ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУУже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо . Роботу швидше починаймо.
Номер слайду 3
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ
Номер слайду 4
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУСЬОГОДНІ НА УРОЦІ МИ З ВАМИ: ДІЗНАЄМОСЯ, ЯК ВСТАВИТИ ЗОБРАЖЕННЯ В ТАБЛИЦЮ. ОФОРМИМО У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ;ДОСЛІДИМО І ПОРІВНЯЄМО РІЗНІ МОДЕЛІ ОДНОГО ОБ’ЄКТА;
Номер слайду 5
Летіли горобці і всілись на стовпці. Якби сіли по одному, то залишився би без місця горобець, а якби по два, то вільним був би стовпець. Скільки було горобців? Скільки - стовпців?ЛОГІЧНА РОЗМИНКА4 ГОРОБЦІ І 3 СТОВПЦІ
Номер слайду 6
ДЛЯ ОДНОГО ОБ’ЄКТА МОЖНА СТВОРИТИ РІЗНІ МОДЕЛІ. ЯКУ МИ ОБЕРЕМО, ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАШОЇ МЕТИ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ ВИГОТОВИТИ. ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ МАЄМО З’ЯСУВАТИ, ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ РЕАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА ВАЖЛИВІ В КОНКРЕТНІЙ СИТУАЦІЇ, І ВІДТВОРИТИ ЇХ. ОДИН ОБ’ЄКТ — МОДЕЛІ РІЗНІ
Номер слайду 7
Розглянь моделі. Як гадаєш, які з них можна вважати моделями літака? Які властивості реального об’єкта вони відтворюють?ДІЗНАЙСЯ, ЩО ТАКЕ ПЛАНЕР. ЯКА МОДЕЛЬ КРАЩЕ ВІДОБРАЖАЄ ВЛАСТИВОСТІ ЛІТАКА, А ЯКА — ПЛАНЕРА? ЧОМУ ТИ ТАК ВВАЖАЄШ?
Номер слайду 8
РОЗГЛЯНЬ ТАБЛИЦЮ. ЧИМ ЇЇ ПЕРША КОЛОНКА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ? ЧОМУ В НІЙ ПОДАНО САМЕ ЦІ ЗАПИТАННЯ? ДОСЛІДИ ЗОБРАЖЕНІ МОДЕЛІ ЛІТАКА ТА ДОПОВНИ ТАБЛИЦЮ.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Чи є мотор?Мотору немаєМотору немаєМотор єЧи літає?Де взяти?ЯКІ ЩЕ ЗАПИТАННЯ МОЖНА ДОДАТИ? ЧИ ЗРУЧНО АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ В ЦІЙ ТАБЛИЦІ? ЧОМУ?
Номер слайду 9
РОЗГЛЯНЬ МОДЕЛІ КОРАБЛЯ. ЩО В НИХ СПІЛЬНОГО ЗІ СПРАВЖНІМ СУДНОМ, А ЧИМ ВОНИ ВІД НЬОГО ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ? ВИБЕРИ ТРИ МОДЕЛІ, ДОСЛІДИ ЇХ І ОФОРМИ РЕЗУЛЬТАТИ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ, ПОДІБНОЇ ДО ТІЄЇ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ МИ ПОРІВНЮВАЛИ МОДЕЛІ ЛІТАКА. СТВОРИ ЇЇ В ТЕКСТОВОМУ РЕДАКТОРІ.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМст. 64
Номер слайду 12
ст. 42-43 РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання
Номер слайду 15
ПІДСУМОК- ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ МОДЕЛІ?- ЧИ МОЖНА СТВОРИТИ РІЗНІ МОДЕЛІ ОДНОГО Й ТОГО Ж САМОГО ОБ’ЄКТА? НАВЕДИ ПРИКЛАДИ.- ЯК ДОДАТИ ЗОБРАЖЕННЯ У ТАБЛИЦЮ?
Номер слайду 16
РЕФЛЕКСІЯ. «ПЛЮС-МІНУС-ЦІКАВО»Все те, що сподобалось на уроці, що здавалося цікавим та корисним. Все те, що не сподобалось, здавалося важким, незрозумілим та нудним. Факти, про які дізналися на уроці, чого б ще хотіли дізнатися.+-?
Номер слайду 17
ЧУДОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Номер слайду 18
Список використаних джерел5. Логічні заминки URL : https://naurok.com.ua/test/2-logichni-zamilki-28786.html (дата звернення 27.01.2023).1. Методичні матеріали, 4 клас URL : https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 27.01.2023).2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL : https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html(дата звернення 27.01.2023). 3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/17 (дата звернення 27.01.2023). 4. Андрусич О. О., Стеценко І. Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.6. Андрусич О. О., Волощенко О. В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.