Вчитель початкових класів
Товстенко
Людмила Григорівна
Великодимерського НВО
План – конспект
Уроку математики у 1 класі
(за програмою РН)
розглянути ситуації обернені до зрівнювання,
перехід від рівних величин до нерівних;
збагачувати словниковий запас учнів;
продовжувати працювати з готовими схемами
та записувати до них формули ;
розвивати в учнів пам'ять, увагу, творчу уяву, креативне
мислення;
виховувати інтерес до навчання.
-Цікава казка про Півня (Кочета), який зніс чарівне яйце. Із цього яйця потекло сім річок, що наповнили землю зеленню і всякими плодами, перетворивши її в Рай. Безтурботно і щасливо жили в цьому Раю люди. А високо в небі сидів божий Кочет і щодня сповіщав людям, коли що треба робити: коли вставати, коли працювати, коли обідати. Надокучило це людям і почали просити Богів, щоб звільнили їх від набридливого птаха, мовляв, «ми самі знаємо, коли і що нам робити». Боги послухали і виконали прохання – божественний півень зник з Неба і почалося безладдя, голод і хвороби. Тому навесні люди й пишуть писанки, аби на Великдень відродився небесний півень (Сонце) і навів лад на Землі.
-Що ж невірно зробили люди в своєму маленькому раю?
(Люди порушили права всесвіту. Те ,що вже існує в світі знищувати неможливо, тому, що природа тобі за все це помститься)
В
- Молодці! Але півник засумував. Він хоче крала свої розім'яти з однією умовою : щоб наша фізкультхвилинка була тільки про нього.
Два півники, два півники
Горох молотили.
Дві курочки чубарочки –
До млина носили.
Цап меле, цап меле-
Коза насипає.
А маленьке козенятко
На скрипочці грає.
Півник так хоче почути про хитруна та ще й разом з вами фізкультхвилинку про лиса зробити.
Лис Микита в лісі жив.
Лис Микита ліс любив .
Лиш проснеться з поза ранку
Зразу зробить він зарядку.
Лапи вгору, лапи вниз,
Оглянувся, озирнувся
На ялинку подивився .
На ялинці у дуплі
Білченяточка малі
Шишку зубками хрусь-хрусь
І по носі лиса лусь – лусь.
У багатьох європейських народів півень також вважається символом хлібного духу, духу врожаю. «Сидить півень на копі, дивується бороді…» – співається в українській жниварській пісні під час обряду завивання «Велесової бороди». Півень також наділявся різними якостями залежно від кольору: білий – півень Світовида, приносить щастя; чорний – символ грозових хмар, приносить сварки; червоний – символ вогню, може передбачати пожежу (якщо кричить і б'ється у вікно).
5.Самостійна робота
Завдання 7. (за допомогою схеми написати формули С=Д С+Д=Т)
Молодці, всі ви справились з завдання. А у мене є ще кілька цікавинок про домашніх улюбленців птахів - курей .
Якщо півень прокричить на порозі – чекай гостей;
несвоєчасний крик півня віщує отримання новин (листів).
Якщо ж курка закукурікає – то недобрий знак.
Якщо кури «купаються» в пилюці – буде дощ.
Вчитель початкових класів вищої категорії,
старший вчитель, вчитель - методист:
Товстенко
Людмила Григорівна
Великодимерського НВО
План – конспект
Уроку математики у 1 класі
(за програмою РН)
розглянути ситуації обернені до зрівнювання,
перехід від рівних величин до нерівних;
збагачувати словниковий запас учнів;
продовжувати працювати з готовими схемами
та записувати до них формули ;
розвивати в учнів пам'ять, увагу, творчу уяву, креативне
мислення;
виховувати інтерес до навчання.
урок розвитку навчальної задачі
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Сядуть першими дівчата,
А за ними і хлоп’ята.
Усміхнемось всім навколо -
Небу, сонцю і землі.
І відчуємо відразу -
Гарний настрій у душі.
Хоч сьогодні й похмурий день, але від того як ви посміхнетеся, як подаруєте свою усмішку товаришу залежить настрій й робота нашого уроку. А зараз промовимо девіз нашої плідної праці на уроці.
Девіз уроку:
Не просто слухаю , а чую.
Не просто дивлюся , а бачу.
Не просто говорю , а міркую.
Наша подруга Чічі дуже комунікабельна та дружелюбна і весь час з кимось знайомиться. От і сьогодні вона познайомилася з новим другом, а з ким ви дізнаєтеся коли ми напишемо графічний диктант. Приготували ручки, пропустили зверху від попередньої роботи 4 клітинки, а збоку від поля у 6 клітинці крапку.
(Люди порушили права всесвіту. Те ,що вже існує в світі знищувати неможливо, тому, що природа тобі за все це помститься)
Всім дякую за відповіді але у нас все-таки урок математики. Що ж ми з вами робимо на уроках математики? (порівнюємо , зрівнюємо величини).
- А що ми робили на попередньому уроці? (із рівних величин робили різні)
- Як ми це можемо зробити? Яким способом?
- Ой, погляньте хтось вухами із - за дошки виглядає. Хто ж це? (зайчик)
- А як ми можемо поєднати зайчика з математикою, з нашою темою уроку? ( зайчик любить їсти, а їжа це величина ,то ми можемо засіяти поле буряка та поле кукурудзи)
-
А що зайчик любить їсти більше кукурудзу чи бурячок ? ( кукурудзу)
- Хто складе задачу про зайчика адже недарма ж він заховався за дошкою.
- Хто вийде до дошки і покаже нам за допомогою схеми та формул як рівні величини можна перетворити на нерівні.
К К=Б
Б У Б+У=В
В
- Молодці! Але півник засумував. Він хоче крала свої розім’яти з однією умовою : щоб наша фізкультхвилинка була тільки про нього.
Два півники, два півники
Горох молотили.
Дві курочки чубарочки –
До млина носили.
Цап меле, цап меле-
Коза насипає.
А маленьке козенятко
На скрипочці грає.
(вчитель читає умову задачі)
У Миколки Р вантажівок і М легкових автомобілів. Р=М. Тато подарував Миколці кілька нових авто.
Виконайте завдання 6 в парі. За допомогою схеми напишіть формули. (К=П П-Н=О)
про півника?. («Півник золоте горличко», «Котик і півник», «Півник і двоє мишенят»..іт.д.)
Півник так хоче почути про хитруна та ще й разом з вами фізкультхвилинку про лиса зробити.
Лис Микита в лісі жив.
Лис Микита ліс любив .
Лиш проснеться з поза ранку
Зразу зробить він зарядку.
Лапи вгору, лапи вниз,
Оглянувся, озирнувся
На ялинку подивився .
На ялинці у дуплі
Білченяточка малі
Шишку зубками хрусь-хрусь
І по носі лиса лусь – лусь.
У багатьох європейських народів півень також вважається символом хлібного духу, духу врожаю. «Сидить півень на копі, дивується бороді…» – співається в українській жниварській пісні під час обряду завивання «Велесової бороди». Півень також наділявся різними якостями залежно від кольору: білий – півень Світовида, приносить щастя; чорний – символ грозових хмар, приносить сварки; червоний – символ вогню, може передбачати пожежу (якщо кричить і б’ється у вікно).
Завдання 7. (за допомогою схеми написати формули С=Д С+Д=Т)
Молодці, всі ви справились з завдання. А у мене є ще кілька цікавинок про домашніх улюбленців птахів - курей .
Якщо півень прокричить на порозі – чекай гостей;
несвоєчасний крик півня віщує отримання новин (листів).
Якщо ж курка закукурікає – то недобрий знак.
Якщо кури «купаються» в пилюці – буде дощ.
1