4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Урок на тему “Німеччина та її столиця’’

Про матеріал
Мета: Навчальна: поглибити знання учнів з теми, вчити вживати нову лексику, удосконалювати мовленнєві уміння та навички аудіювання, говоріння, читання та письма, вчити працювати в групі, розширювати кругозір учнів, прилучати до культури країни, мова якої вивчається Розвиваюча: розвивати навички читання незнайомого тексту та його розуміння Виховна: виховувати інтерес до країни, мова якої вивчається, стимулювати інтерес до вивчення німецької мови Тип уроку: комбінований (узагальнююче повторення). Обладнання: підручник, робочий зошит, презентація, інтерактивна дошка, відеоролик «Німеччина. Берлін», слайди з зображенням видатних місць столиці.
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку на тему Німеччина та її столиця’’

Клас: 6

Мета:

Навчальна: поглибити знання учнів з теми, вчити вживати нову лексику, удосконалювати мовленнєві уміння та навички аудіювання, говоріння, читання та письма, вчити працювати в групі, розширювати кругозір учнів, прилучати до культури країни, мова якої вивчається

Розвиваюча: розвивати навички читання незнайомого тексту та його розуміння

Виховна: виховувати інтерес до країни, мова якої вивчається, стимулювати інтерес до вивчення німецької мови

Тип уроку: комбінований (узагальнююче повторення).

Обладнання: підручник, робочий зошит, презентація, інтерактивна дошка, відеоролик «Німеччина. Берлін», слайди з зображенням видатних місць столиці.

Хід уроку

  1. Привітання. Організація класу

L.:Guten Morgen, liebe Schüler. Heute haben wir Gȁste und werden viel Interessantes machen.

  1. Введення в мовне середовище

L.:Wie geht’s?

 Hast du gute Laune?

 Bist du müde?

 Sind alle Kinder in der Klasse?

 Sind alle Schüler zur Stunde bereit?

  1. Оголошення теми та мети уроку

L.:Heute sprechen wir zum Thema “Deutschland und Hauptstadt Berlin”. Wir arbeiten mit der Landkarte, besprechen Sehenswȕrdugkeiten, sehen Videos.

  1. Перевірка домашнього завдання

L.:Welche Hausaufgabe habt ihr fȕr heute? Macht die Arbeitshefte auf und prüfen Sȁtze!

  1. Робота з картою Німеччини
  1. Wo liegt Deutschland?
  2. Welche Nachbarlȁnder hat Deutschland?
  3. Was ist die Hauptstadt und wo liegt sie?
  4. Wo liegt München, Berlin, Hamburg, Leipzig, Augsburg, Bremen, Dresden, Bonn…

 

  1. Фізхвилинка Сторони світу

L.:Ich nenne Norden, Süden, Westen, Osten und ihr zeigt mit den Hȁnden, wo es ist.

  1. Перегляд відео “Sehenswürdigkeiten in Berlin” (Youtube)
  2. Робота з презентацією та читання тексту.

L.:Macht ihre Bücher auf. S. 89 Wir lesen den Text über Berlin und seine Sehenswürdigkeiten.

  1. Робота в групах  з роздатковим матеріалом. 
  1. L.:Wir haben drei Gruppen und ihr wȁhlt richtige Information

Die Staatsflagge Deutschlands ist

Schwarz                  Rot        Orange         Gold

Der ofizielle Name ist                                                     Die Bundesrepublik  Deutschland

Die Hauptstadt ist      Bern          Berlin

Deutschland hat … Bundesländer        16     9

In Deutschland leben … Menschen

82 Millionen                                82 Tausend

Berlin liegt in

Ostdeutschland      Norddeutschland

Symbol der Stadt         Das Brandenburger Tor

Das deutsche Parlament sitzt     In Reichstag     zu Hause

Hauptstraβe in Berlin  «Unter den Linden»

Der Fernsehturm steht     Am Alexplatz

In Berlin leben    3 Millionen        

   6 Millionen

  1. L.:Ich gebe ihnen kleine Landkarten und ihr findet Information und schreibt
  1. Wo liegt Dresden
  2. Die Hauptstadt von Bundesland Bayern
  3. Nachbarlȁnder von Deutschland
  4. Flüsse in Bayern
  1. Оголошення та пояснення домашнього завдання

L.:Die Hausaufgabe auf der Seite 78 Ȕb. 2,3. Ihr schreibt über Sehenswȕrdugkeiten in Deutschland

  1. Підведення підсумків

L.:Ihr habt heute aktiv gearbeitet. Ich bin mit eurer Arbeit zufrieden.

Die Stunde ist zu Ende. Auf Wіedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку