Урок на тему: "Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора"

Про матеріал

Урок 12. Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора.

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів із поняттями «комп'ютерна графіка», «графічний редактор»; формувати вміння редагувати та форматувати графічні документи, навчити працювати з інструментами графічного редактора;

розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі;

Перегляд файлу

Урок 12. Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів із поняттями «комп’ютерна графіка», «графічний редактор»; формувати вміння редагувати та форматувати графічні документи, навчити працювати з інструментами графічного редактора;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі;

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, мультимедійний проектор комп’ютери,          

                                                підручники, презентація, роздатковий матеріал.

Програмне забезпечення: Графічний редактор Paint.

          Основні поняття: комп’ютерна графіка, графічний редактор.

Форми й методи діяльності:

  • метод «Зацікав»;
  • прийом «Так - ні»;
  • усне опитування;
  • робота в парах;
  • Тести, кросворди;
  • метод «Мікрофон».

 

Хід уроку

І. Організаційний етап (1 хв)

Привітання, побажання гарного настрою.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності (3 хв)

Світ яскравих фарб оточує нас з раннього дитинства. Спочатку ми зацікавлено розглядаємо навколишні предмети, потім ілюстрації до казок, які нам читають. Пізніше малюємо в альбомі самі. Але час не стоїть на місці. І на зміну олівцям, фломастерам та фарбам приходять сучасні пристрої. Отже, настав час продовжувати навчитися малювати за допомогою комп’ютера.

Розгадай ребуси:

 

Відповідь:Графіка

Відповідь:Редактор

 

ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

  • з'ясуємо, що таке комп'ютерна графіка і як її використовують;
  • дізнаємося, для чого призначені графічні редактори;
  • ознайомимось, із вікном графічного редактора;

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Малюнки займають важливе місце в нашому житті. Адже найбільший обсяг інформації ми отримуємо завдяки зору. Є навіть прислівя: «Краще один раз побачити, ніж сто разів  почути». Слайд (5)

Для створення малюнків ми маємо безліч різноманітних інструментів: олівці, фломастери, фарби, пензлі тощо. Існують інструменти для створення креслень, наприклад лінійка й циркуль. Слайд (6)

Малюнки, фотографії, ескізи, схеми, кресленнявсе це називають  графічними зображеннями. Слайд (8)

Графічні зображення, які створено або опрацьовано за допомогою компютера, називають  компютерною графікою. Слайд (9)

Наше життя сьогодні неможливо уявити без компютерної графіки. Ілюстрації в книжках, рекламні ролики, музичні кліпи, анімаційні фільми, компютерні ігри, конструкторські розробкивсе це створено з використанням компютерної графіки. Слайд (10)

Для роботи з компютерною графікою призначені  графічні редактори. Це компютерні програми, які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання. Слайд (12)

Робота з підручником: § 12.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя ( прийом Так - ні).

Під час роботи з ПК:

  • не вмикати комп’ютер без дозволу вчителя;
  • не торкатися проводів та кабелів;
  • не торкатися складових частин комп’ютера брудними руками;
  • стрибати та бігати по кабінету заборонено;
  • не можна вживати їжу;
  • не можна жувати гумку.

Підручник ст. 64

3) Вправи для очей.

Подивились вправо, вліво, вгору, вниз, собі на ніс!

Знову вправо, знову вліво і покліпали очима!

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Мікрофон»

Закінчіть висловлення.

— Я тепер знаю, що…

— Я тепер умію…

— Я ціную…

VII. Домашнє завдання

Підручник § 12

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Графічні редактори та їх призначення

Номер слайду 4

Сьогодні ми: з'ясуємо, що таке комп'ютерна графіка і як її використовують; дізнаємося, для чого призначені графічні редактори; ознайомимось, із вікном графічного редактора;

Номер слайду 5

Графічне зображення Малюнки займають важливе місце в нашому житті. Адже найбільший обсяг інформації ми отримуємо завдяки зору. Є навіть прислів’я: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути».

Номер слайду 6

Графічне зображення Для створення малюнків ми маємо безліч різноманітних інструментів: олівці, фломастери, фарби, пензлі тощо. Існують інструменти для створення креслень, наприклад лінійка й циркуль.

Номер слайду 7

Графічне зображення Розгляньте малюнки. Як люди створюють зображення? Інформатика — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою комп’ютера.

Номер слайду 8

Графічне зображення Малюнки, фотографії, ескізи, схеми, креслення — все це називають графічними зображеннями.

Номер слайду 9

Комп’ютерна графіка Графічні зображення, які створено або опрацьовано за допомогою комп’ютера, називають комп’ютерною графікою.

Номер слайду 10

Комп’ютерна графіка Наше життя сьогодні неможливо уявити без комп’ютерної графіки. Ілюстрації в книжках, рекламні ролики, музичні кліпи, анімаційні фільми, комп’ютерні ігри, конструкторські розробки — все це створено з використанням комп’ютерної графіки.

Номер слайду 11

Комп’ютерна графіка Розгляньте малюнки. Як розрізняють комп’ютерну графіку залежно від того, де її використовують?

Номер слайду 12

Комп’ютерна графіка Для роботи з комп’ютерною графікою призначені графічні редактори. Це комп’ютерні програми, які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання.

Номер слайду 13

Запуск програми Paint Пуск  Усі програми  Стандартні  Paint 1 2 3 4

Номер слайду 14

Запуск програми Paint Якщо на Робочому столі є значок програми Paint, то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.

Номер слайду 15

Головне меню Панель інструментів Область параметрів Область малюнка Робоча область Палітра Рядок стану Вікно програми Paint

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Запитання і завдання Розгадай ребус Графіка

Номер слайду 18

Запитання і завдання Розгадай ребус Редактор Х=К

Номер слайду 19

Цікавинки 3 грудня — Всесвітній день комп’ютерної графіки. Цей день було обрано з таких міркувань: 3 грудня (англ. 3 December) нагадує позначення тривимірної графіки 3D.

Номер слайду 20

Запитання і  завдання Як ви думаєте, чому малюнок займає важливе місце в житті людини? Що таке комп’ютерна графіка? Де її використовують? Шо таке графічний редактор? Які об’єкти його вікна ви знаєте?

Номер слайду 21

Завдання 1 Покажіть стрілками, які зображення створюють герої кожного з малюнків.

Номер слайду 22

Завдання 2 Позначте відповідними номерами, до якого виду графіки належать зображення, подані на екранах моніторів. Домалюйте приклад зображення, якого не вистачає. 2 3 Наприклад: Ілюстрація до казки 1

Номер слайду 23

Завдання 3 Обведіть значки програм, які є графічними редакторами.

Номер слайду 24

Фізкультхвилинка

Номер слайду 25

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
8407
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку