Знайомимося із системами числення. Розглядаємо як відбувається кодування символів, зображення. Використовуємо презентацію та практичні завдання із дистанційного курсу навчання Оксани Пасічник.
Тема: «Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів »
Метою є формування наступних компетентностей:
Спілкування державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів).
Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.
Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.
Тип уроку: урок формування (засвоєння) знань;;
Обладнання: комп’ютер, дошка, проектор, зошит (друкований зошит).
ПЗ: Python.
Структура уроку
Просканувати за допомогою мобільних телефонів QR-кодів, які учні мали створити вдома.
Оголошення теми, мети, завдань уроку.
Загальні відомості про системи числення:
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2839
Розглянемо кодування символів, зображень.
Для пояснення використаємо презентацію Оксани Пасічник із дистанційного курсу навчання:
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2947 (до 12 слайду)
Винати наступні перетворення:
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2945
В допомогу учням можна роздрукувати наступну таблицю:
Давайте коротко розберемо що таке архівування, стиснення документів.
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=2959
1) опрацювати конспект у зошиті;
2) параграф ____ підручника;
3) Заповнити таблицю:
4) Запишіть еквівалент числа свого народження у системах від двійкової до дев’яткової.