інших та просував роботу класу вперед |
|
VІ. Підведення підсумків
Домашня робота: повторити §3, розв'язати № 3,6,7 стор. 153
Додаткове завдання розташоване на платформі classroom.google