Урок на тему: "Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів "

Про матеріал

Знайомимося із системами числення. Розглядаємо як відбувається кодування символів, зображення. Використовуємо презентацію та практичні завдання із дистанційного курсу навчання Оксани Пасічник.

Перегляд файлу

Тема: «Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів »

Метою є формування наступних компетентностей:

Спілкування державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).

Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

 

Тип уроку: урок формування (засвоєння) знань;;

Обладнання: комп’ютер, дошка, проектор, зошит (друкований зошит).

ПЗ: Python.

Структура уроку

  •           Організаційний момент.

 

  •         Перевірка домашнього завдання.

Просканувати за допомогою мобільних телефонів  QR-кодів, які учні мали створити вдома.

 

  •            Підготовка до сприйняття матеріалу або актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду.
  • Заповнити схему

 

 

 

  • Що таке кодування?
  • Що таке декодування?
  • Що таке код?
  • Де використовують QR-код?

 

  •         Мотивація навчальної діяльності.

 Оголошення теми, мети, завдань уроку.

 

  •         Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).

Загальні відомості про системи числення:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2839

 

  •         Осмислення нових знань, умінь.

Розглянемо кодування символів, зображень.

Для пояснення використаємо презентацію Оксани Пасічник із дистанційного курсу навчання:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2947 (до 12 слайду)

 

  •         Закріплення, систематизація та узагальнення.

Винати наступні перетворення:

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2945

В допомогу учням можна роздрукувати наступну таблицю:

 

  •         Підбиття підсумків уроку.

 

Давайте  коротко розберемо що таке архівування, стиснення документів.

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2959

 

  •         Домашнє завдання.

1) опрацювати конспект у зошиті;

2) параграф ____ підручника;

3) Заповнити таблицю:

4) Запишіть еквівалент числа свого народження у системах від двійкової до дев’яткової.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савитская Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
4512
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку