Урок на тему: "Моя іграшка. Тренування в уживанні вивчених лексичних одиниць".

Про матеріал

Розробка передбачає на меті закріпити вивчені лексичні одиниці у ігровій формі , повторити вживання фраз I have got, He/She/It has got; навчити учнів використовувати слова під час роботи з діалогом;розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається.

Перегляд файлу

Тема: Моя іграшка. Тренування в уживанні вивчених лексичних одиниць.

Мета:

  • Практична: закріпити вивчені лексичні одиниці у ігровій формі , повторити вживання фраз I have got, He/She/It has got
  • Навчальна: навчити учнів використовувати слова під час роботи з діалогом;
  • Розвиваюча: розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається;
  • Виховна: виховувати мотивацію до вивчення іноземної мови.

Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з частинами тіла.

 

Етап

Зміст уроку

Етап І. Привітання.

 

 

 

 

Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.

 

 

 

Warming-up.

T: Stand still! Good morning!

P: Good morning!

T: How are you? How are you?

P: Fine, thank you!

T:I’m glad to see you.

P: We are glad to see you, too.

 На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати галактикою. А наша галактика має назву- Milky Way -   що означає Молочний Шлях.

І перше наше завдання. Багато зіркових таємниць ще не розгадано. А ось секрети не менш загадкової літери Yy розкрити можемо й ми.

Після голосної :

WAY

PLAY

MAY

DAY

SAY

Космічний йорж повчає йорженя: «Молочний йогурт, синку, пий щодня!»

 

Етап ІІ.

Основна частина.

Прийом 2 – Закріплення нових ЛО

 

Прийом 3 – аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 4 –

читання

Прийом 5 – перегляд відеозапису

Фізкульт

Хвилинка

 

 

 

Прийом 6 –

письмо

T: Put the words into the correct orders:

  • Have, I, got, a balloon.
  • A toy, have, I, got.
  •  Hair, is her, dark.
  • Is dark, my hair.
  • Got, I, a pen, have.

 

And now, please, listen and repeat the dialogue.(Ex.1 p.88)

Look at the TV. We have  UFO with different alien. Let’s guess – who is Tom, Tori and Dan.

 

 Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read)

Head and shoulders knees and toes
Knees and toes
Head and shoulders knees and toes
Knees and toes
Ad eyes and ears
And mouth and nose
Head and shoulders knees and toes
Knees and toes

 

And now – open your copy-books and let’s do the exercises.

 

Етап ІІІ

Заключна частина

Homework

  • If you want to help to take aboard the spaceship – guess the end of the proverb: Two heads are better than (one)
  • Write your hometask. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Моя іграшка. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Мета:

  • Практична: ввести нові лексичні одиниці у ігровій формі , повторити та закріпити у діалогічному мовленні вживання фраз I have got, He/She/It has got
  • Навчальна: навчити учнів використовувати слова під час роботи з діалогом;
  • Розвиваюча: розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається;
  • Виховна: виховувати мотивацію до вивчення іноземної мови.

Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з частинами тіла.

 

Етап

Зміст уроку

Етап І. Привітання.

 

 

 

 

Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.

 

 

 

Warming-up.

T: Stand still! Good morning!

P: Good morning!

T: How are you? How are you?

P: Fine, thank you!

T:I’m glad to see you.

P: We are glad to see you, too.

 На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати галактикою. А наша галактика має назву- Milky Way -   що означає Молочний Шлях.

І перше наше завдання. Багато зіркових таємниць ще не розгадано. А ось секрети не менш загадкової літери Yy розкрити можемо й ми.

Yy після голосної:

А космічні ігуани

Щодня після чаю

В міжпланетне фризбі

На цукерки грають.

DAISY

PRETTY

SUNNY

WINDY

MILKY

Етап ІІ.

Основна частина.

Прийом 2 – Закріплення нових ЛО

 

Прийом 3 – введення нових ЛО

 

 

Прийом 4 – аудіювання

Прийом 5 – діалогічне мовлення

 

 

Прийом 5

читання

Прийом 6– перегляд відеозапису

Фізкульт

Хвилинка

 

 

 

Прийом 7

письмо

T: Put the words into the correct orders:

  • Have, I, got, a balloon.
  • A toy, have, I, got.
  •  Hair, is her, dark.
  • Is dark, my hair.
  • Got, I, a pen, have.

 

And now, please, listen and repeat the new words.(Ex.1 p.90)

An arm

a leg

a hand

feet

a toe

Listen to Smiley (Ex1, 4p.90-91)

Look at the TV. We have  UFO with different alien. Let’s guess who are they? They are kittens!

Kind kittens cook cookies

Ask somebody:

Do you have 1 mouth?

Yes,  I’ve.

Do you have 3 eyes?

No, I haven’t

 Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.5 – follow and read)

Head and shoulders knees and toes
Knees and toes
Head and shoulders knees and toes
Knees and toes
Ad eyes and ears
And mouth and nose
Head and shoulders knees and toes
Knees and toes

 

And now – open your copy-books and let’s do the exercises.

Етап ІІІ

Заключна частина

Homework

  • If you want to help to take aboard the spaceship – guess the end of the proverb: Two heads are better than (one)
  • Write your hometask. Good job! Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


WAY

PLAY

MAY

DAY

SAY


DAISY

PRETTY

SUNNY

WINDY

MILKY

 

 

 

 

 

Тема: Відгадай тварину. Опис тварин. Розвиток навичок говоріння

Мета:

  • Практична: закріпити вивчені лексичні одиниці у ігровій формі , повторити вживання фразWhat animal is this? This is a/an
  • Навчальна: навчити учнів використовувати слова під час роботи з аудіюванням;
  • Розвиваюча: розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається;
  • Виховна: виховувати любов до тварин, інтерес до їхнього життя.

Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з тваринами.

 

Етап

Зміст уроку

Етап І. Привітання.

 

 

 

 

Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.

 

 

 

Warming-up.

T: Stand still! Good morning!

P: Good morning!

T: How are you? How are you?

P: Fine, thank you!

T:I’m glad to see you.

P: We are glad to see you, too.

 На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати зоопарком. І перше наше завдання. Нас не хоче пустити пацючок, допоможіть котику його зїсти, а для цього вивчимо скоромовку:

 

Етап ІІ.

Основна частина.

Прийом 2 – Закріплення нових ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3 – аудіювання

Прийом 4 –

читання

Прийом 5 – перегляд відеозапису

Фізкульт

Хвилинка

 

Прийом 6 –

письмо

T:Let’s remember names of these animals.  Put the words into the correct orders:

And now, please, listen and repeat your hometask.(Ex.4 p.101)

Put numbers and listen to me carefully! Put “ plus” – true, or “ minus” false – if it will not right.

Tell me please: What animal is this?

 Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read)

 

 

 

And now – open your copy-books and let’s do the exercises.

 

Етап ІІІ

Заключна частина

Homework

  • If you want to help to take aboard home from the zoo – listen to GIGI Giraffe
  • Write your hometask. Good bye!

 

 

 

 

 

Тема: Дії тварин. Розвиток граматичних навичок. Вимова закінчень множини іменників.

Мета:

  • Практична: закріпити вивчені дієслова на позначення дій тварин , повторити вживання фразWhat animal is this? This is a/an;
  • Навчальна: навчити учнів використовувати слова під час роботи з аудіюванням;
  • Розвиваюча: розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається;
  • Виховна: виховувати любов до тварин, інтерес до їхнього життя.

Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з тваринами.

 

Етап

Зміст уроку

Етап І. Привітання.

 

 

 

 

Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.

 

 

 

Warming-up.

T: Stand still! Good morning!

P: Good morning!

T: How are you? How are you?

P: Fine, thank you!

T:I’m glad to see you.

P: We are glad to see you, too.

 На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати зоопарком. І перше наше завдання. Нас не хоче пустити пацючок, допоможіть котику його зїсти, а для цього вивчимо скоромовку:

 

Етап ІІ.

Основна частина.

Прийом 2 – Закріплення вивчених ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3 – Введення граматичних структур

Прийом 4 –

читання

Прийом 5 – робота з картками

Фізкульт

Хвилинка

 

Прийом 6 –

письмо

T: Let’s remember names of these animals.  Remember  verbs can and can’t by our new friends:

 

And now, please, listen and repeat your hometask.(Ex.4 p.101)

Tell me please: What animal is this? What animals are these?

This is a/an…. These are….

 Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read)

Divide into groups  and make a small dialogues:

What animal is this? What animals are these?

This is a/an…. These are….

 

And now – open your copy-books and let’s do the exercises.

 

Етап ІІІ

Заключна частина

Homework

  • If you want to help to take aboard home from the zoo – listen to GIGI Giraffe
  • Write your hometask. Good bye!

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
25 березня 2018
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку