Урок на тему "Meine Verwandten"

Про матеріал
конспект уроку з використанням різноманітних завданнь, щоб збагатити лексичний запас учнів.
Перегляд файлу

5 клас

Тема: Мої рідні (Meine Verwandten)

Мета:

Удосконалювати навички вживання нових лексичних одиниць за темою, граматичні навички правильного вживання особових займенників, закріплювати вміння говорити чітко, виразно, використовуючи діалогічне та монологічне мовлення.

Розвивати мовленнєву увагу, оперативну память, мовну здогадку.

Виховувати любов та повагу до своїх рідних.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку

L: Guten Tag, liebe Kinder!

Sch: Guten Tag, guten Tag,

Hallo! Wie geht es?

Guten Tag, guten Tag,

Hallo! Wie geht es?

Danke, prima gut.

Danke, prima gut.

Danke, prima gut.

Tschüs, auf Wiedersehen!

L: Kinder, ich begrüße euch ganz herzlich. Heute setzen wir unsere Arbeit am Thema „Meine Verwandten“ fort. Wir werden viel zum Thema sprechen und den grammatischen Stoff systematisieren.

2. Фонетична розминка.

L: Hört zu und sprecht nach!

Wenn ich liebe, fragst du mich.

Meine Eltern liebe ich.

Sie lieben mich ja auch so sehr.

Ich will Sie lieben mehr und mehr.

II. Основна частина уроку.

  1. Контроль домашнього завдання.

Перевірка засвоєння лексики з теми «Meine Familie» (проводиться у формі гри «Пінг-понг», до дошки викликаються два учні, вони по черзі запитують один у одного вивчені слова.)

  1. Oзнайомлення з новою лексикою.

L: Hört zu und spricht nach.

Übung 1, Seite 33

  1. Вправи на закріплення вивченої лексики.

Вправа «Вінегрет» (склади слово з поданих букв та прочитай його)

Вправа «Склади речення» (Учні складають речення зі словом, яке вони склали з опорою на картинку.)

  1. Вправа на закріплення вивченого граматичного матеріалу

Übung 2, Seite 33

L: Sortiere die Wörter in drei Gruppen.

(Три учні працюють біля дошки, інші учні на своїх місцях, після виконання завдання, учні по черзі читають слово, і перевіряють правильність виконання завдання.)

Фізкультхвилинка

Lehrer: Seid ihr müde? Also turnen wir einbisschen.

Mit dem Hände klapp, klapp, klapp!

Mit dem Füße trapp, trapp, trapp!

Mit dem Finger tipp, tipp, tipp!

Mit dem Köpfen nick, nick, nick!

Einmal hin, einmal her

Rundherum das ist nicht schwer

  1. Читання тексту. Виконання завдань.

Übung 3, Seite 33

L: Lies die E-Mail und zeichne den Familienbaum von Michael ins Arbeitsbuch.

  1. Перевірка розуміння прочитаного тексту (проводиться у формі гри «Іподром», учні поділяються на дві групи – жокеїв і коней. Одна половина отримує картки із запитаннями, інша – з відповідями. Завдання: кожному учню треба знайти пару. Учні вільно переміщаються по класу.)
  1. Wie heißt Michaels Vater? –Der Vater Heißt Gerd.
  2. Wie heißt die Mutter? - Die Mutter heißt Emilie….
    1. Учні переказують текст (проводиться у формі гри «Коментатор», учням пропонується відтворити зміст прочитаного тексту. Учитель може призупинити коментар одного учня та запропонувати іншому продовжити.)

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Пояснення домашнього завдання.   Zu Hause sollt ihr Übung 7, Seite 34  schriftlich.
  2. Підведення підсумків уроку.

L.: Ihr habt heute gut gearbeitet. Was Neues habt ihr heute in der Stunde erfahren? Ist euch alles klar?

Ende gutalles gut

Ihr bekommt heute folgende Noten. (Оцінювання)

Die Stunde ist aus. Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Kovalchuk Nataliia
Додано
29 липня 2019
Переглядів
1175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку