Конспект уроку з інформатики 4 клас "Розв*язування логічних задач"

Про матеріал

План конспект уроку у 4 класі "Розв'язування логічних задач"

Метою є навчити розв'язувати логічні задачі, пов'язані з

математичними обчисленнями; розвивати логіко-

математичне мислення та увагу; виховувати наполеглевість

у навчанні.

Перегляд файлу

Тема. Розвязування логічних задач.

 

Мета. Навчити розв’язувати логічні задачі, пов’язані з

            математичними обчисленнями; розвивати логіко-

            математичне мислення та увагу; виховувати наполеглевість

            у навчанні.

 

Обладнання: таблиці, програма «Скарбниця знань».

 

Тип уроку: комбінований.

 

Література. Коршунова О.В.  Інформатика. 4 клас: Зошит –

                     конспект. – 2-ге вид.: доп.та перероб. – Харків: ФОП

                     Співак Т.К., 2011. – 64 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

- Подивіться чи все готове у вас до уроку.

- Приготуйтеся мене уважно слухати.

ІІ. Повторення раніше вивченого матеріалу.  (15 хв).

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Діти, ви знаходитесь у компютерному класі, тому повинні знати і дотримуватися правила техніки безпеки. Давайте їх пригадаємо.

2. Перевірка домашньогоо завдання.

- Вдома вам потрібно було виконати домашнє завдання на  c. 37,39.

- Чи всі виконали домашнє завдання? Відкрийте свої зошити на с.37. Як ви виконали це завдання? Які слова ви склали?

  • Розгорніть свій зошит на с.39. Чи виконали ви це завдання?

  • Чи у всіх така відповідь?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.  (1 хв).

  • На минулих уроках ми з вами працювали з масивами, а сьогодні ми будемо розв’язувати логічні задачі та попрацюємо з програмою «Скарбниця знань».

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розминка.
  • Але перед тим як розвязувати логічні задачі ми проведемо з вами розминку. Отже, дайте відплвіді на такі запитання:
  • Який день у році найкоротший?Чому?  (22 грудня)
  • Він буває річковий, морський, цукровий. Що це?  (Пісок)
  • По землі повзе, а до себе не підпускає?  (Змія)
  • Як називається пристрій,який використовується  для ловіння метеликів? (Сачок)   
  1. Робота з зошитом.
  • Розгорніть  у зошитах 18 урок, знайдіть завдання 1.
  • Перед вами арифметичний вираз. Вам потрібно у цьому виразі розтавити дужки так, щоб відповідь було правильною.

 

  • Як ви розтавили дужки?                

 

  • Як ви розтавили дужки?

 

  • Знайдіть друге завдання.

 

  • Спробуйте самостійно розтавити цифри.
  • Як ви розтавили цифри?

                               

  • Чи у всіх така відповідь?
  • Знайдіть урок 19 завдання 2.

 

  • Що ви замітили у  рядочку по діагоналі? На скільки збільшується кожне наступне число?
  • Так, на 10. То які числа ви запишете у цей рядочок? (30, 50)
  • Погляньте на перший рядочок по вертикалі. На скільки збільшується кожне наступне число? ( на 2)
  • То яке число ви запишете?  (6)
  • Погляньте на другий рядок по вертикалі . На скільки збільшується кожне наступне число? (на 5).
  • То які числа ви запишете? (5, 25)
  • Наступна три рядочки виконайте самостійно.
  • То які числа ви записали у третьому рядку? Чому? (15, 30, 45)
  • Чи всі так виконали?
  • А у наступному рядку? Чому? (35,25)
  • І останньому рядку? Чому? (50, 29)

                            

  • Відкрийте 20 урок  завдання 1.

  • А ви здогадалися? То як можна поділити їх між доньками не знімаючи з тарілок?
  • Знайдіть завдання 2.

  • Поміркуйте і скажіть, яке місце у змаганнях хто зайняв?

 

  • Знайдіть 1 завдання урок 21.
  • Подібне завдання ми з вами сьогодні вже виконували, тому спробуйте виконати самостійно, але числа записуйте по вертикалі.

  • Які числа ви записали?

 

                                     

  • Знайдіть друге завдання.

  • Що цікавого ви мотіли у перших двох трикутниках? (для того щоб отримати у першому трикутник число 44 потрібно 35+9. А у другому до 58+10.)
  • То яке число ви запишете у олстанній трикутник?Чому? (61)
  • Знайдіть перше завдання 23 уроку.
  • Пригадайте, яка клавіша переводить курсор на новий рядок. Запишіть у таблицю.
  • Яка клавіша вилучає символ ліворуч від курсора? Запишіть.
  • Наступні клавіші запишіть самостійно.
  • Які клавіші ви записали?

  1. Пояснення домашнього завдання. (1 хв.)
  • Відкрийте свої щоденники, запишіть на вівторок 1 урок інформатика. На  с.

 

  1. Практична робота.

Сідайте за свої робочі місця, відкрийте «Скарбницю знань».  Зупинка «Логічні задачі».

  1. Релаксація.
  2. Підсумок уроку.
  • Що нового ви навчились на уроці?
  • Які завдання ми з вами виконували?
  • Що для вас було найважчим? Найлегшим?

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку