Урок на тему: "Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. Практична робота 1"

Про матеріал

Розробка уроку з інформатики для 10 класу на тему: "Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. Практична робота 1"

Перегляд файлу

Тема. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. Практична робота 1.

Мета:

  • навчальна: оволодіти практичними навичками реалізації та дослідження комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту, аналізу результатів;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Апаратне, програмне та методичне забезпечення:

-    комп'ютерний клас;

-    мультимедійне обладнання класу;

-    локальна мережа класу;

-    підручник;

-    програма для перевірки знань, умінь та навичок MyTest;

Тип уроку: практичне застосування знань, умінь та навичок

План уроку:

І. Організація класу до заняття.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

ІІІ. Організація учнів до практичної роботи.

ІV. Виконання практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

VІ. Повідомлення домашнього завдання.

Хід уроку:

І. Організація класу до заняття.

1. Привітання вчителя.

2. Перевірка, чи всі присутні на уроці.

3. Перевірка домашнього завдання.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

Щоб виконання практичної роботи було зрозумілим, учням необхідно нагадати попередній вивчений матеріал, на базі якого виконуватимуться завдання:

  1. Якщо модель подають за допомогою спрощеного матеріального об'єкта, то отримують:

матеріальну модель

інформаційну моделлю

логічну модель

розрахункоу модель

  1. Вкажіть на інформаційну модель.

  1. Що таке комп'ютерна модель?

Матеріальний або абстрактний замінник обєкта, що відображає його просторово-часові характеристики

Інформаційна модель, що створюється і досліджується з використанням комп'ютерних програм

Опис досліджуваного обєкта засобами образотворчого мистецтва

Інформація про несуттєві властивості обєкта

  1. Під час вивчення обєкта реальної дійсності можна створити:

єдину модель

кілька різних видів моделей, кожна з яких відображає ті чи інші суттєві ознаки обєкта

одну модель, яка відображатиме сукупність ознак обєкта

точну копію обєкта в усіх проявах його властивостей і поведінки

  1. Для чого необхідно створювати модель?

Щоб зрозуміти, як побудований конкретний обєкт, - якими є його структура, основні властивості, закони розвитку і взаємодії із навколишнім світом

Щоб навчитися керувати обєктом або процесом і визначити найкращі способи управління при заданих цілях і критеріях

Щоб зясувати, до якої предметної галузі належить обєкт моделювання

Щоб прогнозувати прямі чи непрямі наслідки впливу на обєкт

  1. Що з наведеного відноситься до числа математичних моделей?

Правила дорожнього руху

Формула знаходження коренів квадратного рівняння

Інструкція зі збирання меблів

Формула знаходження площі круга

  1. Встановіть відповідність між поняттями та прикладами цих понять.

  1. Встановіть відповідність між поняттями та прикладами цих понять.

  1. Встановіть відповідність між видами інформаційних моделей та ілюстраціями до них.

 

IІI. Організація учнів до практичної роботи.

1.   Оголошення теми і завдань уроку.

2.   Повідомляю   учням  як завантажити  інструктивну картку   до   практичної  роботи,   ознайомлюю   їх   із завданнями.

ІV.  Виконання практичної роботи.

Зміст практичної роботи:

Практична робота №1


 

V. Підсумок уроку.

1. Підводжу   підсумки   виконаної   практичної   роботи,   звертаю   увагу   на допущені помилки, труднощі, які виникали під час виконання роботи.

Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VI. Повідомлення домашнього завдання.

Підручник § 2.1 ст. 50-58

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Воробйова Євгенія Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Akiray
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
15212
Оцінка розробки
2.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку