Урок на тему: "Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків"

Про матеріал
Методична розробка уроку розроблена відповідно до Державного стандарту СП (ПТ) О 7129.F.43.39-2017 з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» з використанням новітніх технологій та матеріалів компанії Кнауф. Відповідно до програми професійно – теоретичної підготовки з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій»
Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КАМ’ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ»

 

 

E:\2020\19.jpg

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ

 

на тему: «Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків та їх елементи (види, призначення, вимоги); номенклатура елементів; види з’єднань елементів»

з предмету: «Технологія монтажу гіпсокартонних конструкцій»

 

для підготовки кваліфікованих робітників з професії монтажник гіпсокартонних конструкцій

 

 

Підготувала викладач

професійно-теоретичної підготовки

Матвієнко Світлана Володимирівна

 

 

 

м. Кам’янське 

АНОТАЦІЯ

Методична розробка уроку розроблена відповідно до Державного стандарту СП (ПТ) О 7129.F.43.39-2017 з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» з використанням новітніх технологій та матеріалів компанії Кнауф. 

Відповідно до програми професійно – теоретичної підготовки  з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» урок «Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків та їх елементи (види, призначення, вимоги); номенклатура елементів; види з’єднань елементів» який викладається у професійно-технічних навчальних закладах і може бути використаний при отриманні ІV-V розряду.

Метою уроку є вивчення  елементів (види, призначення, вимоги); номенклатури елементів; видів з’єднань елементів металевих каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків з використанням сучасних навчальних засобів, програмного забезпечення, різних  форм роботи з здобувачами освіти для  розвитку  пізнавальної діяльності, творчої активності та самостійності учнів, покращення пам’яті, уважності, спостережливості. Формувати інтерес та повагу до обраної професії, сприяти професійному зростанню учня, як майбутнього кваліфікованого робітника, затребуваного на сучасному ринку праці України.

Методична розробка уроку представлена для подальшого використання викладачами теоретичної підготовки професійно-технічних навчальних закладів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

І.

Основна частина

4

 

1.1. Дидактичні аспекти уроку

4

 

1.2. Хід уроку

5

 

1.3. План-конспект уроку

6

Додатки

13

Висновки

19

Перелік використаної літератури

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Основна частина.

1.1 Дидактичні аспекти уроку.

Тема: «Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків».

Тема уроку: «Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків та їх елементи (види, призначення, вимоги); номенклатура елементів; види з’єднань елементів».

Мета уроку:

- навчальна: поглибити теоретичні знання щодо видів, призначення, вимог металевого каркасу для улаштування  швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків для подальшого застосування в практичній роботі;

- розвиваюча: розвивати практичне, творче  мислення учнів, уміння аргументувати свою думку;

- виховна: виховувати вміння слухати, відчуття відповідальності за своєчасне і повне вико­нання завдань.             

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Методи навчання:

- словесний (розповідь з елементами пояснення, бесіда);

- наочний (презентації, Mind Map (ментальна карта));

 Форми організації навчальної діяльності учнів:

фронтальна, індивідуальна.

Методи проведення уроку: презентація Power Point з теми уроку, Mind Map (ментальна карта), роздатковий матеріал (Додатки)

Матеріально-технічне забезпечення: комп'ютер, мультимедійний проектор для демонстрації слайдів.

Міжпредметні зв'язки: Матеріалознавство (основні відомості про будівельні матеріали для основних і допоміжних робіт з професії; властивості матеріалів; виробництво і використання матеріалів), Охорона праці (Безпека праці при виконанні робіт), Електротехніка (Основні відомості про електробезпеку), Будівельне креслення (Зображення вигляд, перерізи і розрізи), Виробниче навчання (Монтаж каркасів).

 

 

 

 

 

1.2 Хід уроку.

І. Організаційна частина (2-3 хв.)

- взаємне вітання;

- перевірка наявності учнів в групі;

- перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

- фронтальне опитування по картках;

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (3 хв.)

- слово вчителя;

- повідомлення теми та мети уроку;

ІV. Вивчення нового матеріалу (22 хв.)

- види та призначення каркасів (Ментальна карта);

- номенклатура елементів каркасу;

- вимоги до каркасів.

V. Закріплення нового матеріалу (10 хв.)

- технічний диктант;

- різнорівневе тестове завдання.

VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія (2 хв.)

- оцінювання учнів;

- визначення найактивніших учнів;

- рефлексія:

Що нового дізнались на уроці?

Які теоретичні знання удосконалили на уроці?

Де можна використати набуті знання та вміння?

VІІ. Домашнє завдання (1 хв.)

1. Сухе будівництво малоповерхових швидкоспоруджуваних житлових будинків : Посібник для навчальних закладів будівельного профілю / І. В. Ципріанович, О. Ю. Старченко, Д. В. Гулін, С. В. Клименко, Т. Є. Остапченко. – К. : ТОВ «Видавнича майстерня 2009», 2018. 600 с. прочитать стор. 165 - 171.

 

 

 

 

 

 

1.3 План - конспект уроку.

І. Організаційна частина (2-3 хв.)

- взаємне вітання, налаштування психологічного настрою учнів на продуктивну роботу;

Викладач:

Продзвенів дзвінок, починаємо наш урок. Щоб багато чого знати, треба думати, міркувати. Я сподіваюсь, що урок ми почнемо з хорошим настроєм та проведемо його плідно.

- перевірка наявності учнів на занятті згідно списового складу групи;

- перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

Викладач:

Перед тим як перейти до вивчення нової теми, давайте згадаємо попередньо вивчений матеріал та дамо відповіді на питання в картці завдання (додаток 1).

(учні на виданих листках - завданнях пишуть текстові відповіді, а потім проводять самооцінку, правильні відповіді зчитують по QR - коду (зображеному на листку) за допомогою мобільного додатку QR сканер)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (3 хв.)

2.1 Мотивація нової теми.

Викладач:

Одним з сучасних методів зведення будинків є каркасна технологія. Ця технологія отримала широке застосування зокрема у малоповерховому будівництві. При зведенні каркасу використовуються такі матеріали як залізобетон, дерево, різноманітні металеві вироби.

Каркасна технологія дерев‘яного домобудування отримала широке застосування в країнах Європи і США, використовується вже понад 5 століть і є однією з розповсюджених технологій малоповерхового будівництва.

При виборі матеріалів для каркасного будівництва необхідно враховувати географічні, кліматичні, екологічні і цінові фактори. Наприклад, у південних районах України майже відсутній якісний ліс, а ціна існуючого лісу на 20 - 25% є більшою, ніж в інших регіонах країни. У районах з середньорічною вологістю більш ніж 85 - 90% якість деревини, що застосовується для каркасу будівель не відповідає допустимим нормам. Тому у таких регіонах доцільно застосовувати в якості каркасу інші матеріали: залізобетон, метал тощо.

Залізобетонний каркас будівель застосовується переважно для багатоповерхового будівництва, потребує наявність залізобетонних виробів, або сировини для виготовлення монолітного каркасу і має значну вагу, що не зовсім доречно в малоповерховому будівництві.

Тому заміною залізобетону та деревини в якості каркасу будинків можуть бути легкі сталеві тонкостінні конструкції (ЛСТК) на основі гнутих профілів з оцинкованої сталі як більш доступний і довговічніший матеріал. Про металеві каркаси швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків та їх елементи піде мова на цьому уроці (слайд №2).

2.2 Повідомлення теми і мети уроку.

Викладач:

Тема нашого уроку: «Металеві каркаси для улаштування каркасів швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків та їх елементи (види, призначення, вимоги); номенклатура елементів; види з’єднань елементів» (слайд №3).

Мета уроку: (слайд №4)

- навчальна: поглибити теоретичні знання щодо видів, призначення, вимог металевого каркасу для улаштування  швидкоспоруджувальних малоповерхових будинків для подальшого застосування в практичній роботі;

- розвиваюча: розвивати практичне, творче  мислення учнів, уміння аргументувати свою думку;

- виховна: виховувати вміння слухати, відчуття відповідальності за своєчасне і повне вико­нання завдань.

ІV. Вивчення нового матеріалу (22 хв.)

Викладач:

План уроку:

1. Види та призначення каркасів. (Ментальна карта)

2. Номенклатура елементів каркасу.

3. Вимоги до каркасів.

Як ви зрозуміли питань дуже багато, але ми повинні їх всі вивчити, прошу зверніть увагу на дошку. На дошці ви бачите інтелектуальну карту (слайд №5) з якою ми будемо працювати, як з опорним конспект (додаток 2) до сьогоднішнього уроку. Давайте ознайомимось з матеріалом, може нам вже щось знайоме?

Питання 1. Види та призначення каркасів.

Каркаси становить собою плоску або об'ємну (просторову) конструкцію з шарнірним або жорстким з'єднанням елементів.

За матеріалом каркаси можуть бути: металеві і дерев'яні.

Викладач:

Запитання для учнів:

1. Які елементи металевих та дерев'яних каркасів ми вивчали?

2. Як вони кріпляться між собою?

Учні:

Очікувана відповідь:

- Елементи металевих каркасів напрямні та стоякові профілі.

- Елементи дерев'яних каркасів - дерев'яні бруски.

- Металеві профілі з'єднуються між собою сталевими шурупами, гвинтами, заклепками, виштамповкою.

- Елементи дерев'яних каркасів з'єднуються за допомогою шипогніздових, шпонтових, шпунтових сполучень, а також цвяхів, шурупів, скоб, допускається використання клею.

Вчитель: Молодці, вірно! Ваші відповіді ми можемо додати, як нові гілки до нашої ментальної карти (слайд №6, 7). Продовжуємо далі знайомитись з матеріалом і працювати з нашою картою!

За розташуванням елементів вони бувають однорівневими (усі елементи розташовані в одній площині й на одному рівні) дворівневими - розташовані у двох площинах.

Каркас складається із несних та основних елементів.

Основні елементи кріпляться до несучої основи (стіни, стелі) будівлі.

Несучі елементи кріпляться до основних.

До несучих елементів кріпляться елементи обшивки (плити Аквапанелі, ГКП, ГВП).

За призначенням каркаси комплексних систем КНАУФ поділяються на стінові, пристінні, перегородкові та стельові.

Стінові каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки із зовнішньої і внутрішньої сторони.

Перегородкові каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки з обох сторін.

Пристінні та стельові каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки з одного боку.

Питання 2. Номенклатура елементів каркасу.

Викладач:

За призначенням металеві профілі для виготовлення ЛСТК поділяються:

- профілі призначені для улаштування верхніх і нижніх напрямних наведені у  табл. 1 (слайд. №8);

- профілі використовують як стійки зовнішніх каркасно-обшивних стін наведені у  табл. 2 (слайд. №9);

- профілі для горизонтальної і вертикальної обрешітки наведені у  табл. 3 (слайд. №10);

- з'єднувальні кутові профілі наведені у  табл. 4 (слайд. №11);

- опорний кутик для листів обшивки ГКЛ наведені у  табл. 5 (слайд. №12);

- обрешітка для зовнішньої обшивки ГКЛ наведені у  табл. 6 (слайд. №13).

Залежно від призначення вони поділяються на марки, що мають відповідні позначення.

Номенклатура легких сталевих тонкостінних оцинкованих профілів, які застосовуються для виготовлення каркасів будинків з каркасно-обшивними стінами КНАУФ виробництва ТОВ «Талдом-Профіль» за СТО 50186441-4.05-2006 представлені в табл. 1, 2, 3, 4, 5, 6 [8], а при улаштуванні каркасно-обшивних перегородок, підвісних стель, облицювань стін, комунікаційних шахт і коробів, які улаштовуються всередині приміщень будинків і споруд - в табл. 7 (слайд. №14).

Таблиця 1.

Номенклатура профілів для улаштування верхніх і нижніх напрямних для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Профіль напрямний

100 T60P

0,7

500-8000

1,25

1,0

1,74

1,2

2,06

1,5

2,53

150 T60P

0,7

1,53

1,0

2,14

1,2

2,54

1,5

3,13

200 T60P

0,7

1,83

1,0

2,56

1,2

3,03

1,5

3,74

Таблиця 2.

Номенклатура стійкових профілів для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Профіль стійковий

100 SP

0,7

500-8000

1,25

1,0

1,74

1,2

2,06

1,5

2,53

150 SP

0,7

1,53

1,0

2,14

1,2

2,54

1,5

3,13

200 SP

0,7

1,83

1,0

2,56

1,2

3,03

1,5

3,74

Профіль підсилення прорізів

70 S

1,2

500-4000

1,76

Таблиця 3.

Номенклатура профілів горизонтальної і вертикальної обрешітки для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Профіль для обрешітки

А 25-7

F 25-7

0,7

1000-7000

0,78

Z профіль

WZ 25

0,7

1000-4000

0,42

Таблиця 4.

Номенклатура з'єднувальних кутових профілів та елементів для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Кутовий з'єднувальний елемент

LW 50/100

1,2

95

0,09

LW 50/150

145

0,14

LW 50/200

195

0,19

Кутовий з'єднувальний елемент

LB 60/100

2,5

95

0,23

LB 60/150

145

0,34

LB 60/200

195

0,46

З'єднувальна

сталева стрічка, що складається

 

RBW100/0,7

0,7

25 м

13,74

RBW200/0,7

27,48

Зв'язкова

сталева стрічка

RW 40/0,7

0,7

25 м

5,50

Таблиця 5.

Номенклатура опорних кутових профілів для листів обшивки ГКЛ для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Кутова стійка

LW 60

0,7

1000-4000

0,82

Опорна пластина

ВР 50

2,5

50

0,05

Таблиця 6.

Номенклатура профілів обрешітки для зовнішньої обшивки ГКЛ  для виготовлення ЛСТК

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Товщина, мм

Довжина, мм

Маса, 1 п.м, кг

1

2

3

4

5

6

Вентиляційний профіль

WLР 50/50/30

0,7

1000-4000

0,72

Таблиця 7.

Номенклатура профілів для каркасів системи КНАУФ для внутрішніх приміщень з використанням плит КНАУФ і плит AQUAPANEL® Indoor [7].

Найменування

Загальний вигляд

Марка

Довжина, м

Маса, кг/п.м.

Сфера застосування

Профіль напрямний

UW 50/40

2,57; 3,0; 4,0; 4,5

0,61

Напрямні профілі каркаса

перегородок і облицювань

стін

UW 75/40

0,73

UW 100/40

0,85

Профіль стійковий

СW 50/50

2,57; 3,0; 4,0; 4,5

0,73

Стійки каркаса перегородок і облицювань стін

СW 75/50

0,85

СW 100/50

0,97

Профіль стельовий

СD 60/27

2,57; 3,0; 4,0; 4,5

0,6

Каркас підвісних стель і

облицювань стін

Профіль напрямний

UD 28/27

2,57; 3,0; 4,0; 4,5

0,4

Каркас підвісної стелі і

облицювань стін

Примітка. В марках профілів перше число позначає ширину профілю, друге – висоту.

Викладач:

Питання 3. Вимоги до каркасів.

Монтаж каркасів слід виконувати з неодмінним дотриманням таких умов [9]:

- каркас має бути достатньо жорстким і міцним, що визначає відстані, з одного боку, між точками його кріплення до несучих конструкцій будинку, а з іншого боку – між основними та несучими елементами;

-  елементи каркасу мають бути недеформованими й рівними (погнуті металеві елементи непридатні для використання в каркасі), дерев’яні бруски (рейки) не можна виготовляти з косошарої деревини або застосовувати з ослабленням їх перерізів, дерев’яні елементи каркаса повинні мати достатні розміри для забезпечення мінімальної ширини обпирання на них обшивки плит;

- якщо планується підвішування до каркасів устаткування, меблів, світильників, вони мають бути посилені допоміжними елементами, спареними профілями стійок з належною орієнтацією між собою.

VІ. Закріплення нового матеріалу (10 хв.):

Викладач: Щоб перевірити, як ви засвоїли сьогоднішній матеріал, пропоную вам виконати:

- Технічний диктант (додаток 3) (слайд №15).

(учні на виданих листках-завданнях записують відповідь словами термінів, а потім проводимо взаємоперевірку, правильні відповіді зображенні на екрані (слайд №16))

- Різнорівневе тестове завдання  (додаток 4).

(Учням роздаються тестові-завдання, на які вони відповідають, а потім обмінюються і перевіряють один одного. Правильні відповіді див. (Слайд №17) Підбиття підсумків роботи учнів)

VII. Підведення підсумків уроку. Оцінка навчальної діяльності учнів на уроці (2 хв.):

- Підведення підсумків роботи за урок (Слайд №18)

- Визначення найкращих учнів на уроці, зупинитись на допущених загальних помил­ках, вказати на причини і способи їх усунення.

- Повідомлення оцінок учням.

- Рефлексія (Слайд №19):

Що нового дізнались на уроці?

Які теоретичні знання удосконалили на уроці?

Де можна використати набуті знання та вміння?

VIIІ. Повідомлення домашнього завдання (1 хв.):

1. Вивчити конспект (Слайд №20).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

Додаток 1.

Картка завдання

Оцінювання: 0,4 балів за 1 правильну відповідь.

Питання для самоконтролю:

Самооцінка

1. Каркасно-обшивні огороджувальні конструкції застосовуються у будинках якого призначення?

 

Ваша відповідь: ______________________________________

 

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (3).png

Перевір себе!

2. З якого матеріалу виготовляють профілі для складання каркаса малоповерхових будинків?

 

Ваша відповідь: ______________________________________

 

 

 

 

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (4).png

Перевір себе!

3. Каркасно-обшивні стіни   і  перегородки   малоповерхових будинків складаються з: 

 

Ваша відповідь: ______________________________________

 

 

C:\Users\панда\Downloads\qrcode.png

Перевір себе!

4. Для зовнішньої обшивки стін малоповерхових будинків використовують?

 

Ваша відповідь: ______________________________________

 

 

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (1).png

Перевір себе!

5. Для внутрішньої обшивки стін малоповерхових будинків використовують?

 

Ваша відповідь: ______________________________________

 

 

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (2).png

Перевір себе!

 

 

Додаток 2.

Опорний конспект до уроку.

 Ментальна карта

 

------ (4).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3.

Для учнів з середнім рівнем навчальних досягнень

Технічний диктант

Завдання: заповніть пропуски. Оцінювання: 0,2 балів за 1 правильну відповідь

Тема: «Металеві каркаси»

Каркаси становить собою __________ або ________ (просторову) конструкцію з шарнірним або жорстким з'єднанням елементів.

За матеріалом каркаси можуть бути: ________ і __________.

За розташуванням елементів вони бувають ___________ (усі елементи розташовані в одній площині й на одному рівні) ___________ - розташовані у двох площинах.

Каркас складається із ________та ________ елементів.

Основні елементи кріпляться до ____________ будівлі.

Несучі елементи кріпляться до ____________.

До несучих елементів кріпляться елементи обшивки ____________________________.

За _______________ каркаси комплексних систем КНАУФ поділяються на стінові, пристінні, перегородкові та стельові.

__________ каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки із зовнішньої і внутрішньої сторони.

Перегородкові каркаси - до каркасу кріпляться ____________ з обох сторін.

Пристінні та стельові каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки з _________ боку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для учнів з середнім рівнем навчальних досягнень

Технічний диктант

 (для викладача)

Завдання: заповніть пропуски. Оцінювання: 0,2 балів за 1 правильну відповідь

Тема: «Металеві каркаси»

Каркаси становить собою __________ (плоску) або ________ (об'ємну) (просторову) конструкцію з шарнірним або жорстким з'єднанням елементів.

За матеріалом каркаси можуть бути: ________ (металеві) і __________ (дерев'яні).

За розташуванням елементів вони бувають ___________(однорівневими) (усі елементи розташовані в одній площині й на одному рівні) ___________(дворівневими) - розташовані у двох площинах.

Каркас складається із ________ (несних) та ________(основних) елементів.

Основні елементи кріпляться до ____________ (несучої основи (стіни, стелі)) будівлі.

Несучі елементи кріпляться до ____________(основних).

До несучих елементів кріпляться елементи обшивки _________________________ (плити Аквапанелі, ГКП, ГВП).

За _______________ (призначенням) каркаси комплексних систем КНАУФ поділяються на стінові, пристінні, перегородкові та стельові.

__________ (стінові) каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки із зовнішньої і внутрішньої сторони.

Перегородкові каркаси - до каркасу кріпляться ____________ (плити обшивки) з обох сторін.

Пристінні та стельові каркаси - до каркасу кріпляться плити обшивки з ________ (одного) боку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4.

Для учнів з високим рівнем навчальних досягнень

Різнорівневе тестове завдання.

І. Рівень. Вибрати одну правильну відповідь.

Оцінювання: 0,5 балів за 1 правильну відповідь.

1. Які марки профілів призначені для улаштування верхніх і нижніх напрямних для зовнішніх каркасно-обшивних стін?

а) 100 Т60Р, 150 Т60Р, 200 Т60Р;

в) LW 50/100, LW 50/150, LW 50/200;

б) 100 SP, 150 SP, 200 SP;

г) LB 60/100, LB 60/150, LB 60/200

2. Які марки профілів використовують, як стійки для зовнішніх каркасно-обшивних стін?

а) 100 Т60Р, 150 Т60Р, 200 Т60Р;

в) 100 SP, 150 SP, 200 SP;

б) LW 50/100, LW 50/150, LW 50/200;

г) LB 60/100, LB 60/150, LB 60/200

3. Профіль марки WZ 25 - застосовують в зовнішніх каркасно-обшивних стінах як?

а) напрямний профіль каркаса стін;

в) обрешітка для зовнішньої обшивки;

б) стійка каркаса стін;

г) з'єднувальний елемент

4. Якої довжини застосовують  верхні і нижні напрямні профіль в зовнішніх каркасно-обшивних стінах?

а) 1000-8000 мм;

в) 500-4000 мм;

б) 500-8000 мм;

г) 1000-4000 мм.

ІІ. Рівень. Встановити відповідність

Оцінювання: 0,75 балів за 1 правильну відповідь.

 5. Номенклатура профілів за призначенням?

1.

А

Z профіль

2.

Б

Кутовий профіль

3.

В

Профіль стійковий

4.

Г

Напрямний профіль

6. Розшифрувати - марку профілю?

1.

А

100 SP

2.

Б

WZ 25

3.

В

LW 50/100

4.

Г

100 T60P

7. Призначення профілю?

1.

А

Напрямний профіль для каркаса підвісної стелі і облицювань стін

 

2.

Б

Профіль стельовий для каркаса підвісних стель і

облицювань стін

3.

В

Профіль стійковий для каркаса перегородок і облицювань стін

4.

Г

Напрямний профіль для каркаса перегородок і облицювань стін

8. Розшифрувати - марку профілю?

1.

А

СD 60/27

2.

Б

UW 50/40

3.

В

UD 28/27

4.

Г

СW 50/50

ІІІ. Рівень. Дайте відповідь.

Оцінювання: 1 бал за 1 правильну відповідь.

9. Які профілі застосовуються при улаштуванні зовнішніх каркасно-обшивних стінах?

_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

10. Які профілі застосовуються для улаштування каркасу у внутрішніх приміщеннях будинків?

__________________________________________________________________________­­­­_____
_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

             Правильна відповідь:

І. Рівень.

ІІ. Рівень.

ІІІ. Рівень.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

А

В

В

Б

1

Г

1

Г

1

Г

1

Б

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (5).png

C:\Users\панда\Downloads\qrcode (6).png

2

В

2

А

2

В

2

Г

3

А

3

Б

3

Б

3

А

4

Б

4

В

4

А

4

В

 

Висновки

Даний урок було проведено, як урок вивчення нового матеріалу.

Застосування  Mind Map (ментальна карта) при вивченні нового матеріалу - це інструмент, який підвищує процес навчання, стимулює ментальні процеси мозку, покращує запам'ятовування, розвиває асоціативне, образне, піктографічне, критичне мислення.

Умовою високого рівня пізнавальної активності є глибоке розуміння навчального матеріалу, свідоме виконання дій, високий рівень самостійності, усвідомлення необхідності вивчення навчального матеріалу, виконання завдань високої складності, а також використання мобільних додатків.

Використання мобільних додатків – це не примха моди, а ефективний засіб навчання.

• в учнів з'являється можливість глибше освоїти взаємодію з технікою для освоєння професії;

• підвищується ефективність викладання навчального матеріалу;

• дає можливість вдосконалити структуру кожного уроку по - різному;

• підвищує мотивацію учнів до навчальної діяльності;

• відбувається активізація діяльності учнів;

• підвищує якість знань учнів;

• забезпечує засвоєння обов’язкового мінімуму знань та вмінь;

• виділяє здібних учнів для розвитку творчих здібностей;

• сприяє формуванню творчо – розвиненої людини, здібної до самореалізації.

    Отже, застосування наукової літератури, схем, Mind Map (ментальна карта), таблиць, мультимедіа, тестів, практичних завдань, які розроблені для навчання за технологіями Кнауф.

Має величезне значення для засвоєння нового матеріалу, розвитку образного мислення, сприяє розкриттю індивідуальних, пізнавальних і творчих здібностей, допомагає самовизначитись та самореалізуватись, створює базу для нових видів діяльності.

 

 

Перелік використаної літератури:

1. СП(ПТ)О 7129. F. 43.39-2017 Державний стандарт професійно-технічної освіти. Професія: Монтажник гіпсокартонних конструкцій. Код: 7129

2. Сухе будівництво малоповерхових швидкоспоруджуваних житлових будинків : Посібник для навчальних закладів будівельного профілю / І. В. Ципріанович, О. Ю. Старченко, Д. В. Гулін, С. В. Клименко, Т. Є. Остапченко. – К. : ТОВ «Видавнича майстерня 2009», 2018. 600 с.

3. Старченко О.Ю., Гулін Д.В. Технології сухого будівництва. Київ, 2005 3.І.В.Ціпранович, О.Ю.Старченко Комплектні системи сухого будівництва. Київ ВАТ «Майстри», 2009.

4. С.І.Заславська, О.П.Ситников, Т.Є.Остапченко Монтаж каркарсно-обшивних конструкцій (Інтегрований курс модульного навчання І, ІІ, ІІІ частини) – Донецьк, 2010.

5. Гамм Хайнер. Современная отделка помещений с использованием комплектных систем Кнауф / М.: РиФ «Стройматериалы». – 92 с.

6. Каркасно-обшивные наружные стены с каркасом из профилей Сталдом® с применением листовых материалов КНАУФ для многоэтажных зданий различного назначения с несущим каркасом : материалы для проектирования и чертежи узлов. Шифр 11.04/2009 – М. : Сталдом, 2009. – 46 с.

7. Комплектные системы КНАУФ. Конструкции с применением армированных цементно-минеральных плит Аквапанель® Внутренняя. Вып. 1. Материалы для проектирования и рабочие чертежи узлов. Шифр М24. 03/2007. М. : ОАО ЦНИИПРОМЗДАНИЙ. – 2007, 94 с.

8. Наружные стены с каркасом из термопрофилей Сталдом® с наружной обшивкой из цементно-минеральных плит Аквапанель® Наружная для малоэтажных зданий различного назначения. Материалы для проектирования и рабочие чертежи узлов. КС 10.03/2008. – М. : ООО "Талдом-Профиль", 2008. – 53 с.

9. Циприанович И. В., Старченко А. Ю. Комплектные системы сухого строительства. Учебник для подготовки специалистов строительных специальностей. – К. : Мастера, 1999, – 182 с.

10. Ципріанович І. В., Старченко А. Ю. Комплектні системи сухого будівництва : навчальний посібник / І. В. Ципріанович. – 2-е вид. – К. : Майстри, 2009. – 416 с.

https://file.knauf.ua

docx
Додано
30 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку