Розробка передбачає на меті закріпити вивчені лексичні одиниці у ігровій формі , повторити вживання фраз I have got, He/She/It has got; навчити учнів використовувати слова під час роботи з діалогом;розвивати інтерес до лінгвокраїнознавчої компетенції країни, мова якої вивчається.
Тема: Моя іграшка. Тренування в уживанні вивчених лексичних одиниць.
Мета:
Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з частинами тіла.
Етап |
Зміст уроку |
Етап І. Привітання.
Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.
Warming-up. |
T: Stand still! Good morning! P: Good morning! T: How are you? How are you? P: Fine, thank you! T:I’m glad to see you. P: We are glad to see you, too. На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати галактикою. А наша галактика має назву- Milky Way - що означає Молочний Шлях. І перше наше завдання. Багато зіркових таємниць ще не розгадано. А ось секрети не менш загадкової літери Yy розкрити можемо й ми. Після голосної : WAY PLAY MAY DAY SAY Космічний йорж повчає йорженя: «Молочний йогурт, синку, пий щодня!»
|
Етап ІІ. Основна частина. Прийом 2 – Закріплення нових ЛО
Прийом 3 – аудіювання
Прийом 4 – читання Прийом 5 – перегляд відеозапису Фізкульт Хвилинка
Прийом 6 – письмо |
T: Put the words into the correct orders:
And now, please, listen and repeat the dialogue.(Ex.1 p.88) Look at the TV. We have UFO with different alien. Let’s guess – who is Tom, Tori and Dan.
Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read)
Head and shoulders knees and toes
And now – open your copy-books and let’s do the exercises.
|
Етап ІІІ Заключна частина Homework |
|
Тема: Моя іграшка. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Мета:
Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з частинами тіла.
Етап |
Зміст уроку |
Етап І. Привітання.
Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.
Warming-up. |
T: Stand still! Good morning! P: Good morning! T: How are you? How are you? P: Fine, thank you! T:I’m glad to see you. P: We are glad to see you, too. На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати галактикою. А наша галактика має назву- Milky Way - що означає Молочний Шлях. І перше наше завдання. Багато зіркових таємниць ще не розгадано. А ось секрети не менш загадкової літери Yy розкрити можемо й ми. Yy після голосної: А космічні ігуани Щодня після чаю В міжпланетне фризбі На цукерки грають. DAISY PRETTY SUNNY WINDY MILKY |
Етап ІІ. Основна частина. Прийом 2 – Закріплення нових ЛО
Прийом 3 – введення нових ЛО
Прийом 4 – аудіювання Прийом 5 – діалогічне мовлення
Прийом 5 – читання Прийом 6– перегляд відеозапису Фізкульт Хвилинка
Прийом 7 – письмо |
T: Put the words into the correct orders:
And now, please, listen and repeat the new words.(Ex.1 p.90) An arm a leg a hand feet a toe Listen to Smiley (Ex1, 4p.90-91) Look at the TV. We have UFO with different alien. Let’s guess who are they? They are kittens! Kind kittens cook cookies
Ask somebody: Do you have 1 mouth? Yes, I’ve. Do you have 3 eyes? No, I haven’t Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.5 – follow and read)
Head and shoulders knees and toes
And now – open your copy-books and let’s do the exercises. |
Етап ІІІ Заключна частина Homework |
|
WAY
PLAY
MAY
DAY
SAY
DAISY
PRETTY
SUNNY
WINDY
MILKY
Тема: Відгадай тварину. Опис тварин. Розвиток навичок говоріння
Мета:
Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з тваринами.
Етап |
Зміст уроку |
Етап І. Привітання.
Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.
Warming-up. |
T: Stand still! Good morning! P: Good morning! T: How are you? How are you? P: Fine, thank you! T:I’m glad to see you. P: We are glad to see you, too. На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати зоопарком. І перше наше завдання. Нас не хоче пустити пацючок, допоможіть котику його зїсти, а для цього вивчимо скоромовку:
|
Етап ІІ. Основна частина. Прийом 2 – Закріплення нових ЛО
Прийом 3 – аудіювання Прийом 4 – читання Прийом 5 – перегляд відеозапису Фізкульт Хвилинка
Прийом 6 – письмо |
T:Let’s remember names of these animals. Put the words into the correct orders:
And now, please, listen and repeat your hometask.(Ex.4 p.101) Put numbers and listen to me carefully! Put “ plus” – true, or “ minus” false – if it will not right. Tell me please: What animal is this? Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read)
And now – open your copy-books and let’s do the exercises.
|
Етап ІІІ Заключна частина Homework |
|
Тема: Дії тварин. Розвиток граматичних навичок. Вимова закінчень множини іменників.
Мета:
Обладнання: ТЗН, ілюстрації, картки з тваринами.
Етап |
Зміст уроку |
Етап І. Привітання.
Прийом 1 – повідомлення теми і мети уроку.
Warming-up. |
T: Stand still! Good morning! P: Good morning! T: How are you? How are you? P: Fine, thank you! T:I’m glad to see you. P: We are glad to see you, too. На сьогоднішньому уроці ми будемо подорожувати зоопарком. І перше наше завдання. Нас не хоче пустити пацючок, допоможіть котику його зїсти, а для цього вивчимо скоромовку:
|
Етап ІІ. Основна частина. Прийом 2 – Закріплення вивчених ЛО
Прийом 3 – Введення граматичних структур Прийом 4 – читання Прийом 5 – робота з картками Фізкульт Хвилинка
Прийом 6 – письмо |
T: Let’s remember names of these animals. Remember verbs can and can’t by our new friends:
And now, please, listen and repeat your hometask.(Ex.4 p.101) Tell me please: What animal is this? What animals are these? This is a/an…. These are…. Read the text one by one with the translation with Smiley. (Ex.4 – follow and read) Divide into groups and make a small dialogues: What animal is this? What animals are these? This is a/an…. These are….
And now – open your copy-books and let’s do the exercises.
|
Етап ІІІ Заключна частина Homework |
|