Розробка уроку з інформатики для 10 класу на тему: "Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. Практична робота 1"
Тема. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. Практична робота 1.
Мета:
Апаратне, програмне та методичне забезпечення:
- комп'ютерний клас;
- мультимедійне обладнання класу;
- локальна мережа класу;
- підручник;
- програма для перевірки знань, умінь та навичок MyTest;
Тип уроку: практичне застосування знань, умінь та навичок
План уроку:
І. Організація класу до заняття.
II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок
ІІІ. Організація учнів до практичної роботи.
ІV. Виконання практичної роботи.
V. Підсумок уроку.
VІ. Повідомлення домашнього завдання.
Хід уроку:
І. Організація класу до заняття.
1. Привітання вчителя.
2. Перевірка, чи всі присутні на уроці.
3. Перевірка домашнього завдання.
II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок
Щоб виконання практичної роботи було зрозумілим, учням необхідно нагадати попередній вивчений матеріал, на базі якого виконуватимуться завдання:
матеріальну модель
інформаційну моделлю
логічну модель
розрахункоу модель
Матеріальний або абстрактний замінник об’єкта, що відображає його просторово-часові характеристики
Інформаційна модель, що створюється і досліджується з використанням комп'ютерних програм
Опис досліджуваного об’єкта засобами образотворчого мистецтва
Інформація про несуттєві властивості об’єкта
єдину модель
кілька різних видів моделей, кожна з яких відображає ті чи інші суттєві ознаки об’єкта
одну модель, яка відображатиме сукупність ознак об’єкта
точну копію об’єкта в усіх проявах його властивостей і поведінки
Щоб зрозуміти, як побудований конкретний об’єкт, - якими є його структура, основні властивості, закони розвитку і взаємодії із навколишнім світом
Щоб навчитися керувати об’єктом або процесом і визначити найкращі способи управління при заданих цілях і критеріях
Щоб з’ясувати, до якої предметної галузі належить об’єкт моделювання
Щоб прогнозувати прямі чи непрямі наслідки впливу на об’єкт
Правила дорожнього руху
Формула знаходження коренів квадратного рівняння
Інструкція зі збирання меблів
Формула знаходження площі круга
IІI. Організація учнів до практичної роботи.
1. Оголошення теми і завдань уроку.
2. Повідомляю учням як завантажити інструктивну картку до практичної роботи, ознайомлюю їх із завданнями.
ІV. Виконання практичної роботи.
Зміст практичної роботи:
Практична робота №1
V. Підсумок уроку.
1. Підводжу підсумки виконаної практичної роботи, звертаю увагу на допущені помилки, труднощі, які виникали під час виконання роботи.
Рефлексія
1. Під час уроку я
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VI. Повідомлення домашнього завдання.
Підручник § 2.1 ст. 50-58