Календарно-тематичне планування з іспанської мови для 6 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з іспансько мови для 6 класу на 2019 / 2020 н. р.( ІІ семестр) Складено до підручника: Редько В.Г., Береславська В.І. Іспанська мова (2-й рік навчання): підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – Київ : Генеза, 2017, згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

КЗ «Глинське НВО»

 

 «ПОГОДЖЕНО»:           «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Заступник директора з НВР          ДИРЕКТОР

____________________________          ______________________________

(ПІБ)             (ПІБ)

_______________________________                            _________________________________

           (підпис)                       (підпис)

« ____ » ________________ 20____ р.         « _____ » __________________ 20___ р.

 

 

Розглянуто на засіданні МО  _________________________________

___________________________________________________________________

Протокол № ______ від « _____ » ______________ 20_____ р.

Голова  МО  _________________________________

  (ПІБ, підпис)

 

Календарно-тематичне планування 

з іспанської мови

для 6 класу

на 2019 / 2020 н. р.

( ІІ семестр)

вчителя іспанської мови

Любезної Ірини Василівни

 

 

Складено до підручника: Редько В.Г., Береславська В.І. Іспанська мова (2-й рік навчання): підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – Київ : Генеза, 2017, згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

 

 

 (2 години на тиждень, 70 годин)

 

Тема

уроку

Лінгвістичні компетентності

Мовленнєві компетентності

Домашнє завдання

лексична

фонетична,

граматична

аудіювання,

читання

говоріння

письмо

ДРУГИЙ       СЕМЕСТР

Мовленнєва функція: Особистісна     Тематика ситуативного спілкування: « Відпочинок і дозвілля»

1

Дозвілля та захоплення

Pillar, cazar, el tiempo de ocio, el tiempo libre, jugar al escondite, jugar al ratón y el gato, saltar a la comba, columpiarse, el columpio, el balancín, el tobogán, deslizarse por el tobogán, el arenero,escantar, el castillo, ¡Fantastico!

Futuro imperfect

ej. 7, p.86

ej. 1-3,

p. 84, 85,

 

 

ej. 4, 5, 6, p.85

ej.9, p.86

 

ej. 8, p.86

 

Deberes de casa p.8 6

 

2

 

Вихідні

El parque acuático, el parque de atracciones (las montañas rusas), el espectáculo al aire libre, para todos los gustos, asistir a, recorrer, ei tren de vapor, aburrirse

Futuro imperfecto

Відмінювання займенникових (зворотних дієслів)

ej.6, p.89

 

ej. 2, 4,  p.8,

ej.7,8, p.89

 

 

ej. 1, p.87, ej.3, 5, p.88

ej.7, p.89

 

 

ej.6, p.89

 

Deberes de casa p. 89

 

3

Захоплення

La cámara digital, coger, el (la) arte, los bailes latinos, estar en buena forma física, por supuesto

ej.2,3 p. 90,

Ser aficionado a захоплюватися (чимось)

ej.4, p. 91

ej.5, p. 91, 92

 

ej. 1, p.90 ej.

ej. 6, 7 p. 92

 

Deberes de casa p.92

4

Колекції

Conocer, los diferentes objetos, ei sello, aparecer, a través de, la mariposa, el invento técnico,el imán, muy de moda, el recuerdo, de donde vienen, la colección, el coleccionista, el coleccionismo, coleccionar

ej. 2, p.93

ej.5, p.95

ej. 3, p.94,

 

ej 1, p.93, ej. 4, p.94,ej.5, 6, p.95, ej.8, p.95

ej. 7, p. 95

 

Deberes de casa p.95

5

Виготовлені вручну речі

Hecho (a) a mano; el aeromodelismo, el modelismo naval, diseñar, proyectar, construir, tener paciencia (talento), precioso (a)

ej. 2, 3 p.96, ej.8, p. 98

Hay que + infinitivo необхідно, потрібно, треба

ej.4, p.97, ej.7, 9,  p.98

ej.5, p.97,

 

Розпитування однокласника про захоплення колекціонуванням.

ej.1, p.96, ej.6, p.98, ej.10, p.98

 

Deberes de casa p.98

6

Ласкаво просимо до цирку!

Correr, salir, venir, entrar, salir corriendo, venir corriendo, la función (de circo), la bola, se visten de, la arena, el domador, bajo la cúpula, saludar, balancearse, no cae, me sienta

ej.2, p.99

 

 

,ej. 3, 4 p.100

Розпитування про захоплення рукоділлям.

ej.1, p.99, ej.5,6, 7 p.101

 

 

 

Deberes de casa p.101

7

Захоплення моїх родичів. Тест

ej.1, p.102

ej.2, 3, p.102

 

ej.5, 6,p. 103

 

ej. 4,p. 102

 

ej.7,  p.103

 

 

Мовленнєва функція: Особистісна     Тематика ситуативного спілкування : «Природа»

8 (1)

Йде весна

Encantador (a), la mañanita, el ruiseñor, se alegra, de variadas sedas, muy poco les cuesta, los tulipanes, las margaritas, los lirios, los narcisos, las violetas, las amapolas,aparecer, la nevadilla, el bosque, se ven, cubrir,despertarse, vuelven, el nido, florecer, la abeja, vuelan, orgulloso (a)

ej.2, p. 104, ej.5, p. 105

 

 

Питальні займенники

ej.6, p. 106

 

ej.1, p. 104

ej.7, p. 106

 

ej.3, 4 p. 105, ej.8,9, p. 106

 

 

Deberes de casa p.106

9 (2)

Веселе літо

La entrega de notas, quemar como un brasero,llevar,la sombrilla, las gafas de sol, el sombrero, bucear, las aletas, ir de camping, la tienda de campaña, el mosquito, el spray anti’mosquitos, picar. ¡Cuidado! Bien, decidido.

, ej.2, p.107, , ej.6, p.109

 

 

 

, ej.4,  p.108

 

Складання діалогів про улюблену погоду

ej.1 p. 107, ej.3, p.107, , ej.5, 9 p.109

 

 

ej.7, 8 p.109

Deberes de casa p.109

10

(3)

Дощова осінь

La lluvia,llover,llueve, llueve a cántaros, va a llover, está lloviendo, ei día (el mes) lluvioso, las hortilizas, el huerto, copioso (a),intenso (a), el granjero, rico (a), la cosecha, oloroso (a), El meionar, madurar, tener prisa

ej.4, p.110, ej.5, 6, p.111

tan+прикметник (прислівник) – такий, так, настільки

ej.9, p.112

ej.2, p. 110, ej.7, p.111, ej.8, p.112

 

Складання діалогів про літні канікули.

ej.1, 3, p.110, ej.10, p.112

ej.9, p.112

Deberes de casa p.112

11

(4)

Дуже холодна зима

Se va, el Don, debe de ser, me ha saplicado, se pierden, nieva, está nevado, hiela, está helando, helado (a), la estación de esquí, estar triste, soñar (con), el equipo de esquí, se ofrecen, alquilar.  ¿De veras?

ej.4, p.114

Умовні речення

ej.7, p.115

ej.1, p. 113, ej.3, p.113,

 

ej.2 p.113, ej.5, p.114, ej.6, p.115

ej. 8,  p.115
 

Deberes de casa p.115

12

(5)

Пори року Іспаноамерики

La estación lluviosa, la estación seca, excepto, el Hemisferio Sur, comprender, atravesar, atraviesan, la zona, el guanaco, la luna, proteger, el poncho, la vestimenta, calentar, calienta

ej.6, p. 117

 

ej.3,4,  p. 117, ej.7, p. 118

Складання діалогів про улюблену пору року. Складання діалогів про літні канікули.

ej.1, 2,  p. 116, ej.5, p. 117, ej.7, 9, p. 118

 

ej. 8,  p.118

 

Deberes de casa p.118

13 (6)

Дві гордовиті квітки

Gracias a, a su lado,el pétalo, pelearse, la lagartija, tomar el sol, ei grito, finalmente, contar, se posan, de repente, oír, oyen, el ruido, extraño (a), comérselas, cómete, picar, desde entonces. ¡Que suerte!

Прикметники mas, mucho, menos

ej.2, p. 119

 

ej.3, p. 119, ej.4, p. 121

Складання діалогів про погоду сьогодні.

ej.1, p. 119, ej.5, 6,7, p. 121

 

Deberes de casa p.121

14

(7)

Природа

Test de resumen

ej.1, p. 122

ej.2, 3, p. 122

 

ej.5, 6, 7, p. 122

ej.4, p. 122

Deberes de casa

ej. 8,  p.123

 

Мовленнєва функція: Публічна   Тематика ситуативного спілкування : «Іспанія та Україна.»

15 (1)

Іспанія – європейська країна

La mujer, la preferida, el cravel, olvidar, europeo, el Reino de España, la población, el habitante, la comunidad autónoma, está organizado, la lengua oficial, el estado, el catalan, el gallego, el vasco (el euskera), por población.

 

Los numerals cardinals y ordinales

ej.3, 4, p.125

ej.1, p. 124

ej.2, p.124

ej.6, p.126

ej.7, 8, p.126

ej.5,  p.126

Deberes de casa p.126

 

16 (2)

Мадрид – столиця Іспанії.

La capital, las colinas, el lugar de descanso, el lugar de interés, el (la) madrileño (a)

Encontrarse – бути, знаходитися, розташовуватися, відмінювання в Presente

ej.5, p.129, ej.7, p.129

ej.2, p. 127, ej.3,4,  p.128

ej.1, p.127

ej.6, 9, p.129

ej.8, p.129

Deberes de casa p.129

17 (3)

Міста Іспанії

Ei edificio, antiguo (a), la paimera, ser famoso (a) por, ala sombra

ej.4, p.131, ej.7, p.132

 

 

ej.2,3, p. 130, ej.5, 6, p.131, ej.8, p.132

 

 

ej.1, 3 p.130, ej.6, p.131,

ej.9,10 , p.132

 

 

 

Deberes de casa p.132

18

(4)

Україна – європейська країна.

Europa, el ruso, el polaco, el húngaro, el tátaro, el Día de la Independencia, el Día de la Constitución, el Día de laMujer, el Día de la Victoria

Читання дат.

Неозначені артиклі un, una, unos, unas

ej.6, p.135

ej.2, p.133, ej.3, p.134

ej.1, p.133, ej.4, p.134, ej.5,7,8,  p.135

 

Deberes de casa p.135

19 (5)

Київ – столиця України.

La parte, cuenta con, estar situado (a), la catedral, el monasterio, el (la) kyivita

Означені артиклі el, la

ej.3, p.136, ej.4, p.137

ej.2, p.136, ej.5, p.137

ej.1, p.136, ej.5, 6,  p.137, ej.7,9, 10,  p.138

ej.8, p.138

Deberes de casa p.138

20 (6)

Моє рідне місто.

Natal, más de, la región, funcionaba, practicar, participar, etnográfico, agradable, por correo electónico, atraer

Коли не вживається артикль

ej.2, p.139, ej.4, 5, p.139

ej.6, 7,

 p. 140, ej.8,

 p. 141

ej.1, p.139, ej.3, p.139,

ej.9, p.141

ej.10, p.141

Deberes de casa p.141

21 (7)

Іспанія і Україна

Test de resumen

ej.2 p.142

ej.3, 4, 5, p.142

 

ej.6 p.143

ej.1,  p.142

ej. 7, p. 143

Мовленнєва функція: Публічна   Тематика ситуативного спілкування : « Свята та традиції»

22 (1)

Карнавали

Píntate la cara, ponte el antifaz, los romanos, el mago, famoso (a), durante, la alegría, llenar, oirse, el disfraz (disfracez), incluir, la agrupación musical, los fuegos artificiales, la eleccioón, la Diosa, la carroza, el bailador, la conga, la estrella

Ej.7, p. 146

 

Presente del verbo incluir.

Неозначений прикметник cualquier (будь-який, який-небудь, який завгодно, усякий)

Ej.4, p. 144, Ej.6, p. 145, Ej.9, p. 146

Ej.1, p. 144

Ej.2, 3,  p. 144, Ej.5, p. 145, Ej.8, 10,11, p. 146

 

Deberes de casa p.146

23 (2)

Яка розвага!

Hombre, a ver, de acuerdo, chatear, la noticia, infaltil, te vistas, además¡Vaya! ¡Qué envidia me das! ¡ Que te diviertas bien!

Ej.2,3,  p. 147

Прийменник de

Ej.7, p. 149

Ej.4, p. 147, Ej.5, p. 148

Ej.1, p. 147, Ej.5, p. 148, Ej.6, 8, p. 149

 

Deberes de casa p.149

24 (3)

Літні свята

El solsticio (de verano), la hoguuera, el barrio, encender (se), la medianoche, por encima de, se dejan, las patatas asadas, la corona de flores, prever, la suerte

Ej.5, p. 151

Прикметник cada,

Ej.2, p. 150, Ej.6, p. 151

ej.3, p. 150, Ej.8, p. 152

Ej.1, p. 150, Ej.4, p. 151, Ej.7, p. 152

 

Deberes de casa p.152

 

25 (4)

Національні традиції

El villancicio, alrededor, el astro, esparcir, brilla anunciando, la estrella de paz, ha amanecido,, hacer el pan de Pascua, la procesión religiosa, ei honor, reunir (se), la campanada, intercambiar, el plato, navideño (a), el belén, el pesebre, el deseo, la Noche Santa, la cena Santa, la Pascua, la Semana Santa, Jesús Cristo, el Niño Jesús, la Virgen María, la Navidad. ¡Qué emocionante! ¡Qué fascinante!

Ej.2, p. 153

Прийменник por

Ej.5, p. 155

Ej.1, p. 153, Ej.3, p. 154

Ej.4, 6,  p. 155

Ej.5, p. 155

Deberes de casa p.155

26 (5)

Звички та звичаї

El uso, la costumbre, la siesta, ir de paseo, el trato, tratarse, se trata, el desconocido, la gente mayor, el saludo, apretar, dar un beso, dentro de la casa

Ej.3, p. 156

Прийменник en

Ej.5, p. 158

Ej.2, p. 156, Ej.4, p. 157

Ej.1, p. 156, Ej.5, p. 157, Ej.7, p. 158

Ej.8, p. 158

Deberes de casa p.158

27

(6)

Волхви

El Oriente, la barba, peiirrojo (a), brillante, iluminar, la paja, sacar, el cofre, la caja, los valores, el tren de jugete, portarse, el saco, irresponsable,la responsabilidad, la puntualidad, el niño malo, la bondad

Прийменник para

Ej.2, p. 159

Ej.3, 4,  p. 159

Ej.1, p. 159, Ej.5,6,

p. 159

Ej.7, p. 161

Deberes de casa p.161

28 (7)

Свята та традиції Test de resumen

Ej.1, 4,  p. 162

Ej.2, 3, p. 162

 

Ej.5, p. 163

Ej.4, p. 162

ej.6, p. 163

29

Контроль письма

Семестровий контроль

 

30

Контроль читання

 

31

Контроль аудіювання

 

32

Контроль говоріння

 

35

Повторення вивченого матеріалу по темі «Дозвілля та захоплення»

Повторити ЛО теми

36

Повторення вивченого матеріалу по темі «Природа»

Повторити ЛО теми

37

Повторення вивченого матеріалу по темі «Іспанія таУкраїна»

Читати казки іспанською мовою

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Stepanovna Yulia
    Доброго дня. Підскажіть, будь ласка, Іриною Василівною, чи є у вас КТП на 1 семестр 2-й рік вивчення з іспанської мови
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Миронюк Лілія Олександрівна
    Велике дякую! Чи не маєте ви календарного планування на 1 семестр з іспанської мови для 6 класу? Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мозуленко Ганна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Зіміна Маргарита Русланівна
    Велике дякую за матеріал! Ірина Василівна, підкажіть будь ласка, чи не маєте ви календарного планування на 1 семестр з іспанської мови для 6 класу?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Любезна Ірина
До підручника
Іспанська мова (2-й рік навчання) 6 клас (Редько В.Г., Береславська В.І.)
Додано
11 січня 2020
Переглядів
2714
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку