Урок націлений на узагальнення теми "Мій робочий день" (мікс лексичних та граматичниї вправ та вправи на розвиток навичок аудіюввання).
Цілі:
Освітні:
Розвиток навчально-організаційних і спеціальних вмінь та навичок
Розвиток творчих здібностей учнів
Практичні:
Удосконалення навичок вимови шляхом роботи зі скоромовками
Формування навичок аудіювання (вилучення інформації з прослуханого тексту)
Удосконалення граматичних навичок (відмінювання неправильних дієслів)
Удосконалення лексичних навичок (використання у мові ЛО з теми «Розпорядок дня» та «Мій робочий день»)
Розвиваючі:
Формування пізнавальної активності учнів
Використання методів активного розвиваючого навчання
Розвиток уяви
Розвиток навичок роботи в групі
Виховні:
Формування позитивного режиму роботи в парах та групах
Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови
Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть складати звязне усне та письмове висловлювання за поданою темою.
Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, плакат для виконання колективного проекту
Херсонська спеціалізована І – ІІІ ступенів школа № 54 з поглибленим
вивченням іспанської та інших іноземних мов
Херсонської міської ради
Матеріали до фестивалю педагогічної майстерності з теми
«Формування культури усного та писемного мовлення
на різних етапах вивчення іноземних мов як важливий фактор готовності учнів до взаємодії із соціумом
в умовах європейської інтеграції»
Урок іспанської мови в 6-А класі з теми:
«Мій робочий день»
Вчитель іспанської мови,
Спеціаліст
Михайленко В.С.
2017/2018 навчальний рік
Тема: Мій робочий день (Mi día de trabajo)
Цілі:
Освітні:
Практичні:
Розвиваючі:
Виховні:
Очікуваний результат: На кінець уроку учні вмітимуть складати звязне усне та письмове висловлювання за поданою темою.
Обладнання: презентація PowerPoint; роздатковий матеріал, аудіозапис, плакат для виконання колективного проекту
Схематичний план уроку
І |
Початок уроку |
хв |
|
1 |
Організаційний момент |
2 |
|
2 |
Мовленнєва розминка |
3 |
|
ІІ |
Основна частина уроку |
|
|
3 |
Перевірка домашнього завдання |
6 |
|
4 |
Лексико-граматична розминка |
8 |
|
5 |
Груповий проект |
8 |
|
6 |
Формування навичок аудіювання |
8 |
|
7 |
Удосконалення граматичних навичок |
5 |
|
ІІІ |
Заключна частина уроку |
|
|
8 |
Повідомлення домашнього завдання |
2 |
|
9 |
Підбиття підсумків |
3 |
|
Хід уроку
Етап. Мета. Прийом. |
Зміст |
Етап 1. Організація класу. Мета: оголошення теми, цілей уроку. Прийом: вступне слово вчителя.
|
M.: ¡Buenos dias! Al.: ¡Buenos dias, maestro! M.: ¡Sentaos! ¿ Quién falta hoy? Al.:.......... М.:Hoy día vamos a seguir trabajando con el léxico de nuestro tema “Mi día de trabajo”, escuchar la historia de Roberto, vamos a jugar un poco y además tengo una sorpresa para vosotros – vamos a hacer juntos un proyecto grande. |
Етап 2. Мовленнєва розминка. Мета: Прийом: Розвивати навички вимови звуків [s] і [θ].
Прийом: хоровое повторення.
|
M.: Vamos a hacer gimnasia para nuestras lenguas. Repasamos nuestro trabalengua. Primero lo pronuncio yo, después lo pronunciamos a corо. Prestamos atención a los sonidos [s] y [θ].
El cielo de octubre suele ser azul. |
Етап 3. Перевірка домашнього завдання Мета: перевірити правильність виконання домашнього завдання.
|
M.: Ahora vamos a ver vuestra tarea de casa. |
Етап 4. Лексико-граматична розминка Мета: удосконалення граматичних та лексичних навичок Прийом: виконання лексико-граматичних вправ
|
M.: Vamos a hacer gimnasia para nuestras cabezas y conjugar los verbos. - Игра с мячом ¡A conjugar! (відмінювання неправильних дієслів) Despertarse temprano Poner la mesa Salir de casa
|
Етап 5. Груповий проект Мета: вчити учнів розуміти основний зміст тексту, повторити використання раніше вивчених ЛО Прийом: робота з дидактичним матеріалом
|
M.: Hoy tengo una sorpresa para vosotros. Juntos vamos a hacer un proyecto grande. El proyecto se llama “Mi día de trabajo”. A cada uno de vosotros yo doy una tarjeta – es una parte del texto grande. Pero en el texto faltan palabras y terminaciones. Os doy 2 minutos para escribir esas palabras.
Alumnos: учні самостійно виконують роботу (заповнюють пропуски у картках). По черзі читають уривки відновленого тексту з карток. Всією групою відновлюють порядок, у якому повинні бути розташовані картки и приклеюють їх на полотно проекту.
|
Етап 6. Формування навиків аудіювання Мета: вчити учнів сприймати усне мовлення Прийом: активне слухання, виконання завдання
|
М.: Vamos a escucha la historia de Roberto. El chico cuenta que hace durante el día. En las tarjetas tenéis unas frases en la primera columna y las columnas «por la mañana», «por la tarde» y «por la noche». Vosotros tenéis que marcar CUANDO Roberto hace algunas cosas. Vais a escuchar la audición 2 veces. Primero vamos a leer las frases de la primera columna para ver si todo está claro. |
Етап 7. Удосконалення граматичних навичок Мета: удосконалення граматичних навичок Прийом: виконання практичних вправ
|
M.: Vamos a repasar, cuando nosotros usamos el verbo ESTAR. А: учні читають у ролях маленькі діалоги. Відповідають, що дієслово ESTAR використовується, коли говорять про стан людини і її місцезнаходження.
М.: En la pantalla hay unas frases. Vuestra tarea es llenar las frases con la forma necesaria del verbo. Todos escuchan atentamente a sus compañeros de clase y corrigen las faltas. P: Ahora cada uno tiene su propio trabajo. Os doy las tarjetas con la tarea y tenéis tres minutos para cumplirla. |
Етап 8. Повіомлення домашнього завдання |
Р. 36 ej. 9 |
Етап 9. Підбиття підсумків |
Muchísimas gracias por el trabajo, chicos. La clase que viene vamos a seguir trabajando. Y ahora – a descansar. |
ДОДАТКИ
ANEXO 1
Proyecto “Mi día de trabajo”
De ______________ a sábado yo estudi___, por eso me despierto temprano. Cada mañana yo _____________ gimnasia y después voy al cuarto de ____________. En el baño yo _____ lavo con _____________ fría, me li_________o los dientes, tom____ la d__________a y me seco ______ la toalla limpia.
Después del baño regres____ a mi habi__________n, me ________________ con el peine, me p______go el uniforme y voy a la cocina.
En la co_________a yo pongo la m________ y mi mamá pre___________ el desayuno. Después llega mi papá y nosotros d__________________s juntos.
Yo des______________ bocadillos con _______ón y qu________ y tom____ té con azúcar y con ____________.Después del desayuno me despid___ de mis padres, s____________o de casa y __________ al colegio.
Por la __________________ yo estudi____ y mis padres tr___________jan. En el colegio yo ap________do español y ruso, _________ libros, canto ________________ infantiles, contesto a las _____________________ de las maestras.
Durante los recreos mis compañeros de _____________ y yo corr__________, salt__________, mira__________ por la ve________________, j___gamos, descans____________ y come______.
Después de las clases mis amigos y yo p______________os en el patio del ________________. Me gust____ mucho saltar a la ________________ . Después nosotros juntos regres_________ a casa del colegio.
Por la n__________e mis padres regres_____ del trabajo. Nosotros juntos prepar__________ la cena, pon_________ la mesa, comemos y habl________. Después de la cena mis padres descans___________ y mir_______ la tele, y mi hermana y yo leem_______ cuentos de animales. Después todos vamos a la cama.
Transcripción de la audición
¡Hola! Me llamo Roberto. Studio en el colegio y me gusta mucho estudiar. Yo studio de lunes a sábado. Llego a la escuela por la mañana y salgo sólo por la tarde. Después de las clases paseo con mis amigos en el patio del colegio. Nosotros corremos, saltamos, en invierno jugamos a las bolas de nieve y en verano saltamos a la comba. Después juntos regresamos a casa. En casa mi abuela prepara la comida y yo pongo la mesa. Después de comer yo miro las películas animadas y hago los deberes. Por la noche mis padres regresan del trabajo y nosotros cenamos juntos. Luego yo leo un poco y me acuesto temprano.
Ejercicio de repaso del verbo ESTAR.
- Yo ________________ en el colegio y estudio, aprendo muchas cosas interesantes.
ANEXO 3 – Fichas fotocopiables
NOMBRE______________________________________
|
Por la mañana |
Por la tarde |
Por la noche |
Roberto sale del colegio |
|
|
|
Roberto pone la mesa |
|
|
|
El chico mira las películas animadas |
|
|
|
Los padres de Roberto regresan del trabajo |
|
|
|
Roberto llega al colegio |
|
|
|
Roberto se acuesta temprano |
|
|
|
Roberto y sus amigos regresan a casa |
|
|
|
La abuela prepara la comida |
|
|
|
El chico pasea con sus amigos |
|
|
|