Урок на тему: "Один об'єкт - моделі різні"

Про матеріал
Урок з інформатики на тему: ''Один об'єкт - моделі різні" для учнів 4-го класу. Розробка містить всю необхідну інформацію
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Один об’єкт – моделі різні»

Номер слайду 2

ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУУже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо . Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 3

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ

Номер слайду 4

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУСЬОГОДНІ НА УРОЦІ МИ З ВАМИ: ДІЗНАЄМОСЯ, ЯК ВСТАВИТИ ЗОБРАЖЕННЯ В ТАБЛИЦЮ. ОФОРМИМО У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ;ДОСЛІДИМО І ПОРІВНЯЄМО РІЗНІ МОДЕЛІ ОДНОГО ОБ’ЄКТА;

Номер слайду 5

Летіли горобці і всілись на стовпці. Якби сіли по одному, то залишився би без місця горобець, а якби по два, то вільним був би стовпець. Скільки було горобців? Скільки - стовпців?ЛОГІЧНА РОЗМИНКА4 ГОРОБЦІ І 3 СТОВПЦІ

Номер слайду 6

ДЛЯ ОДНОГО ОБ’ЄКТА МОЖНА СТВОРИТИ РІЗНІ МОДЕЛІ. ЯКУ МИ ОБЕРЕМО, ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАШОЇ МЕТИ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ ВИГОТОВИТИ. ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ МАЄМО З’ЯСУВАТИ, ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ РЕАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА ВАЖЛИВІ В КОНКРЕТНІЙ СИТУАЦІЇ, І ВІДТВОРИТИ ЇХ. ОДИН ОБ’ЄКТ — МОДЕЛІ РІЗНІ

Номер слайду 7

Розглянь моделі. Як гадаєш, які з них можна вважати моделями літака? Які властивості реального об’єкта вони відтворюють?ДІЗНАЙСЯ, ЩО ТАКЕ ПЛАНЕР. ЯКА МОДЕЛЬ КРАЩЕ ВІДОБРАЖАЄ ВЛАСТИВОСТІ ЛІТАКА, А ЯКА — ПЛАНЕРА? ЧОМУ ТИ ТАК ВВАЖАЄШ?

Номер слайду 8

РОЗГЛЯНЬ ТАБЛИЦЮ. ЧИМ ЇЇ ПЕРША КОЛОНКА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ? ЧОМУ В НІЙ ПОДАНО САМЕ ЦІ ЗАПИТАННЯ? ДОСЛІДИ ЗОБРАЖЕНІ МОДЕЛІ ЛІТАКА ТА ДОПОВНИ ТАБЛИЦЮ.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Чи є мотор?Мотору немаєМотору немаєМотор єЧи літає?Де взяти?ЯКІ ЩЕ ЗАПИТАННЯ МОЖНА ДОДАТИ? ЧИ ЗРУЧНО АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ В ЦІЙ ТАБЛИЦІ? ЧОМУ?

Номер слайду 9

РОЗГЛЯНЬ МОДЕЛІ КОРАБЛЯ. ЩО В НИХ СПІЛЬНОГО ЗІ СПРАВЖНІМ СУДНОМ, А ЧИМ ВОНИ ВІД НЬОГО ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ? ВИБЕРИ ТРИ МОДЕЛІ, ДОСЛІДИ ЇХ І ОФОРМИ РЕЗУЛЬТАТИ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ, ПОДІБНОЇ ДО ТІЄЇ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ МИ ПОРІВНЮВАЛИ МОДЕЛІ ЛІТАКА. СТВОРИ ЇЇ В ТЕКСТОВОМУ РЕДАКТОРІ.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМст. 64

Номер слайду 12

ст. 42-43 РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання

Номер слайду 15

ПІДСУМОК- ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ МОДЕЛІ?- ЧИ МОЖНА СТВОРИТИ РІЗНІ МОДЕЛІ ОДНОГО Й ТОГО Ж САМОГО ОБ’ЄКТА? НАВЕДИ ПРИКЛАДИ.- ЯК ДОДАТИ ЗОБРАЖЕННЯ У ТАБЛИЦЮ?

Номер слайду 16

РЕФЛЕКСІЯ. «ПЛЮС-МІНУС-ЦІКАВО»Все те, що сподобалось на уроці, що здавалося цікавим та корисним. Все те, що не сподобалось, здавалося важким, незрозумілим та нудним. Факти, про які дізналися на уроці, чого б ще хотіли дізнатися.+-?

Номер слайду 17

ЧУДОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Номер слайду 18

Список використаних джерел5.  Логічні заминки URL : https://naurok.com.ua/test/2-logichni-zamilki-28786.html (дата звернення 27.01.2023).1. Методичні матеріали, 4 клас URL :  https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 27.01.2023).2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL :  https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html(дата звернення 27.01.2023). 3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/17 (дата звернення 27.01.2023). 4. Андрусич О. О., Стеценко І. Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.6. Андрусич О. О., Волощенко О. В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.

pptx
Додав(-ла)
Обиюх Олена
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку