Урок-турнір Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями

Про матеріал

Тема: Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями

Мета: систематизувати отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження; розвивати і удосконалювати вміння складати програми на мові прграмування Паскаль; розвивати логічне мислення та інформаційну культуру; виховувати інтерес до програмування.

Перегляд файлу

Клас: 10-А

Дата: 26.11.15

Тема: Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями

Мета: систематизувати отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження; розвивати і удосконалювати вміння складати програми на мові прграмування Паскаль; розвивати логічне мислення та інформаційну культуру; виховувати інтерес до програмування.

 

Тип уроку: урок удосконалення вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Фронтальне опитування по питаннях:

  1. Дати означення алгоритму з розгалуженням
  2. Навести приклад алгоритму з життя.
  3. Якого типу умови в алгоритмах?
  4. Які види умов Вам відомі? Навести приклад.
  5. Які види розгалуження Вам відомі?
  6. Назвіть вид розгалуження, зображені на блок-схемах
  7. Який формат повного розгалуження на мові Pascal?
  8. Який формат неповного розгалуження на мові Pascal?
  9. Пояснити результат виконання програми

program zadacha1;

var

       a,b,c:real;

begin

write (‘vvedit tru chisla:’);

readln (a,b,c);

if a+b+c=180 then writeln (‘isnye’)

             else writeln (‘neisnye’);

end.

IІІ. Оголошення теми та мети уроку

Тема нашого уроку «Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями».Завданням сьогоднішнього уроку є закріпити отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження та удосконалити вміння складати програми на мові прграмування Паскаль

IV. Проведення змагання

Багато учнів вашого класу брали участь у міських та обласних турнірах з різних придметів.

Турнір - це такий вид змагання, на якому учасники вчаться вести дискусії, узагальнювати, систематизувати інформацію.Тому цей урок ми проведемо у вигляді турніра.

 

Минулого тижня я вам роздала умови до 10-х задач, для розв’язання яких потрібно використати вказівки розгалуженя.

 

Для проведення змагання Ваш клас був поділений на три групи. Капітанами своїх груп Ви вибрали: ……………………………………………………………………………………………………………………

З Вашого дозволу роль журі буду відігравати я, і буду оцінювати Ваші виступи таким чином:

  • Виступ доповідача максимально 6 балів (дисків)
  • Виступ опонента максимально 4 балів (дисків)
  • Виступ рецензента максимально 2 бала (дисків)

-------------------------------------------------------------

Загальна кіл-ть балів команди – це Ваша оцінка на уроці

 

Для використаємо загальноприйняту схему проведення турніру для 3-х команд:

Виступи команд протягом захисту:

Команда-доповідач. Учасник команди викладає основну суть алгоритму розробленої задачі

Команда-опонент. Представник команди-опонента висловлює критичні зауваження щодо доповіді команди-доповідача,  відзначаючи та обґрунтовуючи  як  позитивні,  так  і  негативні  сторони  цієї доповіді. Виступ команди-опонента  не повинен містити викладення власного алгоритму задачі.

Команда-рецензент. Представник команди-рецензента дає коротку оцінку виступам     представників команди-доповідача та команди-опонента, обґрунтовуючи свої зауваження але не викладаючи при цьому власного погляду на алгоритм і реалізацію даної задачі.

 

Для початку змагання проведемо жеребкування:

Команда 1 – Капітан ………….

Команда 2 – Капітан ………….

Команда 3 – Капітан ………….

Капітан Команди 1…… витягує аркуш з номером задачі.

  •              Хто з членів Вашої команди буде доповідачем?
  •              Команда 2 і Команда 3, уважно слухають доповідь і готуються до опонування та рецензування.

 

Капітан Команди 2…… витягує аркуш з номером задачі.

  •              Хто з членів Вашої команди буде доповідачем?
  •              Команда 1 і Команда 3, уважно слухають доповідь і готуються до опонування та рецензування.

 

Капітан Команди 3…… витягує аркуш з номером задачі.

  •              Хто з членів Вашої команди буде доповідачем?
  •              Команда 1 і Команда 2, уважно слухають доповідь і готуються до опонування та рецензування.

 

IV. Підведення підсумків. Висновки.

Вчитель аналізує проведення змагання. Здійснюється підрахунок балів (дисків), які отримали учасники кожної команди. Оголошення оцінок.

 

VI. Домашнє завдання.

1) Вивчити конспект.

2) Письмове завдання:

Скласти програми до задач:

«Дано ціле натуральне число N , що є номером місяця в році. Вивести на екран назву пори року, якій відповідає вказаний місяць»


 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


 

Команда 1

Команда 2

Команда 3

 


1

2

3

Д

Р

О

О

Д

Р

Р

О

Д

 

doc
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
1171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку