Прес-конференція «Інтелектбанку»
(навчальне заняття з математики). 5 клас
Тема: Множення та ділення натуральних чисел
Мета: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Множення та ділення натуральних чисел»
Розвивальна: формувати вміння узагальнювати та робити висновки
Виховна: виховувати дисциплінованість та відповідальність.
розвивати логічне мислення, творчу активність, вміння самостійно
застосовувати набуті знання, активізувати пізнавальну діяльність;
формувати навички правильної математичної мови.
Обладнання: проектор, презентація, програмне забезпечення.
Тип уроку: узагальнення знань та вмінь
Епіграф:
«Не достатньо мати гарний розум, необхідно ще вміти його
використовувати». (відомий французький математик Р.Декарт)
Хід заняття
І. Повідомлення теми і мети заняття, мотивація навчальної діяльності.
Життя – найчарівніший дар природи, але, щоб воно приносило радість, потрібно навчатись працювати захоплено, прагнути полегшити свою працю та вдосконалити її звичайні форми.
Подивіться всі на мене.
Усміхайтеся усі!
Хто готовий до уроку (підніміть руку)
Бачу, всі ви молодці.
Сьогодні ми з вами перенесемось у зачарований науковий світ.
Так як ви вже багато знаєте та вмієте, то я пропоную провести цей урок у вигляді прес-конференції на тему «Ділення та множення натуральних чисел».
Метою нашої прес-конференції буде зібрати якомога більше інформації і фактів з цієї теми, узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички при розв’язуванні задач.
Епіграфом нашого уроку нехай стануть слова Ренне Декарта «Не достатньо мати гарний розум, необхідно ще вміти його використовувати».
Матеріали нашої прес-конференції ви можете знайти у своєму класі в classroom.
Отож, ми з вами є засновниками «Інтелектбанку». Оскільки наш банк новостворений необхідно провести реєстрацію працівників. Проведемо її у вигляді онлайн-тесту. Запрошую всіх вас перейти за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7723042 на сайт Наурок, яке ви бачите в classroom.
Отже, реєстрація пройшла успішно. А щоб потрапити в установу, спробуємо відімкнути кодовий замок.
Для цього запрошую вас у інтерактивну гру на сайті learningapps
https://learningapps.org/display?v=pc9kctyia20. Для вас пропоную скласти пазли за допомогою яких ви дізнаєтеся кодове слово. Напишіть дату створення цієї фотографії у розділ Ваша робота у classroom.
Отже, двері «Інтелектбанку» відкриті і ми можемо розпочати наш робочий день. Оскільки наш банк відкрито недавно, то не всі знаєть про роботу нашої установи. Для того, щоб привернути увагу клієнтів, запросити їх до нашого банку, ми проведемо прес-конференцію для представників засобів масової інформації.
На нашій конференції присутні кореспонденти, журналісти різних науково-популярних газет, журналів, телепередач тощо.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу (відповіді на запитання журналістів).
У газети «Банківська справа» запитання до директора банку. Поясніть, будь ласка, порядок виконання дій у виразі.
(204●402-30456:423):36-1388
А тепер знайдіть значення виразу. На виконання завдання 5 хв.
Перевірте себе.
Якщо завдання виконано правильно на полях зошита намалюйте смайлик з посмішкою і відправте мені його в чат.
2)Журнал «Знахідка».
х●18=468;
Ви помітили, що в даному рівнянні невідомий множник.
Пригадайте правило, як знайти невідомий множник.
Правильно, щоб знайти невідомий множник потрібно добуток 468 поділити на відомий множник 18.
Виконаємо цю дію.
х=468:18;
х=26;
Отже, у вас одержався результат такий як у мене.
26●18=468.
Якщо так, то не забутьте про смайлика
Якщо у вас вийшло 8, намалюйте смайлик і відправте в чат.
А може у вас інший результат?. Подивіться, де ви допустили помилку.
Перевір себе.
1728: (56-х)=36;
56-х=1728:36;
56-х=48;
х=56-48;
х=8.
Журналісти пропонують зробити перерву для опрацювання отриманої інформації та на налагодження майбутньої співпраці.
Тому зараз хвилинка відпочинку.
Потягніться, попийте водички або з’їште цукерочку.
І виконайте руханку.
Руханка……
А зараз повернемося до роботи. Настав час розв’язувати задачі.
3)Телепередача «Успішний бізнесмен».
Просить допомоги встановити вартість підприємства. Якщо вартість майна фірми складає 10 млн. грн. З них нерухомість становить 2 млн. грн., а акції – в два рази більше за нерухомість, а облігації – у три рази менше за вартість нерухомості та акцій разом.
Складемо короткий запис до задачі.
І так, чи можемо ми відразу дізнатися вартість підприємства?
Звичайно, ні. Оскільки ми не знаємо вартості акцій та облігацій підприємства.
Отже, для початку дізнаємося вартість акцій.
Для цього два млн. грн запишемо числом і помножимо на 2.
2 000 000 ● 2= 4000000 (грн)
Так ви вірно обчислили буде 4 млн. грн.
Тепер ми можемо визначити вартість облігацій. Для цього запишемо вираз
(2000000+ 4000000) : 3 = 2000000 (грн)
Визначаємо вартість підприємства
10000000-2000000-4000000-2000000= 2000000 (грн)
Відповідь: вартість підприємства становить 2 млн. грн
4) Радіопередача «Роблю сам». Пропонує самостійно розв’язати задачу.
На контенті з Ютубу починаючий блогер Дмитро заробляє 9828 грн, а на рекламі в Інстаграмі у 21 раз менше. Третю частину свої доходів витрачає на розвиток свого блогу та кишенькові витрати, а рештою коштів поповнює сімейний бюджет. Який внесок в сімейний бюджет робить Дмитро?
На виконання завдання у Вас 5 хв.
Перевіримо.
Відповідь: 6864 грн. внесок Дмитра у сімейний бюджет.
А я вам скажу, що мама Дмитра дуже задоволена. Якщо у вас внесок Дмитра 6864 грн., не забутьте намалювати смайлик і відправте в чат.
А зараз давайте підведемо підсумки нашої прес-конференції. Поставте перед собою вашу долоньку. Тримаючись за великий пальчик, скажіть, який настрій у вас зараз. Взявшись за вказівний пальчик скажіть, що вам було складно опанувати на уроці. Середній пальчик говорить вам про те, що вам сподобалося. Згадайте, що вам сподобалося. Безіменний, тримаючись за нього скажіть, що вам вдалося за цей час. І останній мізинчик – те про що ви дізнались на уроці.
На цьому наша прес-конференція підходить до кінця. Видавництво «Сторінками шкільного підручника» просить вас надіслати письмові відгуки на завдання номерів 502, 496, де вам потрібно буде розв’язати рівняння та задачу.
Для тих хто любить математику є можливість розширити сторінки шкільного підручника. Для цього складіть свою задачу по даній темі і відправте у classroom.
Давайте кожен з Вас оцінить свою роботу на уроці. Якщо на полях вашого зошита посміхається чотири смайлика, то ви встаньте і голосно скажіть «Я молодець!»
До нових зустрічей!!!