Урок на тему "Europa" ("Європа")

Про матеріал

Тема: Європа (Europa)

Цілі:

Освітні:

Розвиток навчально-організаційних і спеціальних вмінь та навичок

Розвиток творчих здібностей учнів

Практичні:

Удосконалення граматичних навичок

Розвиток комунікативних навичок

Удосконалення лексичних навичок (використання у мові ЛО з теми «Європа», «Іспанія», «Україна», «Подорожі»)

Розвиваючі:

Формування пізнавальної активності учнів

Використання методів активного розвиваючого навчання

Розвиток уяви

Розвиток навичок роботи в групі

Виховні:

Формування позитивного режиму роботи в парах та групах

Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови


Перегляд файлу

Тема: Європа (Europa)

Цілі:

Освітні:       

  • Розвиток навчально-організаційних і спеціальних вмінь та навичок
  • Розвиток творчих здібностей учнів

Практичні: 

  • Удосконалення граматичних навичок
  • Розвиток комунікативних навичок
  • Удосконалення лексичних навичок (використання у мові ЛО з теми «Європа», «Іспанія», «Україна», «Подорожі»)

Розвиваючі:  

  • Формування пізнавальної активності учнів
  • Використання методів активного розвиваючого навчання
  • Розвиток уяви
  • Розвиток навичок роботи в групі

Виховні:       

  • Формування позитивного режиму роботи в парах та групах
  • Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови

 

Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть складати звязне усне висловлювання за поданою темою.

 

Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал

 

Схематичний план уроку

І

Початок уроку

хв

1

Організаційний момент

2

2

Мовленнєва розминка

3

ІІ

Основна частина уроку

 

3

Перевірка домашнього завдання

6

4

Лексико-граматична розминка

8

5

Гра-подорож

16

ІІІ

Заключна частина уроку

 

6

Повідомлення домашнього завдання

2

7

Підбиття підсумків

3

Хід уроку

 

Етап. Мета. Прийом.

Зміст

Етап 1. Організація класу.

Мета: оголошення теми, цілей уроку.

Прийом: вступне слово вчителя.

 

 

 

M.: ¡Buenos dias!

Al.: ¡Buenos dias, maestra!

M.:  ¡Sentaos! ¿ Quién falta hoy?

Al.:..........

М.:Hoy día vamos a hablar sobre Europa, diferentes curiosidades y viajar un poco.

Етап 2. Мовленнєва розминка. 

Мета:введення учнів у мовне середовище

Прийом:

Виконання вправи-гри

 

 

 

M.: Aquí tenemos fotos de celebridades. Adivinamos quién es y de qué país provienen

  1. Reina Elizabeth II, Gran Bretaña
  2. David Beckham, Gran Bretaña
  3. Cristiano Ronaldo, Portugal
  4. Penélope Cruz, España
  5. Benedict Cumberbatch, Gran Bretaña

Краэзнавча гра «Чий прапор?»

 

Етап 3. Перевірка домашнього завдання

Мета: перевірити правильність виконання домашнього завдання.

 

 

 

M.: Ahora vamos a ver vuestra tarea de casa.

Етап 4. Лексико-граматична розминка

Мета: удосконалення граматичних та лексичних навичок

Прийом: вікторина

 

 

 

M.: Vamos a hacer gimnasia para nuestras cabezas y responder preguntas del cuestionario

Етап 5. Гра-подорож

Мета: вчити учнів розуміти основний зміст тексту, повторити використання раніше вивчених ЛО

Прийом: робота з дидактичним матеріалом

M.: Hoy tengo una sorpresa para vosotros. Juntos vamos a viajar. Vamos a ver algunos países de Europa y conocer las cosas interesantes sobre ellos.

Етап 8. Повіомлення домашнього завдання

Свої враження про обну з Європейських країн

Етап 9. Підбиття підсумків

Muchísimas gracias por el trabajo, chicos. La clase que viene vamos a seguir trabajando. Y ahora – a descansar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
14 травня 2018
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку