Тема: Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями
Мета: систематизувати отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження; розвивати і удосконалювати вміння складати програми на мові прграмування Паскаль; розвивати логічне мислення та інформаційну культуру; виховувати інтерес до програмування.
Клас: 10-А
Дата: 26.11.15
Тема: Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями
Мета: систематизувати отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження; розвивати і удосконалювати вміння складати програми на мові прграмування Паскаль; розвивати логічне мислення та інформаційну культуру; виховувати інтерес до програмування.
Тип уроку: урок удосконалення вмінь і навичок.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
Фронтальне опитування по питаннях:
program zadacha1;
var
a,b,c:real;
begin
write (‘vvedit tru chisla:’);
readln (a,b,c);
if a+b+c=180 then writeln (‘isnye’)
else writeln (‘neisnye’);
end.
IІІ. Оголошення теми та мети уроку
Тема нашого уроку «Складання алгоритмів з послідовними розгалуженнями».Завданням сьогоднішнього уроку є закріпити отримані знання про вказівки повного і неповного розгалуження та удосконалити вміння складати програми на мові прграмування Паскаль
IV. Проведення змагання
Багато учнів вашого класу брали участь у міських та обласних турнірах з різних придметів.
Турнір - це такий вид змагання, на якому учасники вчаться вести дискусії, узагальнювати, систематизувати інформацію.Тому цей урок ми проведемо у вигляді турніра.
Минулого тижня я вам роздала умови до 10-х задач, для розв’язання яких потрібно використати вказівки розгалуженя.
Для проведення змагання Ваш клас був поділений на три групи. Капітанами своїх груп Ви вибрали: ……………………………………………………………………………………………………………………
З Вашого дозволу роль журі буду відігравати я, і буду оцінювати Ваші виступи таким чином:
-------------------------------------------------------------
Загальна кіл-ть балів команди – це Ваша оцінка на уроці
Для використаємо загальноприйняту схему проведення турніру для 3-х команд:
Виступи команд протягом захисту:
Команда-доповідач. Учасник команди викладає основну суть алгоритму розробленої задачі
Команда-опонент. Представник команди-опонента висловлює критичні зауваження щодо доповіді команди-доповідача, відзначаючи та обґрунтовуючи як позитивні, так і негативні сторони цієї доповіді. Виступ команди-опонента не повинен містити викладення власного алгоритму задачі.
Команда-рецензент. Представник команди-рецензента дає коротку оцінку виступам представників команди-доповідача та команди-опонента, обґрунтовуючи свої зауваження але не викладаючи при цьому власного погляду на алгоритм і реалізацію даної задачі.
Для початку змагання проведемо жеребкування:
Команда 1 – Капітан ………….
Команда 2 – Капітан ………….
Команда 3 – Капітан ………….
Капітан Команди 1…… витягує аркуш з номером задачі.
Капітан Команди 2…… витягує аркуш з номером задачі.
Капітан Команди 3…… витягує аркуш з номером задачі.
IV. Підведення підсумків. Висновки.
Вчитель аналізує проведення змагання. Здійснюється підрахунок балів (дисків), які отримали учасники кожної команди. Оголошення оцінок.
VI. Домашнє завдання.
1) Вивчити конспект.
2) Письмове завдання:
Скласти програми до задач:
«Дано ціле натуральне число N , що є номером місяця в році. Вивести на екран назву пори року, якій відповідає вказаний місяць»
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Команда 1 |
Команда 2 |
Команда 3 |
1 |
2 |
3 |
|||
Д |
Р |
О |
|||
О |
Д |
Р |
|||
Р |
О |
Д |
|||